eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołaczyce › Budowa i remont szkolnych boisk sportowych w Lublicy i Sowinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Kołaczyce: Budowa i remont szkolnych boisk sportowych w Lublicy i Sowinie.
Numer ogłoszenia: 222378 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołaczyce , Rynek 1, 38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie, tel. 13 4460258, faks 13 4460258.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i remont szkolnych boisk sportowych w Lublicy i Sowinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie będzie polegała na wykonaniu: A. Budowa boiska sportowego przy Zespole Szkół w Lublicy Budowa boiska sportowo-rekreacyjnego o wym. 14,0x30,0 m przy Zespole Szkół w Lublicy obejmuje: - korytowanie wraz z przepchnięciem ziemi na działce - 420,0 m2 (147,0 m3) - montaż obrzeży chodnikowych wym. 8x30 cm - 88,0 m - wykonanie podbudowy z pospółki gr. 10 cm, tłucznia gr. 15 cm i klińca gr. 5 cm - 420,0 m2 - wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 7 cm (4+3 cm) - 420,0 m2 - wykonanie stóp fundamentowych i osadzenie tulei pod słupki do koszykówki i siatkówki - 4 szt - wykonanie odwodnienia boiska poprzez montaż cieków wodnych z korytek betonowych - 31,0 m - wykonanie studzienki kanalizacyjnej O315 PCW - 1 szt oraz rurociągu O160 PCW -16,0 m - wykonanie chodnika pomiędzy budynkiem szkoły a boiskiem (kostka brukowa gr. 6 cm na podbudowie żwirowo-piaskowej) - 22,50 m2. B. Remont boiska sportowego przy Zespole szkół w Sowinie Remont boiska sportowego o wym. 30,0x50,0m przy Zespole Szkół w Sowinie obejmuje: - roboty ziemne (spulchnienie i przepchnięcie ziemi na działce) - 450,0 m3 - drenaż liniowy boiska z węży perforowanych O 100 PCW z zasypką żwirkiem filtracyjnym - 150 m - wykonanie studzienek kanalizacyjnych O315 PCW-2 szt oraz rurociągu O160 PCW-55,0 m - przygotowanie i rozścielenie mieszanki do budowy nawierzchni trawiastych gr. 15 cm (mieszanka piasku 75%, ziemi żyznej 20%, torfu5% i nawozów mineralnych) - 1500,0 m2 - wykonanie siewu trawy - 1500,0 m2 - wykonanie piłkochwytów wys. 4,0 m za bramkami z siatki polipropylenowej na słupkach stalowych - 2 x 24,0m - wykonanie chodnika wraz ze schodami terenowymi pomiędzy istniejącym placem przyszkolnym a boiskiem (kostka brukowa gr. 6 cm na podbudowie żwirowo-piaskowej) - 22,0 m2 - wykonanie obustronnych poręczy stalowych przy schodach terenowych oraz poręczy zabezpieczającej przed nagłym wbiegnięciem dzieci - 1 kpl..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-0, 45.21.22.21-1, 45.23.24.52-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysięce złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysięce złotych). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Kołaczycach Nr 09 8626 0002 2001 0000 1515 0005. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis WADIUM - przetarg na Budowa i remont szkolnych boisk sportowych w Lublicy i Sowinie W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do Oferty kopię dokonania przelewu. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz np.: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego biuro Nr 17 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: nazwa i adres Zamawiającego - Gmina Kołaczyce, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce określenie przedmiotu zamówienia, nazwę i adres wykonawcy, termin ważności. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniane będzie ich łączne doświadczenie): wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia oraz potwierdzi, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełnić następujące warunki: wykaże, że dysponuje odpowiednią osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: 1) Zaistnienia po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze nie zależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii, promieniowanie lub skażenia. 2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 3) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 4) Zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową; 5) Wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; 6) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 3. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej, po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolaczyce.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kołaczycach ul. Rynek 1 38-213 Kołaczyce.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kołaczycach ul. Rynek 1 38-213 Kołaczyce.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa boiska sportowego przy Zespole Szkół w Lublicy..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa boiska sportowo-rekreacyjnego o wym. 14,0x30,0 m przy Zespole Szkół w Lublicy obejmuje: - korytowanie wraz z przepchnięciem ziemi na działce - 420,0 m2 (147,0 m3) - montaż obrzeży chodnikowych wym. 8x30 cm - 88,0 m - wykonanie podbudowy z pospółki gr. 10 cm, tłucznia gr. 15 cm i klińca gr. 5 cm - 420,0 m2 - wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 7 cm (4+3 cm) - 420,0 m2 - wykonanie stóp fundamentowych i osadzenie tulei pod słupki do koszykówki i siatkówki - 4 szt - wykonanie odwodnienia boiska poprzez montaż cieków wodnych z korytek betonowych - 31,0 m - wykonanie studzienki kanalizacyjnej O315 PCW - 1 szt oraz rurociągu O160 PCW -16,0 m - wykonanie chodnika pomiędzy budynkiem szkoły a boiskiem (kostka brukowa gr. 6 cm na podbudowie żwirowo-piaskowej) - 22,50 m2..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-0, 45.21.22.21-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont boiska sportowego przy Zespole szkół w Sowinie..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont boiska sportowego o wym. 30,0x50,0m przy Zespole Szkół w Sowinie obejmuje: - roboty ziemne (spulchnienie i przepchnięcie ziemi na działce) - 450,0 m3 - drenaż liniowy boiska z węży perforowanych O 100 PCW z zasypką żwirkiem filtracyjnym - 150 m - wykonanie studzienek kanalizacyjnych O315 PCW-2 szt oraz rurociągu O160 PCW-55,0 m - przygotowanie i rozścielenie mieszanki do budowy nawierzchni trawiastych gr. 15 cm (mieszanka piasku 75%, ziemi żyznej 20%, torfu5% i nawozów mineralnych) - 1500,0 m2 - wykonanie siewu trawy - 1500,0 m2 - wykonanie piłkochwytów wys. 4,0 m za bramkami z siatki polipropylenowej na słupkach stalowych - 2 x 24,0m - wykonanie chodnika wraz ze schodami terenowymi pomiędzy istniejącym placem przyszkolnym a boiskiem (kostka brukowa gr. 6 cm na podbudowie żwirowo-piaskowej) - 22,0 m2 - wykonanie obustronnych poręczy stalowych przy schodach terenowych oraz poręczy zabezpieczającej przed nagłym wbiegnięciem dzieci - 1 kpl..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.61.10-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.