Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-51/D/2008
Numer ogłoszenia: 222535 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, fax. 085 745 70 73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-51/D/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu w Białymstoku - w ilościach określonych w zał. nr 1 do SIWZ-Opis przedmiotu zamówienia,zakres zamówienia poniżej 206.000,00 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - 30.23.21.10 Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.82.00.00 - 48.82.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, dołączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): OŚWIADCZENIA: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 4 do SIWZ), 2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 5 do SIWZ), DOKUMENTY: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, Zamawiający żąda złożenia: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda dokumentu: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 20 000,00 zł brutto dla każdego zadania z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg załączonego wzoru druku - zał. nr 6 do SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 DOKUMENTY ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6) Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwb.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet w Białymstoku, Dział Zamówień Publicznych
ul. M. Skłodowskiej - Curie 14, 15-097 Białystok, piętro V, p. 503..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria Ogólna ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, piętro I, p. 105..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Dostawa zestawów komputerowych - 20 szt., monitorów LCD - 21 szt., drukarek - 5 szt., notebooków -3 szt. wraz innym wyposażeniem dla Wydziału Biologiczno - Chemicznego (Instytutu Biologii) przy ul. Świerkowej 20 B w Białymstoku. -Dostawa zestawów komputerowych - 5 szt., monitorów LCD - 18 szt., drukarki - 1 szt., notebooków - 2 szt. wraz z innym wyposażeniem dla Wydziału Biologiczno - Chemicznego (Instytutu Chemii) przy ul. Hurtowej 1 w Białymstoku. -Dostawa zestawów komputerowych - 2 szt., monitorów LCD - 2 szt., drukarki - 2 szt. wraz z innym wyposażeniem dla Wydziału Biologiczno - Chemicznego (Instytutu Chemii) przy Al. Józefa Piłsudskiego 11/4 w Białymstoku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych - 7 szt., monitorów LCD - 8 szt., drukarek - 8 szt., notebooków - 10 szt. oraz skanerów - 7 szt. wraz z innym wyposażeniem dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania przy ul. Warszawskiej 63 w Białymstoku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych - 16 szt., monitorów LCD - 16 szt., drukarek - 8 szt., notebooków - 6 szt. wraz z innym wyposażeniem dla Wydziału Filologicznego przy Placu Uniwersyteckim 1 w Białymstoku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych - 6 szt., monitorów LCD - 3 szt., notebooków - 1 szt. wraz z innym wyposażeniem dla Wydziału Fizyki przy ul. Lipowej 41 w Białymstoku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych - 19 szt., monitorów LCD - 24 szt., drukarek - 5 szt., notebooków - 5 szt. wraz z innym wyposażeniem dla Wydziału Matematyki i informatyki przy ul. Sosnowej 64 w Białymstoku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych - 3 szt., monitorów LCD - 7 szt., drukarki - 1 szt., notebooków - 3 szt. i serwerów - 2 szt. wraz z innym wyposażeniem dla Wydziału Prawa przy ul. Mickiewicza 1 w Białymstoku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 48.82.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych - 18 szt., monitorów LCD - 18 szt., drukarek - 3 szt., notebooków - 4 szt. i skanera - 1 szt. wraz z innym wyposażeniem dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii przy ul. Świerkowej 20 w Białymstoku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Dostawa drukarek - 3 szt. oraz serwera - 1 szt. wraz z innym wyposażeniem dla Biblioteki Uniwersyteckiej przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 14 A w Białymstoku. -Dostawa zestawów komputerowych - 14 szt., monitorów LCD - 22 szt., drukarek - 18 szt., notebooków - 6 szt. i skanerów - 2 szt. wraz z innym wyposażeniem dla Administracji Centralnej Uniwersytetu w Białymstoku przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 14 w Białymstoku. -Dostawa zestawu komputerowego - 1 szt., monitora LCD - 1 szt., drukarki - 1 szt. wraz z innym wyposażeniem dla Domu Studenta nr 1 przy ul. Żeromskiego 1 w Białymstoku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 48.82.00.00-6, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- Zakup usługi dostępu do baz respondentów wraz z narzędziem do przeprowadzenia badań metodą CAWI
- Budowa windy przy: VII Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7 - część I Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14 - część II
- Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pałacowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
- Dostawa wyposażenia na Oddział Chirurgii
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.