Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Świdnica: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Słone
Numer ogłoszenia: 222854 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świdnica , ul. Długa 38, 66-008 Świdnica, woj. lubuskie, tel. 068 3273115, faks 068 3273127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: swidnica.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Słone.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 27,0 x 44,0m, na działce o numerze ewidencyjnym 140 w miejscowość Słone, w następującym zakresie rzeczowym: Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: - budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej - ogrodzenie boiska wielofunkcyjnego - wyposażenie boiska - montaż wyposażenia boiska Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z Ustawą -Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118), projektem budowlanym, przedmiarem robót, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające stosowne aprobaty techniczne. Wymagania normowe dotyczące materiałów i wyrobów. Wyroby budowlane i materiały powinny spełniać wymagania Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Zamawiający będzie żądał aby zastosowane wyroby posiadały oznaczenia zgodności z wymaganiami zasadniczymi i szczegółowymi, zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 i jej nowelizacji z dnia 15.12.2006. Materiały, wyroby muszą posiadać atesty i świadectwa dopuszczające do stosowania...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona - przez cały okres związania ofertą -wadium w wysokości 10.000 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto: 15 1020 5402 0000 0602 0027 8838 z zaznaczeniem: /Wadium - przetarg na budowę boiska wielofunkcyjnego we wsi Słone/. Za wadium złożone w terminie zostanie uznane uznanie wpłatą konta Zamawiającego w terminie do 23.07.2009 r. do godz. 10.00. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy je złożyć w oryginale załączając do oferty. Brak wniesienia wadium skutkuje wykluczeniem wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wypełnienie formularza oferty Formularz oferty na zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Formularz ten będzie stanowić zał. nr 1 do oferty 2 Akceptacja warunków umowy Zaakceptowany (podpisany) przez kierownictwo firmy projekt umowy na zał. nr 2 dołączonym do siwz. Dokument ten będzie stanowić zał. nr 2 do oferty 3 Realność oferty - prawidłowość sporządzenia kosztorysu ofertowego Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie zał. nr 3 dołączonego do siwz (przedmiar robót) z doliczeniem kosztu geodezyjnych pomiarów powykonawczych Dokument ten będzie stanowić zał. nr 3 do oferty 4 Spełnienie warunków art. 22 ust.1oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z 29.01.04 r. Prawo zamówień publicznych Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowi zał. nr 4 dołączony do siwz Dokument ten będzie stanowić zał. nr 4 do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5 Wykonawca posiada odpowiednie uprawnienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp: Dokumenty przestawione poniżej 5a Uprawnienie do występowania w obrocie prawnym Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp., jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospod. (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5b W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie załączenie pełnomocnictwa do złożenia oferty Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie-zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp. W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania umowy konsorcjum -przed podpisaniem umowy na realizację zakresu robót, będącego przedmiotem przetargu 5c Wniesienie wadium Dowód wniesienia wadium w oryginale załączonym do oferty. 5d Nie zaleganie z uiszczaniem podatków Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 5e Nie zaleganie z uiszczaniem składek na ubezpieczenie Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6 Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techn., a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Dokumenty przestawione poniżej 6a Wykazanie co najmniej min. osób wymienionych w zał. nr 5 do siwz Wykaz co najmniej 8 osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym nie mniej niż 1 osoba , posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i praktykę w zawodzie nie mniejszą niż 5 lat, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby inżynierów budownictwa, Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty 6b Wykazanie co najmniej min. sprzętu wymienionego w zał. nr 6 do siwz Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia jaki Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp -przez dzierżawę, wynajem, leasing lub inny sposób, do w pełni sprawnych jednostek sprzętu, pojazdów lub innego wyposażenia technicznego. Dokument ten będzie stanowić zał. nr 6 do oferty 6c Wykazanie co najmniej min. doświadczenia wymienionego w zał. nr 7 do siwz Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż dwóch robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej, drogowej i inżynieryjnej o wartości łącznej nie mniejszej niż 2.000.000,00zł z podaniem daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Dokument ten będzie stanowić zał. nr 7 do oferty 6d Przedłożenie dokumentów, potwierdzających należyte wykonanie robót wykazanych w zał. nr 7a do siwz Dokumenty potwierdzające, że zadania wykazane w zał. nr 7 do siwz zostały wykonane należycie. Dokumenty te będą stanowić zał. nr 7a do oferty 6e Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy na wykonanie podbudowy i nawierzchni poliuretanowej. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia, podwykonawca musi złożyć oświadczenie analogiczne do zał. Nr 4 Dokument ten będzie stanowić zał. nr 8 do oferty 7 Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Dokumenty przedstawione poniżej 7a Potwierdzenie wysokości posiadanych środków lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 300.000,00 zł Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 zł (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7b Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie nie mniejszej niż 200.000,00 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: swidnica.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świdnica, ul. Długa 38, 66-008 Świdnica..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świdnica, ul. Długa 38, 66-008 Świdnica..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Siwz. można otrzymać od zamawiającego na pisemny wniosek. We wniosku należy podać nazwę, adres, telefon, fax i ewentualnie e-mail wykonawcy. 2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający planuje pozyskanie środków na dofinansowanie zadania ze środków Ministra Sportu i Turystyki. 4. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe robót, tj. jedna faktura częściowa w wysokości około 50% wartości robót i faktura końcowa po wykonaniu i odbiorze całości przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy na pisemny wniosek każdej ze stron umowy złożony w terminie 1 miesiąca od wystąpienia okoliczności uzasadniającej zmianę w następujących przypadkach: - zmiany obowiązujących przepisów prawnych - rezygnacji zamawiającego z wykonania części zamówienia - zmiany podwykonawcy robót - wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych - konieczności wykonania dodatkowych prac archeologicznych - wystąpienia siły wyższej. Koszt zmiany umowy ponosi strona, która występuje z wnioskiem o zmianę. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie całości zamówienia dla podwykonawców. 7. Zamawiający wymaga rozliczenia ryczałtowego za przedmiot zamówienia..
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Przebudowa drogi gminnej nr 120526D w Bystrzycy Górnej
- Przebudowa utwardzonego placu przy budynku Państwowej szkoły Muzycznej I stopnia im. Ludomira Różyckiego w Świdnicy przy al. Niepodległości 11.
- Zakup i dostawa samochodu do przewozu 9 osób typu ,,brygadówka" na potrzeby realizacji zadań własnych przez Zamawiającego
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w 2024 r.
- Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku przy Pl. Chrobrego 20 oraz Bystrzycy Kł. przy ul. Sempołowskiej 4
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa ogólnodostępnego placu zabaw przy ul. Reymonta w Krzeptowie
- Modernizacja bazy oświatowej SP w Siedlisku oraz SP nr 1 w Trzciance
- "Utworzenie parku rekreacji nad rzeką Krzeszówką w Krzeszowicach"
- Remont dwóch boisk sportowych (boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne) wraz z wymianą podłogi w budynku sanitarno-sportowym przy Szkole Podstawowej nr 7
- Rozbudowa placu zabaw na Bulwarze Nadwiślańskim w Tczewie
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.