To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-23
Warszawa: wykonanie dodatkowych robót budowlanych w budynku Teatru Powszechnego
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i modernizacja budynku Teatru Powszechnego, określonych w protokole konieczności Nr 11/TP/2010 z dn. 22.06.2010 r
Numer ogłoszenia: 222300 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213396 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, ul. Senatorska 29/31, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3124400, faks 022 3124490.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie dodatkowych robót budowlanych w budynku Teatru Powszechnego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i modernizacja budynku Teatru Powszechnego, określonych w protokole konieczności Nr 11/TP/2010 z dn. 22.06.2010 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I: 1) roboty budowlane: a) wykonanie dodatkowej bramy stalowej, b) wykonanie dodatkowego pomostu obok wyłazu wraz z drabiną, c) wymiana okien p.poż w pomieszczeniach nr 044 i 155b, okien podawczych i drzwi drewnianych, d) wykonanie dodatkowych fundamentów pod maszyny, e) wykonanie dodatkowej obudowy rury spustowej, uszczelnienie fosy z papy termozgrzewalnej, f) wykonanie dodatkowych balustrad wraz z pochwytami, dodatkowych okien p.poż oraz kontroli dostępu, g) wykonanie osłony stiuków na słupach, boazerii z paneli akustycznych oraz okładziny z marmuru, 2) roboty sanitarne: a) wykonanie dodatkowej umywalki w pom. rekwizytora, b) wykonanie dodatkowej wentylacji magazynu, c) wykonanie dodatkowego podejść wod - kan w pom. pralni, d) wykonanie dodatkowej wentylacji mechanicznej w pom. portierni, 3) roboty elektryczne: wykonanie dodatkowego zasilania klap dymowych, Część II: 4) wykonanie dodatkowych rolet p.poż, wraz ze sterowaniem i zasileniem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum:- INSTAL BIAŁYSTOK S.A. - Lider, ul. Orzeszkowej Nr 32, 15-084 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROMONT Sp. zo.o., ul. Smocza Nr 20 A lok. 7, 01-034 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 275699,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 324810,13
Oferta z najniższą ceną: 324810,13 / Oferta z najwyższą ceną: 324810,13
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
zamówienie z wolnej ręki art. 67 ust. 1 pkt. 5 lit b Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ad S II. 3) Część I : Ad 1) a) w trakcie wykonywania robót okazało się, że drzwi skrzydłowe z pomieszczenia nr 222 - kl. schodowa do pomieszczenia nr 013/Scena 300 powodują zwężenie drogi ewakuacyjnej. W związku z tym zachodzi konieczność wykonania dodatkowej bramy przesuwnej, Ad 1) b) - w trakcie wykonywania robót okazało się że ze względu na konstrukcję budynku, drzwi p.poż. do przestrzeni nad sceną 300 z pomieszczenia 208a nie można wykonać na poziomie podłogi. W związku z tym w celu zapewnienia komunikacji należy wykonać dodatkowy pomost wejściowy, - w związku z lokalizacją klapy dymowej z funkcją wyłazu w klatce schodowej K06 należy wykonać dodatkową drabinę przystawną w celu zapewnienia komunikacji, Ad 1) c) - w trakcie wykonywania robót okładzinowych okazało się, że w pomieszczeniach 148 oraz 021 zamontowane drzwi o szerokości 90 cm uniemożliwiają bezpieczne przechodzenie ze względu na brak miejsca. Zachodzi konieczność montażu drzwi o szerokości 80 cm, - w celu zachowania strefy p.poż w obszarze windy panoramicznej należy wykonać dodatkowo 4 okna o klasie zabezpieczenia E I 60 w pomieszczeniach 044 oraz 155 b, - w trakcie wykonywania robót okazało się, że niezbędne jest wykonanie 3 szt. okien podawczych: okno kasjera - pom. 002a, okno kasy - pom. 150 oraz okno w pom. 023 portierni - w wersji otwieranej. Zapewni to bezpośredni kontakt widza i petenta z obsługą teatru, Ad 1) d) w trakcie montażu maszyn w pomieszczeniu stolarni okazało się, że należy wykonać specjalistyczną podlewkę pod maszynami w celu zapobiegnięcia przenoszenia drgań od urządzeń na pomieszczenia teatru, Ad 1) e) - w trakcie wykonywania robót związanych z odwodnieniem