eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › zakup sprzętu medycznego na potrzeby Klinicznego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego 10 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Bydgoszczy , w ramach Priorytetu XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Działanie 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-18

Bydgoszcz: zakup sprzętu medycznego na potrzeby Klinicznego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego 10 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Bydgoszczy , w ramach Priorytetu XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Działanie 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego
Numer ogłoszenia: 222683 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu medycznego na potrzeby Klinicznego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego 10 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Bydgoszczy , w ramach Priorytetu XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Działanie 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. minimum 2 dostawy dopowiadajce swoim rodzajem oferowanemu asortymentowi

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o posiadaniu na oferowny asortyment wymagnych prawem dopuszczeń do obrotu i przedstawieniu ich n każde żądanie zamawiającego; w celu potwierdznia i weryfikacji informacji na temat parametrów oferowanego asortymentu do oferty nalezy dołączyć materiały informacyjne w postaci: materiałów producenta, katalogów, folderów, instrukcji obsługi

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Klinicznego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego 10 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Bydgoszczy w ramach Priorytetu XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Działanie 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZESTAW DO DRENAŻU - 10 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do pracy ciągłej, w oddziałach zabiegowych, w blokach operacyjnych i oddziałach intensywnej opieki medycznej; Spełniający wymogi norm: PN-EN 60601; PN-EN 10079-1; Napięcie zasilania- 230 V / 50 Hz; Maksymalny przepływ 45 L / min;Maksymalne ciśnienie- 85 kPa;Wózek do ssaka z podstawą jezdną na pięciu kołach; Dwie butle o pojemności 2L z poliwęglanu z zastawką zabezpieczającą przed przepełnieniem; Pedał do sterowania nożnego; Wskaźnik i regulator podciśnienia; Dreny silikonowe, filtr bakteryjny, łącznik drenów, jednorazowe wkłady do pojemników 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: worek samorozprężalny - szt. 2, worek smorozprężlany dla dzieci - 2 szt., zestaw ssący mechaniczny - 2 szt, maski twarzowe 50 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Resuscytator silikonowy do ręcznej wentylacji dorosłych i dzieci wielokrotnego użycia, Wentylacja pacjentów o wadze powyżej 30 kg,Maksymalna dostarczana objętość oddechowa mieszcząca się w granicach 1000 - 1350ml,Objętość rezerwuaru tlenu minimum 2500 ml,Uchwyt worka,Zawór ograniczający ciśnienie do 40 cmH2O,Możliwość podłączenia opcjonalnego zaworu PEEP bez potrzeby stosowania dodatkowych złączy, Maska silikonowa wielorazowego użytku z dmuchanym mankietem nr 3 lub 4 oraz 5 ( 2 szt.), Pudełko transportowe z tworzywa PCV przezroczyste na zestaw; Całość autoklawowalna w temperaturze minimum 134 o C, 2. Resuscytator silikonowy do ręcznej wentylacji dzieci wielokrotnego użycia, Wentylacja pacjentów o wadze 10 - 30 kg, Maksymalna dostarczana objętość oddechowa mieszcząca się w granicach 400 -600ml, Objętość rezerwuaru tlenu minimum 2500 ml, Uchwyt worka, Zawór ograniczający ciśnienie do 40 cmH2O, Możliwość podłączenia opcjonalnego zaworu PEEP bez potrzeby stosowania dodatkowych złączy, Maska silikonowa wielorazowego użytku z dmuchanym mankietem nr 1 i 2 ( 2 szt.), Pudełko transportowe z tworzywa PCV przezroczyste na zestaw, Całość autoklawowalna w temperaturze minimum 134 o C 3. Wysoce efektywna pompa ssąca do odsysania ciał obcych z gardła i tchawicy w sytuacjach stanów nagłych Maksymalne ujemne ciśnienie: około -800 mbar (-80 kPa / -600 mm Hg), Swobodny przepływ powietrza przy dwóch naciśnięciach na sekundę: około 30-40 litrów/min., Swobodny przepływ powietrza przy maksymalnej częstości ucisku: około 70 litrów/min., Możliwość obsługi ręką lub nogą, Możliwość sterylizacji wszystkich elementów składowych w autoklawie, włącznie ze zbiornikiem na odsysaną ciecz, Zwarta konstrukcja, waga nie większa niż 1,2 kg 4.Wielorazowa, autoklawowalna, przezroczysta, wykonana ze sztywnego tworzywa kopuła umożliwiająca obserwację usta pacjenta, Powietrzny, samowypełniający się mankiet uszczelniający wykonany z silikonu Wentyl umożliwiający dopompowania mankietu, Maska do podawania tlenu:- dla dorosłych - 45 szt.- dla dzieci - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REDUKTOR ŁĄCZĄCY BUTLE TLENOWĄ Z ODBIONIKAMI TLENU - 2szt.;BUTLA TLENOWA - 2 szt.;APARAT DO PŁUKANIA OKA - 2szt.;PROWADNICA DO TRUDNEJ INTUBACJI - 2szt.;SZYNY TYPU KRAMER - 5 KPL..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Złącze DIN G3/4, Możliwość ręcznego przykręcenia butli, Gumowa osłona na reduktor; Regulacja przepływu 0-25 l/min., Obrotowy manometr, kąt obrotu 360 st., Króciec na wężyk, Dodatkowe skoki nastawu przepływomierza zwiększające możliwość stosowania urządzenia, Szybkozłącze AGA do podłączenia dodatkowego źródła tlenu, np. ssaka, respiratora, Ciśnienie wejściowe do 300 bar, Nominalne ciśnienie wyjściowe 4 bar 2. Butla tlenowa aluminiowa z zaworem DIN 3, Butla oznakowana zgodnie z przepisami tj. data ważności atestu oraz ciśnienia roboczego, Pojemność wodna butli 2,7l, Pojemność sprężonego tlenu 400l przy ciśnieniu 15 MPa Ciśnienie napełnienia do 20 MPa, Ciśnienie robocze do 30 MPa 3.Aparat do płukania oka APO zbudowany z :- pojemnika o poj. min. 0,25 l z PE- wanienki z sitkiem z PS- pokrywki na wanienkę z PE-rurek (dreny medyczne) z PCV; Wyposażony w specjalną nakrętkę o anatomicznie wyprofilowanym kształcie; Możliwość ciągłego przemywania oka, Boczny odpływ zapewniający stały przepływ płynu tonizującego, Wszystkie elementy składowe APO wykonane z bezpiecznych surowców dopuszczonych do produkcji sprzętu medycznego 4.Elastyczna, wielorazowa prowadnica do trudnej intubacji, Wykonana z poliestrowej plecionki pokrytej żywicą Odpowiednia sztywność do wprowadzania prowadnicy, Termoplastyczność w temperaturze ciała, Średnica zewnętrzna 15 Ch, dł. min. 600 mm 5. Zestaw składający się z 14-tu szyn Kramera o rozmiarach :- 25x4 cm, 26x5 cm, 50x8 cm, 60x8 cm - 2 szt., 70x8 cm, 80x8 cm, 80x10 cm, 90x8 cm, 90x10 cm, 100x10 cm, 120x12 cm, 150x12 cm, 150x15 cm, Szyny wykonane ze stalowego pręta ciągnionego powleczone miękkim tworzywem nieprzepuszczalnym dla płynów, wydzielin i wydalin, zmywalne środkami dezynfekcyjnymi, Możliwość sterylizacji szyn w płynach i autoklawie, Torba transportowa na zestaw, Wewnętrzne przegrody w torbie segregujące szyny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.