eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Budowa zbiornika wyrównawczego wody pitnej o pojemności 2 x 150 m3 dla potrzeb budowy nowej sieci wodociągowej w miejscowości Łetownia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Jordanów: Budowa zbiornika wyrównawczego wody pitnej o pojemności 2 x 150 m3 dla potrzeb budowy nowej sieci wodociągowej w miejscowości Łetownia.
Numer ogłoszenia: 222876 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jordanów , ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 2693510, fax. 018 2693526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www: gmina-jordanow.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zbiornika wyrównawczego wody pitnej o pojemności 2 x 150 m3 dla potrzeb budowy nowej sieci wodociągowej w miejscowości Łetownia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika wyrównawczego wody pitnej o pojemności 2 x 150 m3 dla potrzeb budowy nowej sieci wodociągowej w miejscowości Łętownia. 2. Zakres rzeczowy obejmuje: - roboty ziemne - montaż konstrukcji żelbetowej zbiornika - izolacja zbiornika - roboty ziemne i montaż rurociągów zewnętrznych - ogrodzenie zbiornika - betonowanie stopy, konstrukcji i płyty - ręczne formowanie nasypów - ręczne wykonanie trawników dywanowych na terenie płaskim i skarpach - naprawa i utrzymanie przejezdności drogi gminnej w czasie budowy zbiornika na odcinku około 700 m ( od drogi powiatowej do zbiornika). 3. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje przedmiar robót ,który nie obejmuje całego zakresu etapu I dokumentacji technicznej tylko budowę samego zbiornika wyrównawczego wody pitnej. 4. Roboty budowlano-montażowe należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego , dokumentacją techniczną , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami BHP oraz wykonawca zapewni geodezyjną obsługę budowy tj. wytyczenie i inwentaryzacja powykonawczą. 5.Wykonawca dostarczy wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia, przez oznaczenie w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót producenta i nazwy należy rozumieć jako możliwość użycia przez wykonawcę materiałów i urządzeń takich lub równoważnych o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia , którą zamierza zlecić podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.54 - Roboty budowlane w zakresie wysoko umieszczonych zbiorników wody pitnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; 2. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków z pkt. 1. ad. 1) warunek spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia ad. 2) warunek spełniają wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania wykonali należycie minimum jedną pracę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie. Dysponują minimum jedna osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. ad. 3) warunek ten spełniają wykonawcy , którzy złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiot zamówienia. ad.4) warunek spełnią wykonawcy , którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty wymienione w części 6 niniejszej specyfikacji Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Oferenta, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 3. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia /nie spełnia 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać ,że : - warunki określone w pkt. 2) do 3) spełniają łącznie wszyscy wykonawcy na potwierdzenie których należy złożyć dokumenty wymienione w części 6 pkt. 2 i 3 - warunki określone w pkt. 1) i 4) spełnia każdy z wykonawców na potwierdzenie których należy złożyć dokumenty wymienione w części 6 pkt 1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) ) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2, d) parafowany wzór umowy 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 3 c) w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom - w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. W celu potwierdzenia , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie potwierdzające , ze Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiot zamówienia załącznik 2 a. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1 składa dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienia lub odroczenia c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. Dokumenty o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:gmina-jordanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jordanowie ul.Rynek 2 34-240 Jordanów pokój nr 12, w godz. 7:30 do 15:30 za cenę 25 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jordanowie ul.Rynek 2 34-240 Jordanów pokój nr 12, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.