eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Słone

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Świdnica: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Słone
Numer ogłoszenia: 222854 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świdnica , ul. Długa 38, 66-008 Świdnica, woj. lubuskie, tel. 068 3273115, faks 068 3273127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: swidnica.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Słone.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 27,0 x 44,0m, na działce o numerze ewidencyjnym 140 w miejscowość Słone, w następującym zakresie rzeczowym: Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: - budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej - ogrodzenie boiska wielofunkcyjnego - wyposażenie boiska - montaż wyposażenia boiska Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z Ustawą -Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118), projektem budowlanym, przedmiarem robót, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające stosowne aprobaty techniczne. Wymagania normowe dotyczące materiałów i wyrobów. Wyroby budowlane i materiały powinny spełniać wymagania Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Zamawiający będzie żądał aby zastosowane wyroby posiadały oznaczenia zgodności z wymaganiami zasadniczymi i szczegółowymi, zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 i jej nowelizacji z dnia 15.12.2006. Materiały, wyroby muszą posiadać atesty i świadectwa dopuszczające do stosowania...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona - przez cały okres związania ofertą -wadium w wysokości 10.000 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto: 15 1020 5402 0000 0602 0027 8838 z zaznaczeniem: /Wadium - przetarg na budowę boiska wielofunkcyjnego we wsi Słone/. Za wadium złożone w terminie zostanie uznane uznanie wpłatą konta Zamawiającego w terminie do 23.07.2009 r. do godz. 10.00. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy je złożyć w oryginale załączając do oferty. Brak wniesienia wadium skutkuje wykluczeniem wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wypełnienie formularza oferty Formularz oferty na zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Formularz ten będzie stanowić zał. nr 1 do oferty 2 Akceptacja warunków umowy Zaakceptowany (podpisany) przez kierownictwo firmy projekt umowy na zał. nr 2 dołączonym do siwz. Dokument ten będzie stanowić zał. nr 2 do oferty 3 Realność oferty - prawidłowość sporządzenia kosztorysu ofertowego Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie zał. nr 3 dołączonego do siwz (przedmiar robót) z doliczeniem kosztu geodezyjnych pomiarów powykonawczych Dokument ten będzie stanowić zał. nr 3 do oferty 4 Spełnienie warunków art. 22 ust.1oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z 29.01.04 r. Prawo zamówień publicznych Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowi zał. nr 4 dołączony do siwz Dokument ten będzie stanowić zał. nr 4 do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5 Wykonawca posiada odpowiednie uprawnienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp: Dokumenty przestawione poniżej 5a Uprawnienie do występowania w obrocie prawnym Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp., jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospod. (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5b W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie załączenie pełnomocnictwa do złożenia oferty Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie-zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp. W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania umowy konsorcjum -przed podpisaniem umowy na realizację zakresu robót, będącego przedmiotem przetargu 5c Wniesienie wadium Dowód wniesienia wadium w oryginale załączonym do oferty. 5d Nie zaleganie z uiszczaniem podatków Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 5e Nie zaleganie z uiszczaniem składek na ubezpieczenie Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6 Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techn., a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Dokumenty przestawione poniżej 6a Wykazanie co najmniej min. osób wymienionych w zał. nr 5 do siwz Wykaz co najmniej 8 osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym nie mniej niż 1 osoba , posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i praktykę w zawodzie nie mniejszą niż 5 lat, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby inżynierów budownictwa, Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty 6b Wykazanie co najmniej min. sprzętu wymienionego w zał. nr 6 do siwz Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia jaki Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp -przez dzierżawę, wynajem, leasing lub inny sposób, do w pełni sprawnych jednostek sprzętu, pojazdów lub innego wyposażenia technicznego. Dokument ten będzie stanowić zał. nr 6 do oferty 6c Wykazanie co najmniej min. doświadczenia wymienionego w zał. nr 7 do siwz Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż dwóch robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej, drogowej i inżynieryjnej o wartości łącznej nie mniejszej niż 2.000.000,00zł z podaniem daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Dokument ten będzie stanowić zał. nr 7 do oferty 6d Przedłożenie dokumentów, potwierdzających należyte wykonanie robót wykazanych w zał. nr 7a do siwz Dokumenty potwierdzające, że zadania wykazane w zał. nr 7 do siwz zostały wykonane należycie. Dokumenty te będą stanowić zał. nr 7a do oferty 6e Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy na wykonanie podbudowy i nawierzchni poliuretanowej. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia, podwykonawca musi złożyć oświadczenie analogiczne do zał. Nr 4 Dokument ten będzie stanowić zał. nr 8 do oferty 7 Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Dokumenty przedstawione poniżej 7a Potwierdzenie wysokości posiadanych środków lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 300.000,00 zł Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 zł (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7b Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie nie mniejszej niż 200.000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: swidnica.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świdnica, ul. Długa 38, 66-008 Świdnica..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świdnica, ul. Długa 38, 66-008 Świdnica..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Siwz. można otrzymać od zamawiającego na pisemny wniosek. We wniosku należy podać nazwę, adres, telefon, fax i ewentualnie e-mail wykonawcy. 2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający planuje pozyskanie środków na dofinansowanie zadania ze środków Ministra Sportu i Turystyki. 4. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe robót, tj. jedna faktura częściowa w wysokości około 50% wartości robót i faktura końcowa po wykonaniu i odbiorze całości przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy na pisemny wniosek każdej ze stron umowy złożony w terminie 1 miesiąca od wystąpienia okoliczności uzasadniającej zmianę w następujących przypadkach: - zmiany obowiązujących przepisów prawnych - rezygnacji zamawiającego z wykonania części zamówienia - zmiany podwykonawcy robót - wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych - konieczności wykonania dodatkowych prac archeologicznych - wystąpienia siły wyższej. Koszt zmiany umowy ponosi strona, która występuje z wnioskiem o zmianę. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie całości zamówienia dla podwykonawców. 7. Zamawiający wymaga rozliczenia ryczałtowego za przedmiot zamówienia..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.