eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań gruntu służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych policji woj. dolnośląskiego - realizacja projektu pn. Likwidacja, rekultywacja i zagospodarowanie służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych Policji woj. dolnośląskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-18

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań gruntu służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych policji woj. dolnośląskiego - realizacja projektu pn. Likwidacja, rekultywacja i zagospodarowanie służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych Policji woj. dolnośląskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Numer ogłoszenia: 222325 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań gruntu służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych policji woj. dolnośląskiego - realizacja projektu pn. Likwidacja, rekultywacja i zagospodarowanie służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych Policji woj. dolnośląskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań gruntu służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych policji woj. dolnośląskiego Zakres przedmiotowy robót opisano w załączniku nr 1 - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 7 - dokumentacja - stan istniejący w terenie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 1.1 część I zamówienia obejmuje realizację usługi w okręgu pierwszym tj.: w stacjach paliw położonych na terenie Komend Powiatowych Policji w: Górze, Głogowie, Miliczu, Oleśnicy, Wołowie, Środzie Śląskiej, położonej na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu oraz KP w Sycowie. 1.2 część II zamówienia obejmuje realizację usługi w okręgu drugim tj.: w stacjach paliw położonych na terenie Komend Powiatowych Policji w: Zgorzelcu, Lubaniu, Lwówku Śląskim, Złotoryi, Jaworze oraz położonej na terenie KMP w Jeleniej Górze. 1.3 część III zamówienia obejmuje realizację usługi w okręgu trzecim tj.: w stacjach paliw położonych na terenie Komend Powiatowych Policji w: Kamiennej Górze, Świdnicy, Dzierżoniowie, Strzelinie, Ząbkowicach Śląskich, Kłodzku położonej na terenie KMP w Wałbrzychu oraz KP w Bielawie i Nowej Rudzie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.50-5, 71.32.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: Dla części I zamówienia: 1 100,00 zł Dla części II zamówienia: 900,00 zł Dla części III zamówienia: 1 200,00 zł W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka części postępowania wartość wadium winni opiewać na łączną kwotę - sumę wartości przewidzianą dla poszczególnych części.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 5 do SIWZ - Oświadczenia wymienione w Rozdziałach VII SIWZ. - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 6 do SIWZ. - potwierdzenie wniesienia wadium 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: a) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp ( załącznik numer 4 do SIWZ). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych nie dopuszcza się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wybory wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwości dokonania zmiany, w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający przewidział zmiany w zakresie : - dopuszcza się możliwość przesunięcia terminów ustalonych w §2 Istotnych postanowień umowy w przypadku opóźnień wynikających z: 1. w przypadku opóźnień wynikających z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego) mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, wystąpienia warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, geodezyjnych, hydrologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nie wpłynie na koszt realizacji zamówienia. 2. przesunięcia terminu przekazania terenu robót przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np.: okoliczności zaistniałe przed podjęciem realizacji umowy tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, wystąpienie siły wyższej. Zmiana terminu przekazania placu budowy nie wpłynie na koszt realizacji przedmiotu zamówienia. 3. regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, 4. oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy lub konieczności zmiany osób, o których mowa w § 7- IPU. W przypadkach określonych powyżej strony ustalą nowe terminy realizacji zamówienia. W przypadku zaistnienia przerwy lub przestoju w realizacji prac, okres przesunięcia terminu zakończenia zadania równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca, który wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniądz zobowiązany jest do przedłużenia terminu jego ważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie realizowane w ramach projektu pn. Likwidacja, rekultywacja i zagospodarowanie służbowych stacji paliw w 23 jednostkach miejskich i powiatowych Policji woj. dolnośląskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.1 część I zamówienia obejmuje realizację usługi w okręgu pierwszym tj.: w stacjach paliw położonych na terenie Komend Powiatowych Policji w: Górze, Głogowie, Miliczu, Oleśnicy, Wołowie, Środzie Śląskiej, położonej na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu oraz KP w Sycowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 część I zamówienia obejmuje realizację usługi w okręgu pierwszym tj.: w stacjach paliw położonych na terenie Komend Powiatowych Policji w: Górze, Głogowie, Miliczu, Oleśnicy, Wołowie, Środzie Śląskiej, położonej na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu oraz KP w Sycowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.50-5, 71.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II zamówienia obejmuje realizację usługi w okręgu drugim tj.: w stacjach paliw położonych na terenie Komend Powiatowych Policji w: Zgorzelcu, Lubaniu, Lwówku Śląskim, Złotoryi, Jaworze oraz położonej na terenie KMP w Jeleniej Górze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II zamówienia obejmuje realizację usługi w okręgu drugim tj.: w stacjach paliw położonych na terenie Komend Powiatowych Policji w: Zgorzelcu, Lubaniu, Lwówku Śląskim, Złotoryi, Jaworze oraz położonej na terenie KMP w Jeleniej Górze..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.50-5, 71.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III zamówienia obejmuje realizację usługi w okręgu trzecim tj.: w stacjach paliw położonych na terenie Komend Powiatowych Policji w: Kamiennej Górze, Świdnicy, Dzierżoniowie, Strzelinie, Ząbkowicach Śląskich, Kłodzku położonej na terenie KMP w Wałbrzychu oraz KP w Bielawie i Nowej Rudzie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część III zamówienia obejmuje realizację usługi w okręgu trzecim tj.: w stacjach paliw położonych na terenie Komend Powiatowych Policji w: Kamiennej Górze, Świdnicy, Dzierżoniowie, Strzelinie, Ząbkowicach Śląskich, Kłodzku położonej na terenie KMP w Wałbrzychu oraz KP w Bielawie i Nowej Rudzie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.50-5, 71.32.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.