eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › roboty dodatkowe dla zadania pn. wykonanie remontu elewacji budynku w Miejskim Przedszkolu Nr 3 przy Al. Niepodległości 29 w Zielonej Górze -II Etap.



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Zielona Góra: roboty dodatkowe dla zadania pn. wykonanie remontu elewacji budynku w Miejskim Przedszkolu Nr 3 przy Al. Niepodległości 29 w Zielonej Górze -II Etap.
Numer ogłoszenia: 222460 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 3 im. Misia Uszatka, Al. Niepodległości 29, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 329 79 39, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejskie Przedszkole.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty dodatkowe dla zadania pn. wykonanie remontu elewacji budynku w Miejskim Przedszkolu Nr 3 przy Al. Niepodległości 29 w Zielonej Górze -II Etap..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Roboty dodatkowe dla zadania pn. wykonanie remontu elewacji budynku w Miejskim Przedszkolu Nr 3 przy Al. Niepodległości 29 w Zielonej Górze - II Etap. 2. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia określonego w zawartej umowie 1/2011 z dnia 13.06.2011r. zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych spisanych w protokole konieczności z dnia 19.07.2011r. niezbędnych w celu zakończenia realizacji zamówienia podstawowego. 3. Niezbędne roboty dodatkowe do wykonania przy wykonaniu remontu elewacji budynku w Miejskim Przedszkolu Nr 3 przy Al. Niepodległości 29 w Zielonej Górze - II Etap wynikające z protokołu konieczności polegają na: - demontażu oblachowania, wymianie deskowania połaci dachowej ( częściowa ) wymianie pokrycia połaci dachowych z papy termozgrzewalnej, montażu obróbek blacharskich oraz wywozie i utylizacji materiałów z rozbiórki. Szczegółowy zakres prac zawiera kosztorys ofertowy -załącznik nr 9 do niniejszego zaproszenia. 4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Malarski Jan Jakuboszczak, ul. Zbąszyńska 4, 64-225 Kopanica, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10710,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13348,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13348,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13348,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wykonanie zakresu robót objętych zamówieniem dodatkowym uzależnia zakończenie realizacji zamówienia podstawowego W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych spisanych w protokole konieczności niezbędnych w celu zakończenia realizacji zamówienia podstawowego. W trakcie robót rozbiórkowych oblachowania i odeskowania pasa nadrynnowego ( szer. 1 m ) remontowanej elewacji południowej, stwierdzono na pozostałej części dachu płaskiego ( 52 m2) bezpośrednio przyległego do wymienianego pasa nadrynnowego występowanie miejsc (ognisk) zagrzybionych i zbutwiałych odeskowania połaci ( ok. 15 m2 ). Pokrycie papowe tej połaci z uwagi na przecieki i nieszczelności - było wielokrotnie naprawiane i łatane w przeszłości. Stan odeskowania połaci ( awaryjny ) można było ocenić dopiero po dokonaniu rozbiórek i odkrywek. W związku z w/w stanem należało w ramach robót dodatkowych wykonać remont odtworzeniowy przyległej do remontowanego pasa nadrynnowego elewacji części dachu papowego ( ok. 52 m2 ).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.