eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierutów › Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miejscowościBierutów, Karwiniec, Kruszowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Bierutów: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości: Bierutów, Karwiniec, Kruszowice
Numer ogłoszenia: 222662 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Bierutów , ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3146251 w. 31, faks 071 3146232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości: Bierutów, Karwiniec, Kruszowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi planowania przestrzennego polegające na sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości: Bierutów, Karwiniec, Kruszowice. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie mpzp w następujących obrębach: Obręb Bierutów: Sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Bierutów w zakresie wynikającym z uwzględnienia wniosków o zmianę planu, zgodnie z Uchwałą Nr XXXVI/307/09 Rady Miejskiej w Bierutowie z dnia 25 czerwca 2009 roku w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Bierutów. Powierzchnia obrębu - 8,36 km2; Obręb Karwiniec: Sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego wsi Karwiniec w zakresie wynikającym z uwzględnienia wniosków o zmianę planu, zgodnie z Uchwałą Nr XXXVI/308/09 Rady Miejskiej w Bierutowie z dnia 25 czerwca 2009 roku w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Karwiniec. Powierzchnia obrębu - 25,57 km2; Obręb Kruszowice: Sporządzenie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego wsi Kruszowice w zakresie wynikającym z uwzględnienia wniosków o zmianę planu, zgodnie z Uchwałą Nr XXXVI/309/09 Rady Miejskiej w Bierutowie z dnia 25 czerwca 2009 roku w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Kruszowice. Powierzchnia obrębu - 4,30 km2 (treść uchwał zgodna z Załącznikiem Nr 5)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 240.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (zgodnie z art. 22, ust. 1 pzp), którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga udokumentowania wykonania lub współudziału w wykonaniu w ciągu ostatnich trzech lat lub jeśli okres wykonywania działalności jest krótszy -w tym okresie: 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający za równoważne doświadczenie co do wykonania jednego planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego uznawał będzie przygotowanie przynajmniej 200 projektów decyzji o warunkach zabudowy lub,i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - w obrębie jednej gminy, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości 75.000,00 PLN, 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się do nich odpowiednio. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy według wzoru zamawiającego Załącznik Nr 3 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 1 oraz Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykazu zrealizowanych co najmniej 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub,i wykaz zawierający określenie liczby wykonanych projektów decyzji (przynajmniej 200 - równoważnie dla jednego planu) wraz z dokumentami wystawionymi przez Zlecających, potwierdzającymi wykonanie tych zadań w sposób należyty. W przypadku dokumentowania doświadczenia za pomocą wykonanych projektów decyzji, dokumenty wystawione przez Zlecających winny zawierać także potwierdzenie liczby wykonanych projektów decyzji - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości 75.000,00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierutow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bierutowie, ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów, pok. nr 3, parter.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Bierutowie, ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów, sekretariat, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.