To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-09
Ogłoszenie nr 22253 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.
Bełżyce: Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Bełżyce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 6449-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bełżyce, krajowy numer identyfikacyjny
43102008400000, ul.
ul. Lubelska
3,
24200
Bełżyce, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
815 172 728, faks
815 172 506, e-mail
belzyce_m@woi.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.belyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Bełżyce
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR.271-1.01.01.2017.JW
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przyjmowanie na linię segregacji i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Bełżyce w szczególności: 1. Niesegregowane zmieszane odpady komunalne (frakcja mokra)kod 20 03 01 ok. 1 700 Mg; 2. Odpady ulegające biodegradacji kody 20 02 01 20 02 01A ok. 60Mg; 3. Frakcja sucha: odpady opakowaniowe (włącznie z selektywnie gromadzonymi komunalnymi odpadami opakowaniami), odpady komunalne segregowane i gromadzone selektywnie (z wyłączeniem 15 01) w tym: kody - 15 01 01,15 01 02 , 15 01 03,15 01 04, 15 01 05,15 01 06, 15 01 07,20 01 01,20 01 40. ok. 150Mg; 4. Odzież kod 20 01 10 ok. 10Mg; 5.Odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07 ok. 80Mg; 6. Rozpuszczalniki ,kwasy, alkalia, odczynniki fotograficzne kody - 20 01 13*,20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17* ok. 0,5Mg; 7. Detergenty kody - 20 01 29*, 20 01 30 ok. 0,5 Mg; 8. Zużyte oleje silnikowe, przekładniowe, oraz jadalne kody - 20 01 26*,13 02 04*,13 02 05*,13 02 06*,13 02 07*, 13 02 08*. ok. 0,5Mg; 9. Farby , tusze , farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice kody - 20 01 27, 20 01 28 ok. 0,5MG; 10.Środki ochrony roślin kody - 20 01 19*, 20 01 80 ok. 0,5Mg; 11. Opakowania zawierające substancje niebezpieczne kody - 15 01 10*,15 01 11* ok. 0,5 Mg; 12.Lampy fluorescencyjne i urządzenie zawierające freony kody - 20 01 21* 20 01 23* ok. 1,0Mg; 13.Elementy zawierające rtęć kod - 16 01 08* ok. 100 sztuk; 14. Przeterminowane leki kod - 20 01 31*, 20 01 32 ok. 0,1Mg; 15. Zużyte baterie i akumulatory ołowiowe, niklowo-kadmowe kody - 16 06 01*, 16 06 03* 16 06 02* 16 06 04, 16 06 05 ok. 10Mg; 16. Opony kod 16 01 03 ok. 50Mg; 17. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny nie rozebrany kody - 20 01 36, 20 01 35* ok. 35Mg; 18.Inne frakcje zbierane w sposób selektywny (popiół) kod - 20 01 99A ok. 70 Mg; 19. Inne frakcje zbierane w sposób selektywny kod 20 01 99 ok. 300 Mg; 20. Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia i inne niż wymienione w 17 01 06 odpady innych materiałów ceramicznych i wyposażenia kod 17 01 07, 17 01 03, 17 09 04,ok. 120g; 21. Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, gruz ceglany kody - 17 01 01,17 01 02 ok. 50Mg; 22.Inne odpady nieulegające biodegradacji kod 20 02 03 ok. 1 Mg; 23.Odpady z torfowisk, odpady z czyszczenia ulic kody - 20 03 02, 20 03 03 ok. 10Mg; RAZEM 2 650,10 Mg; 2. RAZEM: 2 650,10 Mg; w tym ok. 1700 Mg - frakcja mokra, ok. 450 Mg - frakcja sucha, ok. 500,10 Mg - pozostałe odpady. 3. Wartość umowy wynikać będzie z faktycznie przyjętych ilości odpadów oraz cen wskaźnikowych przyjętych w umowie. 4. Odbiorca zobowiązany jest do okazania dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 5. Odbiorca winien przekazywać miesięczną informację o ilości odpadów odebranych od podmiotu wykonującego na zlecenie Dostawcy transport odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Bełżyce. 6. Zgodnie z art.20 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U z 2016 roku, poz. 1987 z późn. zm), miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych powinny spełniać kryteria technologiczne - mają odpowiadać wymaganiom określonym w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r.,poz. 672 ze zmianami). 7. Wykonawca musi posiadać instalację wskazaną w Planie Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego 2022, przyjętym uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego Nr XXIV 349/2016 z dnia 2 grudnia 2016r. jako Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych (dalej zwana RIPOK) dla Regionu Południowo - Zachodniego. 8. Załadunek odpadów oraz transport odbywać się będzie przy pomocy środków i na koszt Zamawiającego. Transport do miejsca przyjęcia odpadów powinien być dogodny dla pojazdu ciężarowego. 9. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia dostarczonych odpadów w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od ...........do .......... (zgodnie ze złożoną ofertą), oraz w soboty w godzinach od ................ do .................. 10. Dostawa odpadów dokumentowana będzie przez Wykonawcę. Każdy wyjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przewozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. W/w dokument otrzymuję kierowca Zamawiającego podczas dostawy każdej partii odpadów. 11. Przyjmowane odpady muszą być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze. Ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego. 12. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust.3a ustawy Pzp 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę będącego pracodawcą, osób na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności w zakresie sortowania odpadów - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.), w zakresie obsługi punktu wagowego. 2) Wykonawca w terminie do 5 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy, będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oświadczenia, że osoby oddelegowane do wykonania usługi w wyżej wymienionym zakresie czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. 4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 11. Przyjmowane odpady muszą być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze. Ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90533000-2
Dodatkowe kody CPV:
90500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT489899.35 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 602576,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BEŁŻYCE
więcej: przetargi BEŁŻYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.