eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawę 3 szt. cyfrowych urządzeń powielająco - drukująco - skanujących wraz z usługą pełnej obsługi serwisowej w okresie 3 lat dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Zawiercie: Dostawę 3 szt. cyfrowych urządzeń powielająco - drukująco - skanujących wraz z usługą pełnej obsługi serwisowej w okresie 3 lat dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 222568 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę 3 szt. cyfrowych urządzeń powielająco - drukująco - skanujących wraz z usługą pełnej obsługi serwisowej w okresie 3 lat dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. cyfrowych urządzeń powielająco - drukująco - skanujących wraz z usługą pełnej obsługi serwisowej w okresie 3 lat dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu. PODPAKIET I Urządzenia powielająco - drukująco - skanujące - 2 szt. Technologia druku Laserowa Format kopii A5R-A3 (kaseta) Rozdzielczość kopiowania, drukowania Kolor min. 600 x 600 dpi Czarno-białe z wygładzaniem (2400x600dpi) Zoom Min. 25-400% Prędkość kopiowania, drukowania Kolor: min. 11 stron / minutę w formacie A4 Czarno - biały: min. 35 stron / minutę w formacie A4 Pamięć Min. 384 MB Czas pierwszej kopii czarno-białej Poniżej 7 sekund Dysk twardy min.80GB Podawanie papieru - Min. dwie kasety, każda na min.550 ark. (80g/m2) - Podajnik ręczny na min.100 ark. (80g/m2) Podstawa z podajnikiem papieru Kaseta min. 500 ark. Podajnik oryginałów podajnik z rewersem na min. 100 oryginałów o gramaturze 80g/m2 Podstawa pod urządzenie Opcjonalna możliwość rozbudowy urządzenia o podajnik dokumentów dużej pojemności na min. 2500 ark. Kody dostępu Min. 1000 kodów departamentowych Kopiowanie wielokrotne Min. 1-999 kopii Duplex Gramatura papieru z podajnika ręcznego Min. 64 g/m2 - 209 g/m2 Gramatura papieru z kasety Min. 64 g/m2 - 105 g/m2 Skanowanie sieciowe Format plików TIFF, PDF, JPEG Funkcje skanowania Skanowanie do e-mail, skanowanie do folderu sieciowego, FTP Interfejs USB, 10BaseT/100BaseTX Język opisu strony PCL5C, PCL6, emulacja PS3 Obsługiwane systemy operacyjne Windows 98/NT/2000/XP/Vista 32/64, Linux Gwarancja 36 miesięcy realizowana zgodnie z umową serwisową PODPAKIET II Urządzenie powielająco - drukująco - skanujące - 1 szt. Technologia druku Laserowa Wyświetlacz Ciekłokrystaliczny dotykowy panel Format kopii A5R-A3 Rozdzielczość kopiowania, drukowania Min. 600 x 600 dpi; 2400 x 600dpi czarno-białe z Wygładzaniem Zoom Min. 25-400% Prędkość kopiowania, drukowania Kolor: min. 28 stron / minutę w formacie A4 Czarno - biały: min. 28 stron / minutę w formacie A4 Pamięć Min. 1,5 GB RAM Czas pierwszej kopii czarno-białej Poniżej 7 sekund Dysk twardy min.80GB Podawanie papieru - Min. dwie kasety, każda na min.550 ark. (80g/m2) - Podajnik ręczny na min.100ark. (80g/m2) Obsługiwane formaty A5R - A3 oraz 320x450, 320x460 mm, druk na banerze do 303x1200mm Pokrywa oryginałów Podstawa pod urządzenie Opcjonalna możliwość rozbudowy urządzenia o podajnik dokumentów dużej pojemności na min. 2500 ark. Opcjonalnie możliwość rozbudowy o finiszer - zszywający wielopozycyjnie min. 50 arkuszy lub finiszer broszurujący Kopiowanie wielokrotne Min. 1-999 kopii Duplex obsługa w dupleksie ze wszystkich kaset papieru o gramaturze do 256g/m2 Gramatura papieru z podajnika ręcznego Min. 64 g/m2 - 280 g/m2 Gramatura papieru z kasety Min. 64 g/m2 - 256 g/m2 Skanowanie sieciowe Format plików TIFF, PDF, JPEG, XPS Funkcje skanowania Skanowanie do e-mail, skanowanie do folderu sieciowego, FTP, skanowanie do USB Interfejs USB2.0, 10BaseT/100BaseTX (obsługa IPv6) Opcjonalna możliwość rozbudowy urządzenia o interfejs: WLAN, Bluetooth Język opisu strony PCL6, emulacja PS3, XPS Gwarancja 36 miesięcy realizowana zgodnie z umową serwisową Dodatkowa funkcjonalność niezbędna dla Wydziału Geodezji: Wycinanie obszaru czarnego przy kopiowaniu/ skanowaniu obiektów 3D. Druk z klucza USB. Pomijanie pustych stron przy