Trzebieszów: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Numer ogłoszenia: 22240 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Trzebieszowie , Trzebieszów 89, 21-404 Trzebieszów, woj. lubelskie, tel. 25 7960355, 7960541 w. 204, faks 25 7960373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebieszow.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w sześciu Szkołach Podstawowych w Gminie Trzebieszów w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, nr projektu POKL.09.01.01-06-037/14, w podziale na części: Część 1 - Organizacja placu zabaw - Szkoła Podstawowa w Celinach, Dębowicy, Trzebieszowie; Część 2 - Zakup i montaż placu zabaw- Szkoła Podstawowa w Celinach, Dębowicy, Jakuszach, Mikłusach, Szaniawach, Trzebieszowie; Część 3 - Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci i personelu poprzez zakup i montaż - Szkoła Podstawowa w Celinach, Dębowicy, Jakuszach, Mikłusach, Szaniawach, Trzebieszowie; Część 4 - Dostawa środków czystości - Szkoła Podstawowa w Celinach, Dębowicy, Jakuszach, Mikłusach, Szaniawach, Trzebieszowie; Część 5 - Zakup mebli i wyposażenia - Szkoła Podstawowa w Celinach, Dębowicy, Jakuszach, Mikłusach, Szaniawach, Trzebieszowie; Część 6 - Doposażenie kuchni - Szkoła Podstawowa w Jakuszach, Mikłusach, Szaniawach, Trzebieszowie; Część 7 - Zakup i montaż rolet okiennych - Szkoła Podstawowa w Celinach, Dębowicy, Jakuszach, Szaniawach; Część 8 - Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi - Szkoła Podstawowa w Dębowicy, Jakuszach, Szaniawach; Część 9 - Zabezpieczenia grzejników zabudową, w celu uniknięcia oparzeń oraz urazów głowy - Szkoła Podstawowa w Celinach, Dębowicy, Jakuszach, Trzebieszowie; Część 10 -Zabawki i pomoce dydaktyczne - Szkoła Podstawowa w Celinach, Dębowicy, Jakuszach, Mikłusach, Szaniawach, Trzebieszowie; Część 11 -Pomoce dydaktyczne - Szkoła Podstawowa w Dębowicy, Jakuszach, Mikłusach, Szaniawach, Trzebieszowie; Część 12- Artykuły plastyczne - Szkoła Podstawowa w Dębowicy, Jakuszach, Mikłusach, Szaniawach, Trzebieszowie; Część 13- Zakup sprzętu ICT - Szkoła Podstawowa w Celinach, Dębowicy, Jakuszach, Mikłusach, Szaniawach, Trzebieszowie; Część 14- Zakup sprzętu audiowizualnego - Szkoła Podstawowa w Celinach, Dębowicy, Jakuszach, Mikłusach, Szaniawach, Trzebieszowie; Część 15- Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem - Szkoła Podstawowa w Celinach, Dębowicy, Jakuszach, Mikłusach, Szaniawach, Trzebieszowie; Część 16- Zakup kserokopiarki kolorowej - Szkoła Podstawowa w Celinach, Dębowicy, Jakuszach, Szaniawach. Dostawy wyposażenia dostarczyć bezpośrednio do szkół - Szkoła Podstawowa w Celinach, Szkoła Podstawowa w Dębowicy, Szkoła Podstawowa w Jakuszach, Szkoła Podstawowa w Mikłusach, Szkoła Podstawowa w Szaniawach, Szkoła Podstawowa w Trzebieszowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia), będący integralną częścią SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 44.41.00.00-7, 39.71.00.00-2, 39.10.00.00-3, 39.14.10.00-2, 45.42.11.45-2, 35.11.00.00-8, 39.51.60.00-2, 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 30.19.20.00-1, 30.23.60.00-2, 32.32.00.00-2, 30.23.13.20-6, 30.12.13.00-6, 45.21.21.30-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania istotnych zmian umowy (dotyczy części 1), w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych, korzystnych dla Zamawiającego, 2) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia, 3) wystąpienia innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, a wpływającej na termin wykonania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy (dotyczy części 2-16) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) przedłużenia terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, 2) przedłużenia terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, 3) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, na podstawie sporządzonego protokołu, który stanowił będzie podstawę do zmiany terminu wykonania zamówienia. Dla ważności protokołu musi on zostać podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcę oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugtrzebieszow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Trzebieszowie, Trzebieszów Drugi 89, 21-404 Trzebieszów, pok. 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 15:00, miejsce: Urząd Gminy w Trzebieszowie, Trzebieszów Drugi 89, 21-404 Trzebieszów, pok. 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, nr projektu POKL.09.01.01-06-037/14.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika Nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i montaż placu zabaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci i personelu poprzez zakup i montaż.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa środków czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg złącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup mebli i wyposażenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Doposażenie kuchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.42.11.45-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i montaż rolet okiennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.45-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zabezpieczenie grzejników zabudową, w celu uniknięcia oparzeń oraz urazów głowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zabawki i pomoce dydaktyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pomoce dydaktyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Artykuły plastyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sprzęt ICT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakup sprzętu audiowizualnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zakup kserokopiarki kolorowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
- Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
- Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Rozbudowa istniejącego placu zabaw o huśtawkę, zjazd linowy, urządzenie street workaut, zestaw zabawowy ławki w ilości 3 szt. w miejscowości Odolion, Gmina Aleksandrów Kujawski
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.