To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-19
Olsztyn: Świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarskich
dla IRZiBŻ PAN w Olsztynie II.
Numer ogłoszenia: 222643 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340444 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk, ul. Tuwima 10, 10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5234692, faks 089 5234693.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Naukowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarskich dla IRZiBŻ PAN w Olsztynie II..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie us.ug gastronomiczno-hotelarskich i cateringowych do projektu Oficer .ącznikowy finansowany ze środków UE w ramach programu POKL nr umowy POKL.08.02.01-28-038/11-00. Zakwaterowanie dla 15 osób w pokojach 1 osobowych w terminie 25-26.09.2012 r., na terenie woj. warmińsko-mazurskiego. Wymagane posiadanie minimum 15 pokoi jednoosobowych oddanych do wy.ącznej dyspozycji zamawiającego, bezp.atny parking na min. 15 pojazdów. Minimalne wymagania pokojów: powierzchnia min. 10 m2, .óżko o wymiarach min 85x200cm, pościel, Wi-Fi, TV, biurko, szafa na ubrania, .azienka z prysznicem, bezprzewodowe .ącze internetowe (Wi-Fi). Dostęp do terenu rekreacyjnego. Wyżywienie dla max. 15 osób jednocześnie typu szwedzki bufet w miejscu zakwaterowania w następującym zakresie: Szacunkowo: -30 szt. obiadów: danie na ciep.o mięsne lub jarskie do wyboru, zupa, ciasto, kawa, herbata; -15 szt. śniadań w godzinach od 07.00 do 10.00: bu.ki i tosty, mas.o, dżemy, wędliny, miód, mleko, kawa, herbata, jajecznica, parówki, surówka, jogurt, kakao, twarożek ze śmietaną, ser żó.ty; -15 szt. kolacji w godz. do 19.00 do 21.00 do wyboru 2 zestawy: Zestaw 1: sa.ata lodowa, ogórek, pomidor, czerwona cebula, oliwki zielone, .osoś wędzony, sos winegret) (250g); Filet z kurczaka grillowany, podany z risotto i warzywami z wody (150g); Zestaw 2: Schab z rusztu z pieczarką i cebulką podany z ziemniakami i gotowanymi warzywami (150g); Zestaw 3: Sa.atka grecka, pstrąg pieczony podawany z ryżem i warzywami z wody (1 szt. = 300g); Zestaw 4: Stek z karkówki z duszoną cebulką z ziemniaczkami gotowanymi i zestawem duszonej kapusty (150g), lody z bitą śmietaną; Zestaw 5: wegetariański w równoważny jakościowo i cenowo w stosunku do pozosta.ych zestawów 1-4. Wymagania dodatkowe: Us.uga zawiera pe.en serwis gastronomiczny związany z wyżywieniem tzn. przygotowaniem, obs.ugą kelnerską, nakryciem i dekoracją sto.ów, zapewnienie zastawy (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców, talerzy itp.) oraz innych naczyń niezbędnych do serwowania zimnych i ciep.ych posi.ków (np. podgrzewacze, warniki, zaparzacze, termosy). Wykonawca odda do dyspozycji i na żądanie Zamawiającego w okresie 2 dni dostęp do us.ugi serwisu kawowego (w godz. od 9.00 do 21.00) obejmującego możliwość skorzystania z gorącej kawy, herbaty, ciasteczek, soków owocowych, wody, cytryny, cukru dla .ącznie 15 osób. Nieodp.atny dostęp do Internetu dla wszystkich gości i organizatorów w systemie WI-FI. Zamawiający oraz Wykonawca nie pokrywają kosztów rozmów telefonicznych wykonywanych przez osoby zakwaterowane, kosztów zakwaterowania osób towarzyszących oraz kosztów np. związanych z udostępnieniem w pokojach p.atnej telewizji lub minibaru. W przypadku wystąpienia ww. kosztów zostaną one op.acone indywidualnie przez uczestników spotkania. Opcja nieodp.atnego dostępu do sali szkoleniowej dla min. 15 osób przez ca.y czas trwania świadczenia us.ugi hotelowo-gastronomicznej z min. wyposażeniem tj.: rzutnik, komputer, flipczart, kolorowe flamastry. 2. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, dopuszcza się, na podstawie art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość z.ożenia oferty równoważnej - zaoferowania asortymentu równoważnego do wyspecyfikowanego - o takich samych lub lepszych parametrach i w.aściwościach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt Oficer Łącznikowy finansowany ze środków UE w ramach programu POKL nr umowy POKL.08.02.01-28-038/11-00.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hotel Amax s.c. Artur Jastrzębski, Marcin Jastrzębski, Barbara Jastrzębska, Al. Spacerowa 7, 11-730 Mikołajki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6707,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3690,00
Oferta z najniższą ceną: 3690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5460,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa jednorazowa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i usuwaniu odpadów pochodzenia zwierzęcego z jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie(.....)
- Dostawa paneli fotowoltaicznych wraz z montażem na potrzeby RDW w Elblągu oraz OD w Pieniężnie, w podziale na 2 części
- Świadczenie usług badania osób zatrzymanych w jednostkach Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego (18 zadań częściowych)
- Dostawa laboratoryjnego miernika (pHmetr) z akcesoriami i roztworami do jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-mazurskiego w Olsztynie.
- BO(2024) Remont chodnika przy ul. Marii Zientary - Malewskiej - od ul. Paderewskiego do ul. Moniuszki
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej w dniu 30.07.2024 r.
- Usługa gastronomiczna- Letnia Szkoła w Cieszynie
- DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WĘGRZYNOWICZA W DOBREJ
- Dożywianie dzieci w Gminnym Przedszkolu nr 1 w Dobrej
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLCÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.