skanowaniu i kopiowaniu. Podgląd skanowanego materiału przed zapisem do pliku na panelu użytkownika. Możliwość pracy (kontrolerem e-BRIDGE) z systemem profilowania, wczytywanie do 16 profili wejściowych CMYK, wczytywanie do 16 profili wejściowych RGB, wczytywanie do 64 profili wyjściowych (na media). Możliwość implementacji karty akceleracyjnej w przypadku skanowania dużej ilości skanów w formacie PDF (SLIMPDF - kilkukrotnie mniejszy format od zwykłego PDF). Pełny serwis dla każdego z urządzeń z podpakietu I i II w okresie 3 lat obejmuje: - dojazd technika do miejsca użytkowania Urządzenia; - wykonywanie przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta Urządzenia; - dokonywanie napraw oraz kontroli stanu technicznego Urządzenia; - dostarczanie oraz montaż w Urządzeniu części zamiennych i części zużywających się; - dostarczanie materiałów eksploatacyjnych objętych opłatami z tytułu obsługi; - podstawowe przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia obejmujące: x włączanie i wyłączanie urządzenia, x uzupełnianie papieru, zmienianie rozmiaru papieru, x drukowanie na mediach nietypowych (gruby papier, folia), x wykonanie wydruku/kopii, x usuwanie zacięć, wymiana materiałów eksploatacyjnych, x wykonywanie okresowych czynności operatorskich, x sposoby komunikowania się z urządzeniem, sposób odczytu licznika. - w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu na własny koszt materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Deklarowana liczba wydruków miesięcznie, za które Zamawiający zapłaci stałe wynagrodzenie w okresie 36 miesięcy: - podpakiet I: x urządzenie 1: kopia A4 czarna - 6000 szt., kopia A4 kolorowa - 100 szt., x urządzenie 2: kopia A4 czarna - 6000 szt., kopia A4 kolorowa - 100 szt., - podpakiet II - urządzenie (1 szt.): kopia A4 czarna - 100 szt., kopia A4 kolorowa - 1000 szt. Za przekroczenie limitu wydruku Zamawiający zapłaci kwotę stanowiącą iloczyn ilości kopii albo wydruków ponad limit i ceny odpowiednio czarnej albo kolorowej 1 strony zadeklarowanej w ramach limitu urządzenia objętego danym podpakietem. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji na zakupiony towar, na warunkach określonych we umowy. Wykonawca zapewni przeszkolenie w zakresie administrowania w/w urządzeniami 2 osób wyznaczonych przez Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez obie strony, jednak nie dłuższym niż 15 dni od daty dostarczenia towaru. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć deklaracje CE dot. urządzeń z podpakietu I i II w formie papierowej wraz z dostarczonym towarem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera również załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W/w zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca złoży dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. VI specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 3) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 4) Opis techniczny oferowanych urządzeń osobno dla podpakietu I i II (jako załączniki odpowiednio nr 1A i 1B do SIWZ i formularza oferty). 5) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V SIWZ muszą spełniać oni łącznie. Ich potencjały ludzkie, techniczne, wiedza i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa zostaną zsumowane, aby mogli spełniać warunki udziału w postępowaniu. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie wykonawcy. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt 2, dotyczące każdego partnera konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne lub wspólne; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 202..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: 10 dni od dnia podpisania umowy. Pełny serwis na przedmiotowe urządzenia będzie świadczony w okresie 3 lat od dnia podpisania umowy. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie zamówień Publicznych w dniu 03 lipca 2009 r..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.