eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadaniaSanocki Park dziedzictwa Kulturowego. Etap VII. Rewitalizacja placu św. Michała wraz przyległymi ulicami.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Sanok: Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: Sanocki Park dziedzictwa Kulturowego. Etap VII. Rewitalizacja placu św. Michała wraz przyległymi ulicami.
Numer ogłoszenia: 222700 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184276 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652800, 4652833, faks 013 4630890.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: Sanocki Park dziedzictwa Kulturowego. Etap VII. Rewitalizacja placu św. Michała wraz przyległymi ulicami..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: Sanocki Park dziedzictwa Kulturowego. Etap VII. Rewitalizacja placu św. Michała wraz przyległymi ulicami. Szacunkowa wartość zadania objętego nadzorem wynosi 7.613.136,08 zł netto. Całość w/w zadania składa się z następujących etapów: 1.Przebudowa Palcu Św. Michała, ulicy Wałowej, Grzegorza, Piłsudskiego, K.Wielkiego i Sobieskiego. 2.Budowa sieci wodociągowej przy ul. Sobieskiego, Piłsudskiego, Wałowej K.Wielkiego i Placu Św. Michała, 3.Budowa sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Sobieskiego, Piłsudskiego, Wałowej, K.Wielkiego, Grzegorza i Placu Św. Michała. 4.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Sobieskiego. 5.Budowa oświetlenia ulicznego Piłsudskiego, Wałowej, K.Wielkiego, Grzegorza i Placu Św. Michała, 6.Montaż elementów małej architektury - ławki, stojaki na rowery, drzewa. 7.Monitoring Palcu Św. Michała 8.Remont budynku MDK - posadzki, stolarka, schody, malowanie oraz wymiana CO. Zakres pełnienia funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru będzie obejmował: - Wykonanie pełnego zakresu obowiązków i praw wynikających z ustawy z dn.7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane art. 25-27 (Dz.U. z 2006r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). - Sprawdzenie dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej oraz uaktualnienie kosztorysów inwestorskich i ofertowych, przed opublikowaniem ogłoszenia o przetargu. - W przypadku zapytań do przetargu w kwestii technicznej pomoc w udzieleniu odpowiedzi. - Sprawdzanie kosztorysów ofertowych złożonych ofert. - Udział w uzgodnieniach harmonogramu robót sporządzonego przez Wykonawcę. - Udział w cotygodniowych roboczych spotkaniach. - Przygotowywanie co miesięcznych stanów faktycznych zaawansowania robót - ilościowych i finansowych. - Kontrola terminowości wykonania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z wykonawcą robót oraz z harmonogramem robót. - Obecność na budowie w ciągu całego cyklu budowy w miarę potrzeb oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót. - Zatwierdzanie rzeczowo - finansowych protokołów odbioru robót i kosztorysów powykonawczych, sporządzanych przez Wykonawcę, będących podstawą fakturowania robót. - Rozliczenie końcowe rzeczowo - finansowe robót budowlanych zgodnie z umową z wykonawcą robót. - W przypadku robót dodatkowych przygotowanie protokołów konieczności oraz kosztorysów ofertowych na dodatkowy zakres robót. - Przygotowanie kompletnej dokumentacji do zgłoszenia o zakończeniu realizacji robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.52.00.00 - 75.52.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowych II-VII Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Monika Bakowska ARKADIS, Czudec, 38-120 Przedmieście Czudeckie 439, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97508,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89430,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 167177,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.