Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-29
Gdańsk: Dostawy warzyw i owoców na potrzeby Bałtyckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej BALTICA Oddział Potulice
Numer ogłoszenia: 222626 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3231102, faks 58 3231101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bigb-baltica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy warzyw i owoców na potrzeby Bałtyckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej BALTICA Oddział Potulice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ziemniaki jadalne - o średniej wielkości, tzn. o przeciętnej średnicy ok. 6cm, przeciętnej długości ok. 8cm, jednego gatunku, niemieszane, dopuszczalne odmiany: Irga, Sante, Irys, Bryza, Satina, Lord, jadalne, jednostka miary kilogram, CPV: 03212100-6, ilość szacunkowa: 1000 kg. 2. Marchew - bez naci, oczyszczona, nieobrana, średniej długości i grubości, tzn. o średnicy od 3cm do 4cm i długości od 12cm do 15cm, jednostka miary kilogram, CPV 03221112-4, ilość szacunkowa: 500 kg. 3. Kapusta czerwona - w główkach, o minimalnej wadze główki 2,50kg, jednostka miary kilogram, CPV: 03221410-3, ilość szacunkowa: 300 kg. 4. Groch łuskany, połówki, jednostka miary kilogram, CPV: 03221220-4, ilość szacunkowa: 300kg. 5. Fasola typu Jaś, duża, jednostka miary kilogram, CPV: 03221210-1, ilość szacunkowa: 300kg. 6. Cebula - średniej wielkości, jednostka miary kilogram, CPV: 03221112-1, ilość szacunkowa: 1000kg. 7. Burak ćwikłowy - średniej wielkości, jednostka miary kilogram, CPV: 03221111-7, ilość szacunkowa: 300 kg. 8. Nać pietruszki - o przeciętnej wadze pęczka ok. 100g i maksymalnej długości 15cm jednostka miary kilogram, CPV: 03221300-9, ilość szacunkowa: 100 kg. 9. Koper - o przeciętnej wadze pęczka ok. 100g i maksymalnej długości 15cm, jednostka miary kilogram, CPV: 03221300-9, ilość szacunkowa: 100 kg. 10. Ogórek zielony - twardy, średniej wielkości, w całości, polny, jednostka miary kilogram, CPV: 03221270-9, ilość szacunkowa: 700 kg. 11. Papryka surowa - czerwona, cała, jednostka miary kilogram, CPV: 03221230-7, ilość szacunkowa: 700 kg. 12. Pieczarka - o średniej wielkości, tzn. zamknięte kapelusze o średnicy od 3cm do 5cm, jednostka miary kilogram, CPV: 03221260-6, ilość szacunkowa: 600 kg. 13. Pietruszka korzeń - bez naci, oczyszczona, nieobrana, średniej długości i grubości, tzn. o średnicy od 3cm do 4cm i długości od 12cm do 15cm, jednostka miary kilogram, CPV: 03221100-7, ilość szacunkowa: 50 kg. 14. Pomidor - czerwony, cały, średniej wielkości, polny, jednostka miary kilogram, CPV: 03221240-0, ilość szacunkowa: 1000 kg. 15. Por - oczyszczony, gruby, w całości, jednostka miary kilogram, CPV: 03222230-4, ilość szacunkowa: 200 kg. 16. Cytryny, jednostka miary kilogram, CPV:03222210-8, ilość szacunkowa: 500 kg. 17. Seler - duży, oczyszczony, bez liści, jednostka miary kilogram, CPV: 03221100-7, ilość szacunkowa: 50 kg. 18. Kapusta włoska - w główkach, o wadze główki od 1,8kg do 4,0kg, jednostka miary kilogram, CPV: 03221410-3, ilość szacunkowa: 300 kg. 19. Jabłka - całe, średniej wielkości, jednostka miary kilogram, CPV: 03222321-9, ilość szacunkowa: 2000 kg. 20. Kapusta biała - w główkach, o wadze główki od 2kg do 4kg, jednostka miary kilogram, CPV: 03221410-3, ilość szacunkowa: 300 kg. 21. Kapusta pekińska - w główkach, o minimalnej średnicy 10cm i minimalnej długości 20cm, jednostka miary kilogram, CPV: 03221410-3, ilość szacunkowa: 300 kg. 22. Czosnek - w główkach, średniej wielkości, o przeciętnej wadze główki od 35g do 50g, jednostka miary kilogram, CPV: 03221100-7, ilość szacunkowa: 300 kg. 23. Kapusta kwaszona z marchewką - bez konserwantów, jednostka miary kilogram, CPV: 03221410-3, ilość szacunkowa: 200 kg. 24. Banan - jednostka miary kg, CPV: 03222111-4, ilość szacunkowa: 1000 kg. 25. Grejpfrut - jednostka miary kg, CPV: 03222230-4, ilość szacunkowa: 1000 kg. 26. Winogrono zielone - jednostka miary kg, CPV: 032222340-8, ilość szacunkowa: 500 kg. 27. Winogrono fioletowe - jednostka miary kg, CPV: 032222340-8, ilość szacunkowa: 500 kg. 28. Gruszki - jednostka miary kg, CPV: 03222322-6, ilość szacunkowa: 500 kg. 29. Kiwi - jednostka miary kg, CPV: 03222118-3, ilość szacunkowa: 100 kg. 30. Pomarańcze - jednostka miary kg, CPV: 03222200-1, ilość szacunkowa: 2000 kg. 31. Mandarynki - jednostka miary kg, CPV: 03222240-7, ilość szacunkowa: 3000 kg. 32. Rzodkiewka - jednostka miary szt., CPV: 03221100-7, ilość szacunkowa: 500 szt. 33. Sałata głowiasta kl.I, - jednostka miary szt., CPV: 03221310-2, ilość szacunkowa: 150 szt. 34. Kalafior - jednostka miary szt., CPV: 03221420-6, ilość szacunkowa: 500 szt. 35. Brokuły - jednostka miary szt., CPV: 03221430-9, ilość szacunkowa: 500 szt. 36. Cukinia - jednostka miary szt., CPV: 03221430-9, ilość szacunkowa: 200 szt. 36. Dostarczane warzywa i owoce mają być dojrzałe, świeże, czyste, bez oznak: zepsucia, zgnilizny oraz choroby. 37. Ilości szacunkowe dostarczanych warzyw i owoców mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 38. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: a) Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1; b) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordon, ul. Rynek 8; c) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4; d) od 01.09.2011r. do Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27; e) od 01.12.2011r. do Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bigb-baltica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA Oddział Potulice
UL. ALEJA PARKOWA 1, 89-120 POTULICE.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA Oddział Potulice UL. ALEJA PARKOWA 1, 89-120 POTULICE- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa jabłek, owoców, warzyw i ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2024"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.