eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i obsługa gminnych punktów zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych położonych na terenie powiatu bełchatowskiego w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-15

Bełchatów: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i obsługa gminnych punktów zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych położonych na terenie powiatu bełchatowskiego w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2008 r.
Numer ogłoszenia: 222813 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Edukacji Ekologicznej w Bełchatowie, ul. Czapliniecka 96, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6330923, fax 044 6330923.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcee.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i obsługa gminnych punktów zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych położonych na terenie powiatu bełchatowskiego w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres czynności obejmuje: 1.1.Zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 40 godzin tygodniowo, w tym w soboty nie mniej niż 4 godziny. Rozkład czasu pracy powinien zaspokajać potrzeby mieszkańców danej gminy i być uzgodniony z właścicielem punktu. Treść ustaleń należy przekazać Zamawiającemu. 1.2.Nieodpłatny odbiór odpadów segregowanych pochodzących z gospodarstw indywidualnych z terenu gminy lub miasta w celu przekazania ich do odzysku lub unieszkodliwiania; 1.3.Pokrywanie kosztów związanych z działalnością punktu; 2.Wyposażenie punktu na czas obowiązywania umowy w dodatkowe narzędzia lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagać będzie tego asortyment odpadów odbieranych przez oferenta, a wyposażenie punktu nie bidzie wystarczające; 2.1.Prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania; 2.2.Składanie Zamawiającemu kwartalnego sprawozdania zawierającego: a)informacje o rodzaju. kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, b)dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania; Sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 10 do specyfikacji. c)informację jaka cześć kwoty należnej za wykonanie przedmiotu przypada na poszczególne gminy i miasta wchodzące w skład powiatu bełchatowskiego. 2.3.Przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do zakładów wskazanych w ofercie prowadzących ich utylizację lub odzysk. 2.4.Przekazywanie na żądanie jednostek administracyjnych wymienionych w punkcie 2 sprawozdań dotyczących zagospodarowania odpadów. 2.5.prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie punktu. 3.Oferent, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie do przejęcia gminnego punktu od właściciela w dniu 31 grudnia 2007 r. oraz zdania go właścicielowi w dniu 31 grudnia 2008 r. Przejęcie i zdanie gminnego punktu odbywać się będzie w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy, którego kopie realizujący zamówienie przekaże Zamawiającemu. Przekazanie protokołu do dnia 5 stycznia 2009 roku jest warunkiem ostatecznego rozliczenia się z realizującym zadanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008; lub data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferent przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2200.00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne każdy z wykonawców musi spełniać warunki określone w artykule 22 ust. l Ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzając to złożeniem stosownego oświadczenia. Oferty, których treść nie jest zgodna z Ustawą Prawo zamówień publicznych lub specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostaną odrzucone zgodnie z artykułem 89 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy osoba podpisująca ofertę nie została wymieniona w tym dokumencie należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo. 2.kopia umowy współpracy, jeżeli w realizacji zamówienia będzie uczestniczyć wspólnie kilka podmiotów1 lub oświadczenie, że wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie (załącznik nr 6). 3.koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. (Zezwolenie w trybie art. 28 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub zezwolenia, o których mowa w art. 39 ust. Ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku o wprowadzeniu ustawy Prawo ochrony środowiska, Ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw)). 4.oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.oświadczenie wykonawcy dotyczące postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy o Prawo zamówień publicznych. Egzemplarz oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 6.Oświadczenie, że akceptuje bez zastrzeżeń wzór umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Egzemplarz wzoru umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 7.Oświadczenie, że akceptuje bez zastrzeżeń zapisy zawarte w treści specyfikacji. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 8.Zezwolenie na przewóz towarów niebezpiecznych - ADR. 9.Kopie aktualnych umów z wyspecjalizowanymi odbiorcami odpadów zebranych w ramach systemu selektywnej zbiórki zajmującymi się ich przetwórstwem lub utylizacją. 10.Dowód wniesienia lub wpłacenia wadium Dokumenty, o których mowa powyżej winny być datowane, czytelne, opieczętowane i podpisane oraz wystawione w datach określonych powyżej, a ponadto sporządzone w języku polskim. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli w postępowaniu uczestniczy wspólnie kilka podmiotów wymagane dokumenty musi złożyć odrębnie każdy z nich.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,8
  • 2. asortyment odbieranych odpadów - 0,2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcee.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Edukacji Ekologicznej w Bełchatowie 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 96.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 08:00, miejsce: Regionalne Centrum Edukacji Ekologicznej w Bełchatowie 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 96.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.