daszku nad wejściem głównym do teatru okazało się, że najwłaściwszym rozwiązaniem technicznym powinno być obudowanie rury spustowej materiałem zgodnym z technologią robót elewacyjnych, - w trakcie wykonywania robót dekarskich okazało się, że duża ilość wody z dachu jest odprowadzana do kratki ściekowej fosy zachodniej - podokiennej. Należy wykonać dodatkowo uszczelnienie fosy z papy termozgrzewalnej oraz przestawić rurę spustową dachu w sąsiedztwo kratki spustowej. Ad 1) f) w trakcie wykonywania robót zaszła konieczność wykonania dodatkowej kontroli dostępu do drzwi pom. 024 sterowanej przez portiera w celu zabezpieczenia pomieszczeń teatru przed osobami niepowołanymi, - po przeprowadzeniu kontroli obiektu przez Państwową Inspekcję Pracy należy dodatkowo wykonać balustrady i pochwyty klatek schodowych oraz komunikację pom. 114 i 225. - po przeprowadzeniu kontroli obiektu przez Państwową Straż Pożarną należy dodatkowo wykonać 4 otwory okienne w ścianie zewnętrznej stanowiącej obudowę klatki schodowej nr 05 w pasie 4m w klasie E I 60. Ad 1) g) - w trakcie wykonywania robót okazało się, że istniejący parapet żelbetowy w witrynie szklanej od ulicy Zamoyskiego wymaga obłożenia marmurem gr. 3 cm w celu zachowania jednolitego wystroju klatki schodowej i witryn, - w trakcie wykonywania robót okazało się, że należy wykonać dodatkową boazerię w pom. 109 - komunikacja przy ubikacjach dla widzów sceny 300 z paneli akustycznych w celu zachowania charakteru wystroju pomieszczenia, - w trakcie wykonywania robót okazało się, że wskutek robót rozbiórkowych posadzek i sufitów podwieszonych hallu wejściowego do teatru zostały odsłonięte dolne i górne elementy słupów obłożonych stiukiem. W związku z tym należy wykonać dodatkowe górne i dolne osłony słupów, Ad 2) a) w celu zapewnienia odpowiednich warunków eksploatacyjnych oraz wymogów sanitarnych, na wniosek Użytkownika tj. Dyrekcji Teatru, zostanie zamontowana dodatkowa umywalka wraz z podejściem wod - kan w pomieszczeniu nr 017 - magazyn rekwizytów, Ad 2) b) w celu zapewnienia odpowiednich warunków eksploatacyjnych oraz zwiększenia wymiany powietrza w pomieszczeniach magazynu rekwizytów, na wniosek Użytkownika tj. Dyrekcji Teatru, zostanie dodatkowo zamontowana wentylacja mechaniczna, Ad 2) c) wykonanie dodatkowej instalacji wod-kan w pralni wynika ze zmian Użytkownika w koncepcji pralni. Projekt obejmował jedynie pralkę centralną, a w chwili obecnej zakupiono 3 pralki oraz 1 suszarkę, co wymaga wykonania dodatkowych podejść wod-kan dla w/w urządzeń. Zalecenie konieczne do wykonania z uwagi na zapewnienie odpowiednich warunków eksploatacyjnych pralni i Teatru, Ad 2) d) po przeprowadzeniu kontroli obiektu przez Państwową Inspekcję Pracy zalecono zamontowanie urządzenia schładzającego powietrze wraz z zasilaniem w pomieszczeniu portierni. Zalecenie niezbędne do wykonania z uwagi na warunek odbioru przez Nadzór budowlany, Ad 3) w związku z koniecznością sterowania pracą wentylatorów napowietrzających wentylacji pożarowej NP., niezbędne jest wykonanie rozdzielni RPN zgodnie z dodatkową dokumentacją projektową. Część II: Ad 4) po przeprowadzeniu kontroli obiektu przez Państwową Straż Pożarną zalecono dodatkowo wykonać: - otwór okienny w ścianie między portiernią, a komunikacją w klasie E I 60 w postaci kurtyny p. poż wraz z zasilaniem i sterowaniem. - otwór okienny w ścianie między pomieszczeniem kasy a komunikacją na I piętrze w klasie E I 30 w postaci kurtyny p. poż. wraz z zasilaniem i sterowaniem, Zakres ww. robót dodatkowych stanowiący przedmiot zamówienia był niemożliwy wcześniej do przewidzenia, a jego wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania robót objętych umową Nr 67/DZP-2/2009 z dn. 18.08.2009 r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
- Dostawa i wdrożenie pięciu stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Dostawa produktu leczniczego Tezepelumab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- Modernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Krasieniec Stary
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.