eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Odbieranie odpadów komunalnych z terenu gminy i miasta Lwówek Śląski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Lwówek Śląski: Odbieranie odpadów komunalnych z terenu gminy i miasta Lwówek Śląski
Numer ogłoszenia: 222710 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek Śląski , al. Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 6477888, faks 075 6477889.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych z terenu gminy i miasta Lwówek Śląski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi sukcesywnego odbierania odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski wg wykazu nieruchomości ujętych w gminnym systemie obsługi wywozu odpadów komunalnych. 2. Usługa polega na selektywnym odbiorze zgodnie z poniższym podziałem zgromadzonych odpadów na terenie nieruchomości wymienionych w pkt 1 poprzez opróżnianie pojemników/ odbieranie znakowanych worków sukcesywnie na podstawie rocznego harmonogramu. 2.1. Odbiorze odpadów suchych kod 15 01 06 zmieszane odpady opakowaniowe z żółtych pojemników/worków - przeznaczonych do gromadzenia papieru i tektury (w tym opakowania, gazety, czasopisma, itd.), opakowań z tworzyw sztucznych, opakowań metalowych, opakowań wielomateriałowych (w tym opakowania po mleku, sokach, itp.) i odzieży oraz przejściowo makulatury z niebieskich pojemników z terenu gminy i miasta Lwówek Śląski, które należy dostarczyć na instalację w Płóczkach Dolnych (Płóczki Dolne, 59-600 Lwówek Śląski). 2.2. Odbiorze szkła i odpadów opakowaniowych ze szkła kod 15 01 07 z zielonych pojemników/worków (szkło kolorowe i bezbarwne) z terenu gminy i miasta Lwówek Śląski, które należy dostarczyć na instalację w Płóczkach Dolnych (Płóczki Dolne, 59-600 Lwówek Śląski). 2.3. Odbiorze odpadów mokrych kod 20 03 01 po segregacji u źródła z czarnych/ocynkowanych pojemników/worków - przeznaczonych do gromadzenia pozostałych odpadów niewymienionych w zakresie selektywnego zbierania oraz frakcji trwale zanieczyszczonych tych odpadów z terenu gminy i miasta Lwówek Śląski, które należy dostarczyć na instalację w Płóczkach Dolnych (Płóczki Dolne, 59-600 Lwówek Śląski). 2.4. Odbiorze odpadów zielonych wg kodu 20 02 01 selektywnie zebranych do białych worków z terenu miasta Lwówek Śląski, które należy dostarczyć na instalację regionalną w Lubomierzu ul. Kargula i Pawlaka 16, 59-623 Lubomierz. 2.5. Odbiorze odpadów komunalnych zmieszanych niesegregowanych kod 20 03 01 z terenu gminy i miasta Lwówek Śląski. Odpady należy dostarczyć na instalację w Płóczkach Dolnych (Płóczki Dolne, 59-600 Lwówek Śląski). 2.6. Odbiór odpadów wielkogabarytowych kod 20 03 07 z terenów wiejskich systemem wystawki, które należy dostarczyć na instalację w Płóczkach Dolnych (Płóczki Dolne, 59-600 Lwówek Śląski). 3. Wykonawca zorganizuje na terenie miasta Lwówek Śląski Biuro Obsługi Mieszkańców. Biuro powinno zapewnić: a) Minimalne wyposażenie, w co najmniej tel., fax., dostęp do Internetu. b) Posiadanie w biurze pracowników/osób zapewniających obsługę, którzy są kompetentni w udzielaniu informacji osobom zainteresowanym. c) Sprzedaż i wydawanie worków na odpady dla mieszkańców. d) Uzyskanie harmonogramu wywozu odpadów przez mieszkańców. e) Biuro będzie czynne od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych. Minimalny czas otwarcia biura - 40 godzin tygodniowo przy uwzględnieniu min. jednego dnia do godziny 17, w tym środa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie odpadów o kodach jak w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach. b) Posiada wpis do rejestru działalności regulowanej stosownie do wymogów art. 9b ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. c) Posiada zezwolenie na transport odpadów lub pozwolenie zintegrowane na odbiór i zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne z podgrupy: 15 01 i odpadów o kodach: 20 03 01. - mokre zmieszane odpady komunalne po segregacji; 15 01 06 -zmieszane odpady opakowaniowe odpady suche; 20 03 07 - odpady gabarytowe; 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji / zielone; 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury; 15 01 07 - szkło opakowaniowe; 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z remontów; 17 01 02 - gruz ceglany; 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia; 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne; 16 82 02 odpadów powstałych z tytułu klęsk żywiołowych wg Kodu 16 82 02

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi odbierania odpadów komunalnych o masie łącznej, co najmniej 1 500 Mg w ciągu następujących po sobie 6 miesięcy (łączna ilość odpadów odbierana na podstawie wielu umów) i przekazał je na składowisko lub zagospodarował.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca winien dysponować, co najmniej: - min. 3 pojazdami specjalistycznymi /śmieciarka/, nadwozie bezpylne, o łącznej pojemności min. 12 m3 z wrzutem przystosowanym do opróżniania pojemników o pojemności: 60 dm3, 110 dm3, 120 dm3, 240 dm3, 1100 dm3; - min. 1 pojazd do opróżniania pojemników/kontenerów o pojemnoś ci 7 m3; - min. 1 pojazdu do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej; Wyżej wymienione pojazdy muszą posiadać system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie (min. rok) i odczytywanie danych o położeniu i miejscach postoju pojazdu oraz system czujników zapisujących dane o miejscach postoju, w przypadku pojazdu z funkcją kompaktującą czujnik załadunku z funkcją kompaktującą oraz czujników zapisujących dane o miejsca wyładunku odpadów (ewidencja) dla pojazdów ww. b) bazą magazynowo - transportową usytuowaną i wyposażoną zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2. Zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Lwówek Śląski Al. Wojska Polskiego 25 A 59 - 600 Lwówek Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2013 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Lwówku Śląskim Al. Wojska Polskiego 25A 59 - 600 Lwówek Śląski w sekretariacie, I piętro, pok. 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.