Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Gdynia: remont posadzek, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Numer ogłoszenia: 222766 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 4 , ul. Okrzei 6, 81-228 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6637988, faks 058 6637988.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum4.gom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont posadzek, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są roboty remontowo- budowlane w zakresie- część A-remont posadzek: sale lekcyjne 37,38 (14,6 m2) - gres- roboty rozbórkowe- rozebranie starego parkietu, demontaż płyty pilśniowej, skucie starego podkładu betonowego, wywiezienie i utylizacja gruzu na odległość 17 km. roboty wykończeniowe: wykonanie warstwy wyrównawczej, ułożenie płytek gres - w karo, wraz z cokołami. Sale lekcyjne 27,28,29,36,38(50,3 m2) -parkiet dębowy roboty rozbiórkowe: rozebranie starego parkietu, demontaż płyty pilśniowej, skucie starego podkładu betonowego, wywiezienie i utylizacja gruzu na odległość 17 km. roboty wykończeniowe: wykonanie warstwy wyrównawczej, wykonanie warstwy samopoziomującej, ułożenie folii budowlanej, ułożenie parkietu z deszczułek dębowych gat. I o wym. 22x50x300mm, na własne pióro, w jodełkę, wraz z listwami przypodłogowymi, progami i listwa aluminiowa, cyklinowanie parkietu, lakierowanie parkietu i listew 3-krotnie, lakierem półmat do parkietów o wysokiej odporności na ścieranie i zarysowania. Wymiana stolarki okiennej - Sala gimnastyczna. prace rozbiórkowe: demontaż luksferów, demontaż istniejących parapetów zew., wywiezienie i utylizacja gruzu na odl. 17 km. Roboty wykończeniowe: montaż stolarki okiennej z akcesoriami i montażem nawiewników o wym. 2,0x1,76m - 9 szt. Wymiana stolarki drzwiowej- prace rozbiórkowe: demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, wywiezienie i utylizacja gruzu na odl. 17 km. Roboty wykończeniowe- montaż stolarki drzwiowej ALU z akcesoriami: wym. 2,56x1,63m dwuskrzydłowe pełne - 2 szt na klatkach schodowych wym. 2,60x1,17m jednoskrzydłowe pełne - 1 szt wejście na zaplecze kuchni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - spełniają wymagania art. 22 ust 1 Prawo Zamówień Publicznych, -w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonywali co najmniej 3 roboty budowlane na wykonanie budowy, przebudowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej o wartości netto minimum 50.000,00 zł każda, - wykażą się osobami, które posiadają następujące uprawnienia; osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego dla wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust. 1 (zał 1) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat za świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami składek, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści (zał 2), wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(referencje0, -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej (zał 3), wraz z informacjami na temat ich uprawnień..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/jednostki/info/4844_html, oraz www.gimnazjum4.gom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 4 , 81-228 Gdynia, ul. Okrzei 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w Gimnazjum nr 4 , 81-228 Gdynia, ul. Okrzei 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.