eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Poprawa efektywności działania systemu zaopatrzenia w wodę północno - zachodniej części miasta Tarnobrzeg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Tarnobrzeg: Poprawa efektywności działania systemu zaopatrzenia w wodę północno - zachodniej części miasta Tarnobrzeg
Numer ogłoszenia: 222790 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131424 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnobrzeskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Wiślna 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8232295, faks 15 8233124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa efektywności działania systemu zaopatrzenia w wodę północno - zachodniej części miasta Tarnobrzeg.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja zamówienia polega na wykonaniu następującego zakresu robót: 1. Sieć wodociągowa : o 315, l= 2.653 mb i o 225, l=4,0 mb wraz z uzbrojeniem (zasuwy, hydranty), 2. Modernizacja sieci wodociągowej o 600 na PE 450, l=249 mb (technologia rura w rurę) oraz wymiana po trasie istniejącego wodociągu o 80 na o 315, l= 342 mb, 3. Wykonanie przewiertów zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, Odtworzenie nawierzchni dróg i chodników oraz innych terenów w miejscu wykonywania robót wodociągowych, Do Wykonawcy należy również między innymi: 1. powiadomienie gestorów uzbrojenia i zarządcy drogi o rozpoczęciu robót, 2. zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji, 3. dokumentacji powykonawczej, 4. sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu, 5. uzyskanie zezwolenia od Zarządcy Dróg na zajęcie pasa drogowego w związku z prowadzeniem robót wodociągowych wraz z opłatą za zajęcie pasa, 6. pozytywne wyniki z badania wody z wodociągu uzyskane w akredytowanym laboratorium (WSSE) w zakresie bakteriologii z modernizowanej oraz budowanej sieci, które zostaną dostarczone Zamawiającemu przed włączeniem do czynnego systemu sieci wodociągowej oraz uzyskanie pozytywnej oceny higienicznej z Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Tarnobrzegu dotyczącej materiałów i wyrobów użytych przy rozbudowie sieci wodociągowej oraz dostarczy ją Zamawiającemu w dniu odbioru zadania. Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV) : 45000000-7 Roboty budowlane 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części III SIWZ, gdzie znajduje się również wykaz załączników zawierających dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej (36 miesięcy) gwarancji jakości, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych w Krośnie S.A. 38-400 Krosno, Ul. Grodzka 26, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1421472,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1214010,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1192152,43 / Oferta z najwyższą ceną: 1528049,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.