eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bejsce › Remont budynku byłej siedziby Urzędu Gminy z przeznaczeniem na Ośrodek Kultury oraz budowa placu zabaw.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Bejsce: Remont budynku byłej siedziby Urzędu Gminy z przeznaczeniem na Ośrodek Kultury oraz budowa placu zabaw.
Numer ogłoszenia: 222384 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171006 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Bejsce 252, 28-512 Bejsce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3511010, faks 041 3511010 w. 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku byłej siedziby Urzędu Gminy z przeznaczeniem na Ośrodek Kultury oraz budowa placu zabaw..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Remont budynku byłej siedziby Urzędu Gminy z przeznaczeniem na Ośrodek Kultury oraz budowa placu zabaw w tym: - rozbiórki w tym: rozebranie konstrukcji z cegły - 10,27 m3, wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 36,84 m2, obicie tynków z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej - 651 m2. - roboty betonowe i żelbetowe w tym: stropy żelbetowe fundamentowe - 2,16 m3, słupy żelbetowe prostokątne o wysokości 4 m - 2,70 m3, belki i podciągi żelbetowe - 6,36 m3, strop gęstożebrowy na belkach prefabrykowanych - 154,30 m2. - roboty murowe + ścianki działowe w tym: ściany poddasza z pustaków ściennych ceramicznych - 68,53 m2, ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych - 145,65 m2, kominy z cegieł budowlanych - 5,56 m3, kominy z cegły klinkierowej - 1,27 m3. - więźba dachowa + pokrycie w tym: ołacenie połaci dachowych łatami - 358,68 m3, krokwie zwykłe - 4,31 m3, krokwie koszowe i narożne - 1,45 m3, odeskowanie ścian obustronnie deskami - 47,40 m2, pokrycie dachu blachą (dachówkopodobną) powlekaną - 358,68 m2. - izolacje w tym: dwuwarstwowa izolacja powłokowa przeciwwilgociowa powierzchni pionowych - 75,12 m2, izolacja pozioma z płyt styropianowych - 160,20 m2, izolacja z folii polietylenowej - 724,98 m2. - tynki wewnętrzne w tym: tynki zwykłe ścian i słupów - 330,85 m2, tylni zwykłe stropów i podciągów - 196,35 m2. - stolarka w tym: skrzydła drzwiowe płytowe z płyty wiórowej wewnętrzne pełne - 7,20 m2, skrzydła drzwiowe płytowe z płyty wiórowej wewnętrzne z małą szybą (łazienkowe) - 15,00 m2, okna jednokomorowe z PCV <1,1 W/m2k. - 6,00 m2, okna jednokomorowe z PCV o pow. ponad 2 m2 - 20,86 m2, drzwi z PCV szklone szybą bezpieczną 02 - 8,19 m2, drzwi stalowe o zwiększonej odporności na włamanie klasy 4 - 8,91 m2. - posadzki w tym: posadzka z płytek gresowych polerowanych 30 x 60 - 138,40 m2, posadzka z płytek gresowych 30 x 30 - 51,97 m2, posadzki z wykładzin rulonowych z PCV - 113,47 m2, posadzka z paneli podłogowych - 16,79 m2. - tynki zewnętrzne w tym: ocieplenie ścian płytami styropianowymi z wykonaniem wyprawy z zaprawy mineralnej i pomalowaniem - 281,87 m2. - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną z gruntowaniem płyt gipsowych, spoinowych, szpachlowych - 1.189,99 m2, - opaska i podjazd dla osób niepełnosprawnych z kostki brukowej - 67,44 m2, - wyposażenie, - roboty elektryczne, - instalacje wod. - kan. - biologiczna oczyszczalnia ścieków, b) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, d) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni, z uwagi na lokalizację robót, Urząd Geodezji i Kartografii, f) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych, uporządkowanie terenu, g) zapewnienie odpowiedniej organizacji ruchu na czas budowy (tj. pozwolenia na zajęcie pasa, h) oznakowanie i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, i) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, j) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, k) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 2. Szczegółowy zakres robót jest zawarty w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich EFRROW na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane DK-BUD, oś. Sady 26/13, 28-340 Sędziszów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1160362,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 667599,54

  • Oferta z najniższą ceną: 667599,54 / Oferta z najwyższą ceną: 933891,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.