eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żuromin › Remont dachu Powiatowo - Miejskiej Biblioteki Publicznej w Żurominie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Żuromin: Remont dachu Powiatowo - Miejskiej Biblioteki Publicznej w Żurominie
Numer ogłoszenia: 222522 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193994 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 23 6572637, faks 23 6572540.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu Powiatowo - Miejskiej Biblioteki Publicznej w Żurominie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku o powierzchni około 319,92 m2 Powiatowo-Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Warszawskiej 4 obejmujący następujący zakres: a) roboty przygotowawcze (zaplecze, rusztowania, zabezpieczenia terenu budowy), b) częściowa rozbiórka kominów wentylacyjnych, c) rozbiórka obróbek blacharskich (opierzenia, rynny i rury spustowe), d) przemurowanie kominów, e) wykonanie nowych obróbek blacharskich (opierzenia, rynny i rury spustowe), Opis wykonania robót 1. Pokrycie dachu wykonać z blachy trapezowej T-35 o w kolorze szarym lub grafitowym. Blachę ułożyć na kontrłatach układanych w odległości max. 50 cm oraz na latach ułożonych co max 30 cm. 2. Obróbki blacharskie kominów i pasów podrynnowych i nadrynnowych wykonać z blachy powlekanej płaskiej gr. 0,5 mm. 3. Wszystkie kominy należy przemurować cegłą pełną oraz otynkować a następnie zabezpieczyć farbą akrylową elewacyjną. 4. Wykonać należy instalację odgromową budynku z druty ocynkowanego oraz bednarki uziemionych w ziemi poprzez opaskę z bednarki ocynkowanej lub szpilek. 5. Zamontować wywiewniki kanalizacji sanitarnej wyprowadzić nad połać dachową stosując prefabrykowane kominki PCV oraz uszczelek wulkanizujących. 3.2. Podstawowe dane budynku i dachu. 1. Powierzchnia - 319,92 m2 2. Długość/szerokość 23,5 x 12,5 m 3. Budynek: - konstrukcja murowana - ilość kondygnacji - 3 - wysokość budynku - ok. 12 m. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Załącznik Nr 2 do SIWZ Przedmiar robót Przedmiar robót ma charakter wyłącznie informacyjny. 3.4 Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie obiektu będącym przedmiotem zamówienia i jego otoczenia, zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polskimi Normami oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem opisanym w punkcie 3.1 oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót u Zamawiającego. 3.7 Roboty budowlane muszą być wykonywane w sposób umożliwiający normalną pracę osób przebywających w budynku, ponieważ obiekt jest czynny, tzn. że dojścia na dach oraz przemieszczanie materiałów musi być realizowane wyłącznie poprzez urządzenia zewnętrzne np. rusztowania. 3.8 Po zakończeniu robót budowlanych teren będzie musiał być doprowadzony do stanu pierwotnego. 3.9 Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3.10 Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 3.11 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, papy, itp.) zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz udokumentowania tych czynności na żądanie Zamawiającego. 3.12 Kody Wspólnego Słownika Zamówień. 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.26.00.00-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 3.13 Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Ponadto Zamawiający wymaga gwarancji producenta na blachę na okres min.60 miesięcy. W/w dokument Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze robót. 3.14 Wszelkie (ewentualne) znaki towarowe, patenty użyte w dokumentacji przetargowej są tylko przykładem zastosowania. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych spełniających te parametry techniczne i jakościowe określone w dokumentacji przetargowej i specyfikacji wykonywania i odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład usług Produkcji i Handlu ZUPiH Jan Górliński, ul. Moniuszki 85, 06-200 Maków Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39558,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66484,71

  • Oferta z najniższą ceną: 66484,71 / Oferta z najwyższą ceną: 69532,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.