eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta w Chorzowie.



Ogłoszenie z dnia 2009-11-26

Chorzów: Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta w Chorzowie.
Numer ogłoszenia: 222337 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzów Wydział Administracyjny , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 0-32 2410-110, faks 0-32 2410-110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miasta w Chorzowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości na terenie budynków UM i USC w Chorzowie o łącznej powierzchni ok. 4.460 m/2. tj.: 1. Stałe kompleksowe utrzymanie czystości biur, wyposażenia pomieszczeń, (także techniczne oprócz komputerów i telefonów) niezależnie od aktualnego wykorzystania pomieszczenia, utrzymanie czystości korytarzy, schodów : -sprzątanie 1 raz dziennie 3.390, 65 m/2 UM -sprzątanie 2 razy dziennie 316, 15 m/2 UM -sprzątanie 1 raz w tygodniu 180,02 m/2 UM -sprzątanie 2 razy w tygodniu 81,52 m/2 UM -sprzątanie 1 raz dziennie 131, 60 m/2 USC -sprzątanie 2 razy w tygodniu 142, 10m/2 USC - kosze na śmieci w biurach opróżniane muszą być na bieżąco wraz z codziennym dostar-czeniem nowych worków na śmieci ( ok. 200 pomieszczeń biurowych) - do utrzymania czystości ścian i gzymsów korytarzy i pomieszczeń malowanych nietrwale wykorzystywać należy odkurzaczy plecakowych - do mycia podłóg używać należy właściwych preparatów pielęgnująco-nabłyszczających (preparaty muszą posiadać właściwości antypoślizgowe) - powierzchnie zabezpieczone polimerami należy właściwie pielęgnować i na bieżąco wg potrzeb uzupełniać.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie poniższych warunków: 1a.posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1b.posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1c.znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1d nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 PZP oraz spełnianie następujących warunków dodatkowych: 2a. Wykonawca zatrudniał w okresie ostatnich 3 lat tj. 2007-2009, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średniorocznie minimum 10 pracowników - oświadczenie pisemne Wykonawcy 2b.wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę podobną w zakresie utrzymania czystości . Za usługę podobną Zamawiający uzna sprzątanie obiektów o charakterze i o powierzchni porównywalnej z przedmiotem zamówienia w tym stałe sprzątanie min. 3000 m2 powierzchni biurowej w budynkach. 2c. dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami: - Szorowarka z urządzeniem myjącym do posadzek kamiennych i lastrico - Urządzenie polerujące do posadzek kamiennych i lastrico - Odkurzacz przemysłowy - min. 3 szt. - Odkurzacz plecakowy - min. 1 szt - Wózki dwu wiaderkowe z mopami - 1 szt dla każdego pracownika - Urządzenie parowe do czyszczenia płytek ściennych - min. 1 szt - Urządzenie dezynfekcyjne do sprzętu sanitarnego WC - min 1 szt 2d. posiadają zawarte ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru Załącznik Nr 1. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww wykaz. b. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 PZP - podpisany Załącznik Nr 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww oświadczenia składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną c.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP (nie podleganie wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności zawartych w art. 24 ust. 1 i 2 PZP - podpisany Załącznik Nr 3. W przypadku składania oferty wspólnej ww oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną d.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną - Załacznik nr 4 e. oświadczenie o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4A do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną f. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 5 g. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 5A h. Dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę - pełnomoc-nictwo, o ile nie wynika inaczej z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestro-wych w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kserokopii - Załącznik nr 6 i. W przypadku składania oferty przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik nr 6A j. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług podobnych w zakresie utrzymania czystości, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z poda-niem ich wartości (z podatkiem VAT), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 oraz załączenie dokumentów potwierdzających że ww usługi te zostały należycie wykonane. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww wykaz. k. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww wykaz. l. Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 500.000 zł. W przypadku składania ofert wspólnej ww dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną - Załącznik nr 9 ł. Oświadczenie gwarantujące, że usługa świadczona będzie przy użyciu materiałów, urządzeń oraz środków czystości i dezynfekcyjnych posiadających znak zgodności CE, a wszystkie preparaty posiadają aktualne pozwolenie PZH na wprowadzenie do obrotu, aktualne pozwolenie na tymczasowe wprowadzenie do obrotu produktu oraz oświadczenie, że wszelkie materiały do mycia podłóg są preparatami antypoślizgo-wymi, ulegającymi biodegradacji oraz że w obiekcie nie będą stosowane substancje niebezpieczne - Załącznik nr 10 m. Oświadczenie o zapewnieniu jednolitego umundurowania i możliwości identyfikacji pracowników świadczących usługę oraz oświadczenie co do ilości osób, które będą wykonywać zamówienie w pełnym wymiarze czasu ( 8h dziennie i 40 h tygodniowo). Jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przez osoby w niepełnym wymiarze czasu ma obowiązek wykazać ilość osób i w jakim wymiarze czasu pracy będą zatrudnieni do wykonania usługi w zakresie utrzymania czystości. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny dokument - Załącznik nr 11. n. Szczegółowy wykaz środków czyszczących, dezynfekujących i myjących przewi-dzianych do realizacji zamówienia - z opisem zakresu zastosowania (zgodnie z załą-czoną instrukcją producenta) -Załącznik nr 12 o. Zaparafowany wzór umowy - Załącznik Nr 13.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.um.gov.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chorzów Rynek 1 41-500 Chorzów Wydział Administracyjny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Chorzów Rynek 1 41-500 Chorzów Wydział Administracyjny p. 327.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.