Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Warszawa: zakup urządzeń komputerowych, różnych pakietów oprogramowania, serwerów oraz przełączników elektrycznych
Numer ogłoszenia: 222383 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Narodowy , Plac Teatralny 3, 00-077 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6920609, 022 6920772, fax. 022 6920741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.narodowy.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup urządzeń komputerowych, różnych pakietów oprogramowania, serwerów oraz przełączników elektrycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: część I przedmiotu zamówienia -komputerów biurowych (23 szt.), monitorów (27 szt.), drukarek (4 szt.), różnych pakietów oprogramowania, sprzętu peryferyjnego do komputerów (klawiatury, myszki, skanery, słuchawki), kabli zasilających itd.; część II przedmiotu zamówienia - serwerów z oprogramowaniem (w tym: systemu poczty elektronicznej, serwera plików), szafy serwerowej, przełąćzników sieciowych, przełączników SAN, macierzy dyskowej, sprzętu wraz z oprogramowaniem do archiwizacji danych, bramki antyspamowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.90.00.00 - 48.90.00.00 48.82.00.00 - 48.82.00.00 Oryginalny kod CPV: 31.22.10.00 - Przełączniki elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.22.10.00 - Przełączniki elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić wykonawcy, którzy spełniają warunki art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawcy będzie dokonana przez zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, wymaganych przez zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, tj, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenie, że oferowany sprzęt jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w ustawie z dn. 30.08.2002 r. o systemie zgodności, z certyfikatem CE oraz posiada oznakowanie CE, 7) zobowiązanie do zawarcia umowy na warunkach określonych w SIWZ zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narodowy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Teatralny 3, 00-077 Warszawa, kancelaria Teatru, pokój 1.27b (wejście od ul. Wierzbowej)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Plac Teatralny 3, 00-077 Warszawa, kancelaria Teatru, pokój 1.27b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Teatr informuje, że termin realizacji części I przedmiotu zamówienia wynosi 20 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, dla części II przedmiotu zamówienia termin realizacji wynosi 40 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa: urządzeń komputerowych, różnych pakietów oprogramowania, sprzętu peryferyjnego do komputerów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: 23 sztuk komputerów biurowych, 27 sztuk monitorów, 4 sztuk drukarek, klawiatury, myszki, skanery, słuchawki, oprogramowanie, kable zasilające itd..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa serwerów i przełączników elektrycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa serwerów (w tym: systemu poczty elektronicznej, serwera plików), szafy serwerowej, przełączników sieciowych, przełączników SAN, macierzy dyskowej, sprzętu wraz z oprogramowaniem do archiwizacji danych, bramki antyspamowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 31.22.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 4 (cztery) pakiety, w tym aspiratory, bagietki okulistyczne, sztance, cewniki, ostrza, papierki do podbródkow
- Wykonanie kompozycji kwiatowych oraz usług florystycznych
- Dostawa źródła sejsmicznego do badań geofizycznych metodami sejsmicznymi w celu pokrycia rozpoznaniem głębokości w strefie 100-500 m p.p.t
- Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez ZGN Targówek ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży elektrycznej
- Obłożenia i drobny sprzęt medyczny - RZP-23/OC/2024
- RZP-24/IM/2024 Opatrunki specjalistyczne i strzykawki trzyczęściowe
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dysków do archiwizacji na potrzeby PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
- Dostawa sprzętu komputerowego - umowa ramowa
- BZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Tarnowskie Góry - Etap 1
- dostawa aparatu fotograficznego wraz z obiektywami i wyposażeniem, sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem .
- Rozbudowa Przedszkola Nr 2 w Morągu o cztery nowe oddziały z wyposażeniem
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.