eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie remontu w budynku 10-19 i 10-34 dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej przy ul.Warszawskiej 24 w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Kraków: Wykonanie remontu w budynku 10-19 i 10-34 dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej przy ul.Warszawskiej 24 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 222502 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, faks 012 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu w budynku 10-19 i 10-34 dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej przy ul.Warszawskiej 24 w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zamówienia: remont pomieszczeń dla obydwóch zadań w zakresie: -robót rozbiórkowych -uzupełnień tynków na ścianach - wymiany posadzek z wszystkimi warstwami i izolacją - wykonania sufitów podwieszanych - malowania ścian i sufitów, grzejników, itp. - wymiany oświetlenia - wymiany gniazd ,wyłączników - wymiany instalacji elektrycznej -wymiany urządzeń sanitarnych -dostawy i montażu projektora multimedialnego -dostawy i montażu ekranów do rzutników -dostawy i montażu 2 rolet zacieniających z kasetą sterującą Szczegółowy opis prac znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ obejmującym przedmiar robót i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego www.pk.edu.pl pod ogłoszeniem do niniejszego postępowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 1) Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje odpowiednimi zasobami osobowymi : kierownikiem budowy : posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającym aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa kierownikiem br. elektrycznej : posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz posiadającym aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa kierownikiem br. sanitarnej : posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającym aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 2) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej: - Dla zadania nr 1: dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 50 000,00 zł każda, z podaniem: daty, miejsca wykonania, zleceniodawcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. - Dla zadania nr 2: dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 50 000,00 zł każda, z podaniem: daty, miejsca wykonania, zleceniodawcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. - Jeżeli wykonawca składa ofertę na obydwa zadania : dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 100 000,00 zł każda, z podaniem: daty, miejsca wykonania, zleceniodawcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę niemniejszą niż 200 000,00 zł 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie wymienione w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 formularz oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ), 3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4 wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie (Załącznik nr 5 do SIWZ), 5 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 6 do SIWZ), 6 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, (jeżeli dotyczy). 7 dokumenty stwierdzające uprawnienia : a. kierownika robót budowlanych b. kierownika br .sanitarnej c. kierownika br elektrycznej wraz z zaświadczeniami potwierdzającymi aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierowników poszczególnych branż, 8 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9 kosztorys ofertowy zawierający cenę ryczałtową, za cały przedmiot zamówienia, wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację Wykonawcy przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ 10 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, budynek 10-24, pokój 110.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu pomieszczeń nr 308 i 309 w budynku 10-19 Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej ul.Warszawska 24 w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń dla obydwóch zadań w zakresie: -robót rozbiórkowych -uzupełnień tynków na ścianach - wymiany posadzek z wszystkimi warstwami i izolacją - wykonania sufitów podwieszanych - malowania ścian i sufitów, grzejników, itp. - wymiany oświetlenia - wymiany gniazd ,wyłączników - wymiany instalacji elektrycznej -wymiany urządzeń sanitarnych -dostawy i montażu projektora multimedialnego -dostawy i montażu ekranów do rzutników -dostawy i montażu 2 rolet zacieniających z kasetą sterującą Szczegółowy opis prac znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ obejmującym przedmiar robót i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego www.pk.edu.pl pod ogłoszeniem do niniejszego postępowania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu w sali wykładowej 26H oraz pomieszczeń nr 017-020 w budynku 10-34 dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej ul.Warszawska 24 w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń dla obydwóch zadań w zakresie: -robót rozbiórkowych -uzupełnień tynków na ścianach - wymiany posadzek z wszystkimi warstwami i izolacją - wykonania sufitów podwieszanych - malowania ścian i sufitów, grzejników, itp. - wymiany oświetlenia - wymiany gniazd ,wyłączników - wymiany instalacji elektrycznej -wymiany urządzeń sanitarnych -dostawy i montażu projektora multimedialnego -dostawy i montażu ekranów do rzutników -dostawy i montażu 2 rolet zacieniających z kasetą sterującą Szczegółowy opis prac znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ obejmującym przedmiar robót i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego www.pk.edu.pl pod ogłoszeniem do niniejszego postępowania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.