To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Zgierz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gruntowej Nr 5162 E Cesarka-Bartolin, gm. Stryków
Numer ogłoszenia: 222575 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178215 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gruntowej Nr 5162 E Cesarka-Bartolin, gm. Stryków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gruntowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków. Nadzór obejmować będzie roboty budowlane polegające na: a) wykonaniu i odbiorze robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków na długości 1350,00 m; b) wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonaniem i wyprofilowaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, na powierzchni 5670,00 m2 w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków; c) wykonaniu warstwy podbudowy z kruszywa łamanego lub tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie gr.15 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 6370,00 m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków; d) wykonaniu i odbiorze robót, związanych z wykonaniem wyrównania poprzecznego i podłużnego podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi, w ilości 50kg/m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków; e) wykonaniu i odbiorze robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 5670,00 m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków; f) wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonaniem warstw konstrukcji (warstwa ścieralna gr. 3,0 cm) nawierzchni z betonu asfaltowego, na powierzchni 5400,00 m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków; g) wykonaniu i odbiorze robót związanych z wykonaniem warstwy odsączającej gr. 10,00 cm, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków; h) wykonaniu i odbiorze robót związanych z usunięciem drzew, karczowaniem pni i wywozem karpiny, w pasie drogi powiatowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków. 2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi, lub w siedzibie Zamawiającego, Zgierz, ul. Sadowa 6a, III piętro, pok.307 lub 309. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski przy inwestycji Przebudowa drogi gruntowej Nr 5162 E Cesarka - Bartolin, gm. Stryków. Wykonawca jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji technicznej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. 4. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), i obejmuje w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; c) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających; e) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; f) potwierdzanie ilości wykonanych robót; g) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; h) sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i rozliczenie końcowe inwestycji; i) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji; j) inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.). 6. Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu Wykonawcy na roboty budowlane. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2600.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Projektowe Budownictwo, Drogownictwo, Instalacje, ul. Dworcowa 5D/7, 99-100 Łęczyca, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2600.00
- Oferta z najniższą ceną: 2600.00 oferta z najwyższą ceną: 4940.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- NAPRAWA I SERWISOWANIE URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, SKANERÓW ORAZ ZASILACZY AWARYJNYCH (UPS
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie w Kościele pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza - ołtarz boczny z obrazem Matki Boskiej, ambona, drzwi główne"
- usługa cateringu konferencji w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez (...)
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie"
- Podnosimy bezpieczeństwo sanitarne mieszkańców Gminy Dubeninki - budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dubeninki.
- Kompl. odpł. pełnienie obowiązków inspektora nadz. inw. podczas realizacji inwestycji pn.: "Budowa bramy skalnej do ogrodów sensorycznych w dzielnicy uzdrowiskowej Zapopradzie w mieście Muszyna".
- "Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary".
- Modernizacja kotłowni i instalacji c.o. w budynku oświatowym nr 97 w Wysowej-Zdroju wraz z usługą inspektora nadzoru inwestorskiego
- "Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację" z podziałem na 5 zadań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.