eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Dostawa oleju grzewczego do kotłowni olejowych znajdujących się w obiektach należących do Gminy Leszno.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-21

Leszno: Dostawa oleju grzewczego do kotłowni olejowych znajdujących się w obiektach należących do Gminy Leszno.
Numer ogłoszenia: 222807 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leszno , Aleja Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, woj. mazowieckie, tel. 22 7258005, 7259035, 7258452, faks 22 7258552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.bipgminy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju grzewczego do kotłowni olejowych znajdujących się w obiektach należących do Gminy Leszno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawy oleju grzewczego będą realizowane do kotłowni olejowych znajdujących się w obiektach należących do Gminy Leszno: 1.1. Świetlica w Zaborowie, ul. Kujawskiego 5 - pojemność zbiornika - 4.000 l. 1.2. Budynek oświatowy (oddział przedszkolny) w Czarnowie, Czarnów 8 - pojemność zbiornika - 4.000 l. 1.3. Budynek komunalny w Lesznie, ul. Inżynierska 3 - pojemność zbiornika - 3.000 l. 1.4. Budynek OSP w Zaborowie, ul. Stołeczna 180 - pojemność zbiornika - 1.000 l. 2.Przewidywana, szacunkowa ilość dostaw obejmować będzie około 40.000 l, w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 r. Zamówienia będą realizowane w częściach, sukcesywnie, wg potrzeb danej jednostki i dokonywane telefonicznie przez osobę zarządzającą obiektem lub przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. 3. Upust zastosowany przez Wykonawcę w ofercie do każdego litra oleju napędowego grzewczego jest stały przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Marża stosowana przez Wykonawcę w ofercie do każdego litra oleju napędowego grzewczego jest stała przez cały okres obowiązywania umowy (jeżeli dotyczy). 5. Zaokrąglenia należy dokonywać do dwóch miejsc po przecinku. 6. Minimalne parametry i właściwości oleju opałowego: - Wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg - Temp. zapłonu nie niższa niż 56°C - Gęstość w temp. 15°C, max 860 kg/m3 - Temperatura płynięcia, max. -20°C - Lepkość kinematyczna w temp. 20°C, max. 6,00 mm2/s - Skład frakcyjny do 250°C destyluje, max. 65% (V/V) - Skład frakcyjny do 350°C destyluje, min. 85%(V/V) - Zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg - Zawartość siarki nie więcej niż 0,10%(m/m) - Zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg - Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3%(m/m) - Pozostałość po spopieleniu, max. 0,01%(m/m) - Barwa - czerwona. 7. Zamawiający zastrzega sobie, że czas oczekiwania na dostawę zamówionej partii oleju od chwili zgłoszenia telefonicznego nie może być dłuższy niż 24 h. Dostawy oleju dokonywane będą tylko w dni robocze, w godzinach od 8.00- 15.00. 8. Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego ustalenia z przedstawicielem Zamawiającego i powiadomienia co do konkretnego terminu dostarczenia partii oleju (dzień i godzina). 9. Dostawca zobowiązany jest do każdej dostawy dostarczyć dokument potwierdzający pochodzenie oleju napędowego grzewczego (producenta paliwa) oraz świadectwo jakości oleju napędowego grzewczego wystawione nie wcześniej niż 48 godzin przed dostawą. 10. Dostawca zobowiązany jest do przekazania dowodu dostawy tj. wydruku z drukarki zamontowanej w autocysternie i sprzężonej z instalacją pomiarową. 11. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczanego oleju opałowego - Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju opałowego i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium na koszt Wykonawcy. 12. Cena ofertowa powinna zawierać cenę 1 litra oleju opałowego, koszt dostawy, w tym koszt transportu do obiektów Zamawiającego, koszty badań, koszt rozładunku i wszelkie inne koszty, bez których wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe. 13. W czasie realizacji zamówienia zmiana ceny może następować jedynie w przypadku zmiany ceny producenta (zarówno przy podwyżce jak i obniżce). 14. Cena może ulec zmianie w stopniu proporcjonalnym do udokumentowanej zmiany ceny u producenta. Zmiana następuje w formie aneksu do umowy na podstawie wniosku Dostawcy o zmianę ceny wraz z załączonym dokumentem wystawionym przez producenta potwierdzającym zmianę ceny w stosunku do obowiązującej w umowie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyk oraz aktualne Świadectwo Autoryzacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - przynajmniej jedną autocysterną służącą do przewozu oleju napędowego grzewczego, wyposażoną w legalizowaną instalację pomiarową i wąż wydawczy o długości co najmniej 40 mb. Świadectwo legalizacji musi być udostępnione na żądanie przedstawiciela Zamawiającego odbierającego dostawę oleju. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania dowodu dostawy tj. wydruku z drukarki zamontowanej w autocysternie i sprzężonej z instalacją pomiarową. Wykonawca zobowiązany jest do każdej dostawy dostarczyć dokument potwierdzający pochodzenie oleju napędowego grzewczego (producenta paliwa) oraz świadectwo jakości oleju napędowego grzewczego wystawione nie wcześniej niż 48 godzin przed dostawą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum 100.000 zł (sto tysięcy zł).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta cenowa /załącznik nr 1/, w której należy podać cenę netto i brutto 1 litra oleju napędowego grzewczego. Cenę 1 litra oleju należy wyliczyć na dzień 22 października 2014 r. W cenę należy wliczyć koszt dostawy, w tym koszt transportu do obiektów Zamawiającego, koszty badań, koszt rozładunku i wszelkie inne koszty, bez których wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki wprowadzania zmian do treści umowy: - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub wykonawcę , jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego. - z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, - z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w dużych rozmiarach, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - cena może ulec zmianie w stopniu proporcjonalnym do udokumentowanej zmiany ceny u producenta. Zmiana następuje w formie aneksu do umowy na podstawie wniosku Dostawcy o zmianę ceny wraz z załączonym dokumentem wystawionym przez producenta potwierdzającym zmianę ceny w stosunku do obowiązującej w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leszno.bipgminy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pok. 24..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.