eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników Policji garnizonu małopolskiego na 2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-19

Kraków: Dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników Policji garnizonu małopolskiego na 2008 r.
Numer ogłoszenia: 222742 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników Policji garnizonu małopolskiego na 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników Policji garnizonu małopolskiego wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Załącznik nr 2 jest jednocześnie formularzem cenowym. 2. We wszystkich pozycjach asortymentowych, wyszczególnionych w zał. nr 2, przy których opisie Zamawiający wskazał nazwy handlowe dopuszcza się składanie ofert równoważnych, z tym, że oferowane zamienniki muszą charakteryzować się co najmniej takimi samymi parametrami jak wskazane przez zamawiającego w poszczególnych pozycjach załącznika nr 2. Udowodnienie równoważności leży po stronie wykonawcy. 3. Oferowane produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji. 4. Na oferowane produkty wykonawca udzieli co najmniej 12-to miesięcznej gwarancji licząc od daty odbioru przedmiotu przez Zamawiającego (za wyjątkiem gwarancji na mydło - zad. 1 - patrz pkt 7d). 5. Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego zlokalizowany w Krakowie, ul. Mogilska 109. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia jest jednorazowa i odbywać się ma terminie do 15 dni od daty podpisania umowy. 7. Dotyczy zadania nr 1: Zamawiający wymaga: a) aby każda sztuka mydła była oddzielnie opakowana, b) aby na opakowaniu podany był pełny skład jakościowy (chemiczny), c) aby mydło było przebadane dermatologicznie - informacja na ten temat powinna znajdować się na opakowaniu jednostkowym mydła, d) termin ważności mydła ma wynosić min. 18 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu przez zamawiającego - informacja o terminie ważności musi znajdować się na opakowaniu jednostkowym mydła, e) do oferty należy dołączyć wzór oferowanego mydła w oryginalnym opakowaniu, f) do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia przyjęcia do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu wydanego przez Instytut Medycyny Pracy im. prof. J. Nofera w Łodzi, g) do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający, że mydło zostało przebadane dermatologicznie oraz opis oferowanego mydła..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00 - Mydło 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.81.20.00 - Pasty i kremy 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Podpisanie druku formularz ofertowy przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Zespół ds. Zamówień Publicznych - pokój 101B ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Zespół ds. Zamówień Publicznych - pokój 101B ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.