Lubliniec: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i parkingów na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2015/2016
Numer ogłoszenia: 222834 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510514, faks 034 3510511.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i parkingów na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników, ścieżek pieszo - rowerowych i parkingów na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2015/2016, które odbywać się będzie w ramach czterech zadań: ZADANIE NR I: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 2 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2015/2016 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 60,20 km, b)zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 9.516 m2, c)działania organizacyjno techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, g)usuwanie śliskości zimowej z dróg poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h)usuwanie śliskości z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie). ZADANIE NR II: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 3 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2015/2016 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 46,550 km, b)zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 19.713 m2 c)działania organizacyjno techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, g)usuwanie śliskości zimowej z dróg poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h)usuwanie śliskości z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie). ZADANIE NR III: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i parkingów (załącznik nr 4 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2015/2016 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 29.00 km, b)zimowe utrzymanie chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i parkingów o powierzchni 51.427 m2, c)działania organizacyjno techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników, ścieżek pieszo - rowerowych i parkingów, g)usuwanie śliskości zimowej z dróg poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h)usuwanie śliskości z chodników, ścieżek pieszo - rowerowych i parkingów, i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników, ścieżek pieszo - rowerowych i parkingów z piasku po zimie). ZADANIE NR IV: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 5 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2015/2016 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 72.02 km, b)zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 8.249 m2 c)działania organizacyjno techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, g)usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h)usuwanie śliskości z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie). 2.Szczegółowy zakres rzeczowy prac i wymagania techniczne określone zostały w warunkach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu musi wpłacić wadium w wysokości: ZADANIE Nr I - 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). ZADANIE Nr II - 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). ZADANIE Nr III - 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). ZADANIE Nr IV - 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść skutecznie do dnia 08 września 2015r. do godz. 9.30.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż zrealizował/realizuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę obejmującą swoim zakresem zimowe utrzymanie dróg o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje minimum sprzętem tj.: ZADANIE NR I: A. pługo - piaskarki 2 szt B. pługi lemieszowe 2 szt C. równiarka 1 szt D. sprzęt pomocniczy: ładowarka 1 szt E. specjalistyczny sprzęt przeznaczony do usuwania śniegu z chodników i ścieżek pieszo -rowerowych np szczotki mechaniczne lub odśnieżanie prowadzone ręcznie lub ciągnik wraz z pługiem o DMC nie przekraczającym 3,5 tony ZADANIE NR II: A. pługo - piaskarki 2 szt B. pługi lemieszowe 2 szt C. równiarki 1 szt D. sprzęt pomocniczy: ładowarka 1 szt E. specjalistyczny sprzęt przeznaczony do usuwania śniegu z chodników i ścieżek pieszo -rowerowych np szczotki mechaniczne lub odśnieżanie prowadzone ręcznie lub ciągnik wraz z pługiem o DMC nie przekraczającym 3,5 tony ZADANIE NR III: A. pługo - piaskarki 2 szt B. pługi lemieszowe 2 szt C. sprzęt pomocniczy: ładowarka 1 szt D. specjalistyczny sprzęt przeznaczony do usuwania śniegu z chodników i ścieżek pieszo -rowerowych np szczotki mechaniczne lub odśnieżanie prowadzone ręcznie lub ciągnik wraz z pługiem o DMC nie przekraczającym 3,5 tony ZADANIE NR IV: A. pługo - piaskarki 2 szt B. pługi lemieszowe 2 szt C. równiarki 1 szt D. sprzęt pomocniczy: ładowarka 1 szt E. specjalistyczny sprzęt przeznaczony do usuwania śniegu z chodników i ścieżek pieszo -rowerowych np szczotki mechaniczne lub odśnieżanie prowadzone ręcznie lub ciągnik wraz z pługiem o DMC nie przekraczającym 3,5 tony
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Za najważniejsze usługi Zamawiający uzna: A)minimum jedną usługę obejmującą swoim zakresem zimowe utrzymanie dróg o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN (W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz).; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktury - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach: a) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie, c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lublińcu
ul. Paderewskiego 7
42-700 Lubliniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2015 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublińcu ul. Paderewskiego 7 42-700 Lubliniec, pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 2 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2015/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 2 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2015/2016 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 60,20 km, b)zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 9.516 m2, c)działania organizacyjno techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, g)usuwanie śliskości zimowej z dróg poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h)usuwanie śliskości z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 3 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2015/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 3 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2015/2016 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 46,550 km, b)zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 19.713 m2 c)działania organizacyjno techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, g)usuwanie śliskości zimowej z dróg poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h)usuwanie śliskości z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i parkingów (załącznik nr 4 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2015/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i parkingów (załącznik nr 4 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2015/2016 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 29.00 km, b)zimowe utrzymanie chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i parkingów o powierzchni 51.427 m2, c)działania organizacyjno techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników, ścieżek pieszo - rowerowych i parkingów, g)usuwanie śliskości zimowej z dróg poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h)usuwanie śliskości z chodników, ścieżek pieszo - rowerowych i parkingów, i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników, ścieżek pieszo - rowerowych i parkingów z piasku po zimie)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 5 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2015/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek pieszo - rowerowych (załącznik nr 5 do SIWZ) na terenie Powiatu Lublinieckiego w sezonie 2015/2016 obejmujące: a)zimowe utrzymanie dróg o długości 72.02 km, b)zimowe utrzymanie chodników i ścieżek pieszo - rowerowych o powierzchni 8.249 m2 c)działania organizacyjno techniczne, d)przygotowanie materiałów do usuwania śliskości (przez usuwanie rozumie się również zapobieganie), e)usuwanie śniegu z dróg, f)usuwanie śniegu z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, g)usuwanie śliskości zimowej poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów niechemicznych (uszarstniających), h)usuwanie śliskości z chodników i ścieżek pieszo - rowerowych, i)prace porządkowe po sezonie zimowym (oczyszczanie dróg, poboczy chodników i ścieżek pieszo - rowerowych z piasku po zimie)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej/magazynu SPZOZ w Lublińcu
- Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS/AMMS PLUS
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2024 r.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.