eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Częstochowa: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Numer ogłoszenia: 222496 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska , ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, faks 034 3250415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wstrząsarki laboratoryjnej dla Instytutu Inżynierii Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Przedmiotem zamówienia jest dostawa młynka laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Przedmiotem zamówienia jest dostawa testera pH dla Wydziału inżynierii i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Przedmiotem zamówienia jest dostawa penetrometrów- 2 sztuki do porozymetru rtęciowego Auto Pore IV Seria 9500 dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego analizatora biogazu dla Instytutu Inżynierii Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.21.00-3, 38.43.68.00-8, 38.00.00.00-5, 38.40.00.00-9, 38.41.60.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na potwierdzenie, że oferowany produkt zgodny jest z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację techniczną oferowanego produktu. Specyfikacja techniczna musi zawierać dane odnośnie każdego z parametrów, funkcji, oprogramowania, wyposażenia dodatkowego, parametrów podzespołów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W specyfikacji technicznej winien być również wskazany typ, model, marka oferowanego produktu w przypadku podzespołów posiadających takie oznaczenia.;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. 34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 28 (Sekretaria Kanclerza).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wstrząsarki laboratoryjnej dla Instytutu Inżynierii Środowiska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wstrząsarki laboratoryjnej dla Instytutu Inżynierii Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ Specyfikacja wstrząsarki laboratoryjna - Wstrząsarka - ruch orbitalny. - Zakres regulacji amplitudy - 1÷25 mm (dłuższa oś elipsy) - Zakres regulacja częstotliwości - od 100 do 300 obr/min - Zakres nastawy czasu od 1 min do 60 h - Zasilanie 230 V - Cyfrowe sterowanie częstotliwości i czasu - Stoły z uchwytami do naczyń Erlenmeyer-a o pojemności: 0,25 dm3 i 0,5 dm3. - Minimalna ilość miejsc na stole w przypadku naczyń Erlenmeyer-a o pojemności 0,25 dm3 - 15 - Wytrząsarka powinna mieć wymiary nie większe niż 450 x 450 mm. Gwarancja minimum 12 miesięcy kod CPV 38000000-5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa młynka laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa młynka laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ SPECYFIKACJA MŁYNKA LABORATORYJNEGO Młynek do mielenia udarowego twardych, kruchych materiałów o twardości 6 wg skali Mohsa: - ostrze kruszące ze stali szlachetnej, - naczynie mielące wykonane z ETFE fluoropolimer, wzmocniony włóknem szklanym, z wnętrzem ze stali szlachetnej, pojemność 80 ml, - prędkość 28 000 obr./min, - możliwość mielenia próbek bezpośrednio w ciekłym azocie, - klasa ochronności IP 43, - masa do 2 kg, - gwarancja 12 miesięcy, - instrukcja w języku polskim. Przedmiotem zamówienia jest dostawa młynka laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.68.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa testera pH dla Wydziału inżynierii i Ochrony Środowiska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testera pH dla Wydziału inżynierii i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ Tester Ph - Specyfikacja: do pomiarów pH i temperatury wód z niewielką ilością zawiesiny, wymienna elektroda w osłonie plastikowej dostosowana do przyrządu, kalibracja dwupunktowa, automatyczna, z wykrywaniem wartości 3 buforów (pH 4, 7 i 9), automatyczna kompensacja temperatury, wodoszczelny, utrzymujący się na powierzchni wody, zasilanie bateryjne, automatyczne wyłączanie zabezpieczające przypadkowe rozładowanie baterii, gwarancja 24 miesiące. Przedmiotem zamówienia jest dostawa testera pH dla Wydziału inżynierii i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa penetrometrów- 2 sztuki do porozymetru rtęciowego Auto Pore IV Seria 9500 dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa penetrometrów- 2 sztuki do porozymetru rtęciowego Auto Pore IV Seria 9500 dla Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ CPV - 38400000-9 I. Penetrometr Charakterystyka ogólna: - Objętość bańki 3 cm3 - Przeznaczony do analizy materiałów proszkowych - Maksymalna mierzona objętość 0,387 cm3 - Całkowita objętość stemu 0,412 cm3 - Maksymalne wysokie ciśnienie 4,68 psia (32,3 kPa) - Stała penetrometru 10,79 uL/pF - Wymiary: I=227 mm, H=242 mm, D=1,473 mm II. Penetrometr Charakterystyka ogólna: - Objętość bańki 3 cm3 - Przeznaczony do analizy materiałów proszkowych - Maksymalna mierzona objętość 1,116 cm3 - Całkowita objętość stemu 1,190 cm3 - Maksymalne wysokie ciśnienie 4,68 psia (32,3 kPa) - Stała penetrometru 21,63 uL/pF - Wymiary: I=227 mm, H=242 mm, D=2,502 mm Penetrometry powinny być kompatybilne z urządzeniem Auto Pore IV Seria 9500. Termin realizacji - 30 dni od podpisania umowy. W przypadku dostarczenia wadliwego towaru zwrot do Wykonawcy. Zakres zamówienia obejmuje transport. Gwarancja 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa przenośnego analizatora biogazu dla Instytutu Inżynierii Środowiska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnego analizatora biogazu dla Instytutu Inżynierii Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ Przenośny analizator biogazu - Pomiar stężenia do 6 składników biogazu: CH4 (0-100%) i CO2 (0-100%) metodą absorpcji w podczerwieni oraz O2 (0-100%), H2S (0-200 ppm), NH3(0 -1000 ppm) i CO z kompensacją H2 (0 - 2000 ppm). - Zasilanie: akumulatorek, bateria hybrydowa do wielokrotnego ładowania. Czas pełnego ładowania do 4 godzin. - Czas pracy na baterii: minimum 7 godzin pracy - Zapis odczytu: Maksimum i ustabilizowana wartość odczytu CH4 jest automatycznie pokazywana i odczytywana. - Wyświetlacz: kolorowy wyświetlacz o przekątnej min. 4 cale. - Wyświetlanie poziomu CH4: w % obj. lub % DGW - Obudowa: szczelna obudowa - Zapis warunków pomiaru: zapis w pamięci urządzenia warunków pomiaru min. temperatury i ciśnienia. - Klawiatura: alfanumeryczna klawiatura, powinna umożliwiać szybki dostęp do wszystkich opcji analizatora pokazanych na ekranie - Kalibracja: Możliwość wykonania szybkiej kalibracji również w warunkach polowych przy użyciu tylko jednego gazu. - Automatyczny przedmuch: funkcja automatycznego przedmuchiwania sensorów po każdej analizie. - Pompa: Pozwala na pracę w warunkach ekstrakcji. - Protokoły: Przy każdej studni lub odwiercie sposób pomiaru może być zaprogramowany. - Pamięć pomiarów: pojemność minimum 800 kompletnych wyników pomiarów. - Logowanie danych: z częstością zaprogramowaną przez operatora. - Temperatura pracy: od -10°C do +50°C - Waga: poniżej 2 kg - Wymiary: 200x155x60mm z tolerancją +/- 15% - Możliwość rozbudowy o elementy dodatkowe: Pomiar temperatury: możliwy za pomocą sondy na kablu, Pomiar przepływu: czujnik lub anemometr. Ponadto w komplecie: certyfikat producenta, wężyki do poboru prób, urządzenie do ładowania akumulatorów oraz zwiększona ilość pułapki wilgoci. Analizator wyposażony w torbę do przenoszenia. Gwarancja zestawu minimum 2 lata..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.