eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Dostawa odczynników, testów i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-26

Tarnowskie Góry: Dostawa odczynników, testów i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej
Numer ogłoszenia: 22264 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2854273, faks 032 2854058 wew.424.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsphager.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, testów i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy odczynników, testów i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej pogrupowanych w 14 pakietach, stanowiących odrębne zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.66.00 - Odczynniki do elektroforezy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w następujący sposób: - Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, - w przypadku , gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony, - w przypadku , gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( wymagane 3 dostawy ); 5) Deklaracje zgodności CE dla danego wyrobu zgodnie z odpowiednią dyrektywą. Zamawiający dopuszcza również dołączenie zaświadczenia z Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych jako dokumentu dopuszczającego wyrób do obrotu. Natomiast w przypadku gdy wyrób nie podlega znakowaniu znakiem CE i nie ma dla niego wystawionej deklaracji zgodności, należy złożyć stosowne oświadczenie. (deklaracje zgodności CE należy opisać nazwą handlową produktu i numerem pozycji w danym pakiecie ) 6) Zaktualizowane karty charakterystyki substancji i preparatów niebezpiecznych sporządzone wg wzoru określonego Rozporz.Min.Zdrowia z dn.03.07.2002r. (D.U.z 2002r. Nr 140 poz.1171 z późn.zm.) na każdy z odczynników lub oświadczenie, że oferowane produkty nie podlegają ustawie (oddzielnie zbindowane); 7) oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Pzp oraz oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Pzp, 1.3. Wypełniony i zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy osobę (osoby) projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsphager.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im dr B. Hagera ul. Pyskowicka 47-51 42-612 Tarnowskie Góry.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych, budynek administracji pok. 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Zestawy odczynnikowe i materiały odniesienia do spektrofotometru Epoll - 20 BIO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet - 19 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 Odczynniki i materiały odniesienia do koagulometru optycznego K- 3002 OPTIC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet - 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 Odczynniki i materiały kontrolne do Cell Dyn 1700.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet - 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 Odczynniki, materiały odniesienia i części zużywalne do analizatorów: RKZ, elektrolitów, i markerów kardiologicznych Tab.1 Odczynniki i części zużywalne do COMPACT 2 Tab.2 Odczynniki i części zużywalne do OMNI 4 Tab.3 Odczynniki i części zużywalne do AVL 9120 Tab.4 Materiały kontrolne do OMNI 4 i AVL 9120 Tab.5 Testy do czytnika Cardiac Reader.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet - 39 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5. Serwisowanie analizatorów elektrolitów, rkz i czytnika Cardiac Reader.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 Odczynniki, materiały odniesienia i inne elementy zużywalne do analizatora glukozy Super G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet - 7 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 Zestaw odczynnikowy do wykonania rozdziału białek surowicy w analizatorze z densytometrem DT 93 XY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.96.60.01-.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 Testy paskowe do badania moczu do aparatu Lab-U-Reader.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet - 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 Testy diagnostyczne i barwniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet - 18 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.66.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 Odczynniki płynne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet - 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 DIAGNOSTYKA BAKTERIOLOGICZNA - testy, zestawy do identyfikacji bakterii i krążki diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet - 47 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 DIAGNOSTYKA BAKTERIOLOGICZNA - podłoża hodowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet - 22 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 DIAGNOSTYKA BAKTERIOLOGICZNA - krążki antybiogramowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet - 57 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 DIAGNOSTYKA BAKTERIOLOGICZNA - Etesty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet - 14 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.