Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Sulechów: Usługi wywozu odpadów
Numer ogłoszenia: 222597 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie , ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 0-68 3851021, 3851024, faks 0-68 3852826.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wywozu odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi związane z systematycznym usuwaniem odpadów z posesji gminnych zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie wraz z dzierżawą pojemników - wg załączonego wykazu budynków - stan ilościowy na listopad 2009 r. - liczba osób zamieszkałych w lokalach - 692; pow. lokali użytkowych - 106,74. Odpady zbierane w pojemnikach powinny być usuwane z terenu nieruchomości okresowo, z częstotliwością co najmniej: 1) odpady zgromadzone w pojemnikach ustawionych w miejscach użytku publicznego: - w mieście - dwa razy w tygodniu; - na obszarach wiejskich - jeden raz w tygodniu; 2) odpady wielkogabarytowe: - od mieszkańców w miastach, nie rzadziej niż raz na miesiąc; - od mieszkańców wsi, nie rzadziej niż raz na kwartał; 3) inne odpady wg potrzeb i na zgłoszenie telefoniczne. Kompleksowy zakres usługi obejmuje: a) zabezpieczenie i ustawienie mieszkańcom odpowiedniej ilości pojemników 110 L, 120 L; 1100 L, w celu umożliwienia zbiórki odpadów; b) zabezpieczenie i ustawienie mieszkańcom odpowiedniej ilości pojemników 1100 L w celu umożliwienia selektywnej zbiórki odpadów - ustawienie pojemników przynajmniej w 10 punktach na posesjach położonych w Sulechowie oraz po jednym punkcie w miejscowościach: Brody, Głogusz, Krężoły, Cigacice; c) częstotliwość wykonywania czynności związanych z opróżnianiem i wywozem odpadów winna zapewnić nie przepełnianie się pojemników; d) uprzątnięcie nieczystości z terenu wokół pojemników po każdorazowym ich opróżnieniu; e) odstawienie opróżnionych pojemników na ich stałe miejsce lokalizacji; f) wywóz i składowanie odpadów na wysypisku; g) bieżące utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym - dezynfekcja pojemników min. 1 raz w miesiącu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych z obszaru Gminy Sulechów; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku wystąpienia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1 lit (a - c) muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy, warunki określone w pkt 1 lit. ( d ) musi spełniać każdy z wykonawców. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 4.Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie: spełnia lub nie spełnia. 5.Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Jeżeli ofertę składa pełnomocnik - pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 6. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych z obszaru Gminy Sulechów; Dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument, o którym mowa w lit. (a i c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w lit. (b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgmk.bip.sulechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie
ul. Poznańska 18
66-100 Sulechów
pokój nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie ul. Poznańska 18 66-100 Sulechów pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Budowa oświetlenia ciągu pieszego ul. Piaskowa - ul. Południowa w Sulechowie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa leśniczówki leśnictwa Bojadła - etap I".
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kolektorów instalacji chłodniczej przy wieżach chłodniczych dla budynku Centrum Nauki Kopernik.
- Prowadzenia i obsługi Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w m. Wodnica na terenie Gminy Ustka oraz zagospodarowanie zebranych w nim odpadów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Środa Śląska
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Kolno
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości z terenu gminy Złotniki Kujawskie w miesiącu lipcu 2024 r
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.