To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Kraków: Usługa gastronomiczna podczas pikniku rodzinnego
Numer ogłoszenia: 222300 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182646 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, woj. małopolskie, tel. 124222153, faks 124222153; 124229033.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa gastronomiczna podczas pikniku rodzinnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi gastronomicznej w związku z organizowanym piknikiem rodzinnym dla pracowników i uprawnionych członków rodzin, obsługiwanych pod względem socjalnym przez Wydział Zarządzania Kadrami w Krakowie w dniu 30.06.2012 r., w godz. 14:00-22:30. 3.2. Miejsce wykonania usługi: Klub Sportowy Płaszowianka w Krakowie, ul. Stróża Rybna 19. Instalacja stanowisk grillowych, innego sprzętu niezbędnego do realizacji usługi oraz wyposażenia w postaci ław, stolików, parasoli, namiotów, koszy na śmieci możliwa będzie nie wcześniej niż w dniu 30.06.2012 od godz. 8:00. Zamawiający wskaże miejsce przeznaczone do realizacji usługi gastronomicznej na terenie obiektu KS Płaszowianka najpóźniej w terminie 3 dni przed terminem realizacji usługi. Zamawiający udostępni pomieszczenie w budynku KS Płaszowianka do użytku Wykonawcy w godz 8:00 - 24:00 dnia 30.06.2012r. Wykonawcy zostanie zapewniony dostęp do prądu oraz wody na terenie KS Płaszowianka. Ze względów na bezpieczeństwo uczestników Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca używał pojazdów mechanicznych typu samochód dostawczy lub samochód osobowy w obszarze obiektu KS Płaszowianka w godz. 14:00-22:30. 3.3. Szacunkowa ilość uczestników: 2500 osób z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zrezygnować z max. 20% ilości uczestników, o czym powiadomi Wykonawcę w terminie 3 dni przed terminem realizacji usługi. 3.4. Zakres usługi obejmuje: 3.4.1. Menu serwowane na stanowisku obsługi: . bigos staropolski 30 dag -2500 porcji . kiełbasa wieprzowa typu podwawelska z grilla w postaci upieczonej min. 20 dag - 2100 porcji . kaszanka typu krupniok z grilla min. 15 dag - 400 porcji . stek wieprzowy z grilla (karkówka - mięso uprzednio zamarynowane) w postaci upieczonej minimum 18 dag - 1000 porcji . stek drobiowy z grilla (pierś z kurczaka - mięso uprzednio zamarynowane) w postaci upieczonej minimum 18 dag - 500 porcji . szaszłyk wieprzowy z zawartością mięsa uprzednio zamarynowanego w postaci upieczonej minimum 15 dag- 1000 porcji . sałatka grecka min. 10 dag w opakowaniu plastikowym - wymagane minimum w zakresie składu sałatki: sałata lodowa (nie dopuszcza się kapusty pekińskiej), pomidor, ogórek, papryka, cebula, ser feta + sos winegret osobno opakowany do indywidualnego zastosowania - 2500 porcji . sos meksykański i sos czosnkowy do porcji grillowych - 2500 porcji . musztarda, ketchup do porcji grillowych . chleb wiejski ze smalcem + ogórek kiszony - 2500 porcji . szarlotka domowa 12 dag - 1000 porcji . sernik na cieście kruchym 12 dag - 500 porcji . murzynek z jabłkami 12 dag - 1000 porcji . pieczywo typu bułka 10 dag do porcji grillowych oraz do bigosu -7500 sztuk tj. 3 szt./osobę . kawa rozpuszczalna z cukrem i śmietanką 200 ml- 1000 kubków . herbata z cukrem i cytryną 200 ml - 1500 kubków . soczek porzeczkowy z rurką typu Tymbark 0,2l - 500 kartoników . soczek jabłkowy z rurką typu Tymbark 0,2l - 1000 kartoników . woda mineralna gazowana 0,5 l typu Nałęczowianka - 300 butelek . woda mineralna niegazowana 0,5 l typu Nałęczowianka - 300 butelek . sok pomarańczowy w kartonie 1l - 400 szt. . sok porzeczkowy w kartonie 1l - 400 szt. . wata cukrowa - 1500 szt. 3.4.2. Zabezpieczenie zestawów jednorazowego użytku tj. tacki lub talerze, kubki styropianowe do napojów gorących, kubki plastikowe do soków, sztućce, opakowania na wynos tzn. lunch box. 3.4.3. Obsługa. Nie dopuszcza się samoobsługi w zakresie korzystania z ww. menu, co oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest zorganizować obsługę kompleksowo tzn. uczestnik oddając bloczek powinien otrzymać na tacce np. kiełbasę z grilla, bułkę, musztardę i sztućce. 3.4.4. Zabezpieczenie wyposażenia w postaci: stoły, ławy bądź krzesła dla min. 1600 osób oraz namioty parasole. Ilość miejsc siedzących pozostaje niezmienna bez względu na ewentualne zmniejszenie ilości uczestników. 3.4.5. Zabezpieczenie koszy na śmieci, bieżące sprzątanie w trakcie i po imprezie. Wywóz śmieci z obiektu KS Płaszowianka musi nastąpić najpóźniej w dniu 02.07.2012 do godziny 9:00. Cena oferty musi obejmować powyżej opisany zakres usługi. 3.5. Za szkody wyrządzone przez Wykonawcę na terenie obiektu KS Płaszowianka w związku z realizacją przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca. 3.6. Odbiór wykonania usługi nastąpi na podstawie protokołu. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca udostępni dokumentację potwierdzającą ilościowe wykonanie usługi. 3.7. Każdy z uczestników pikniku otrzyma bloczek, na podstawie którego będzie mógł skorzystać z ww. menu na miejscu lub poprosić o zapakowanie do lunch boxu na wynos. Każdy uczestnik bez względu na wiek lub płeć będzie mógł skorzystać odpowiednio z: porcji bigosu, do wyboru kiełbaski lub kaszanki, do wyboru mięso grillowane tj. stek lub szaszłyk wieprzowy, lub szaszłyk drobiowy. Ponadto Bloczki przygotuje i wyda w dniu realizacji usługi Zamawiający. Obowiązujący wzór bloczków Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu 30.06.2012r. 3.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli gramatury wydawanych porcji menu. Dopuszcza się wahania gramatury pojedynczej porcji, wchodzącej w skład menu na poziomie 5%. Niewykorzystane menu, w tym napoje zamknięte, spowodowane absencją uczestników, Wykonawca w ustalonym z Zamawiającym czasie trwania usługi (prognozowana godz. 20-ta) zapakuje w opakowania na wynos i na podstawie protokołu przekaże Zamawiającemu. Ostateczne rozliczenie zamówienia nastąpi po godz. 22-iej w dniu 30.06.2012r. 3.9. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 3 do siwz)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Concept Music Art sp. z o.o., ul. A. Dauna 70, 30-629 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110158,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73509,80
Oferta z najniższą ceną: 73509,80 / Oferta z najwyższą ceną: 107500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Renowacja pomnika Czynu Zbrojnego Proletariatu Krakowa.
- Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu "Cyfrowy asystent - podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych"
- Dostawa serwera NAS dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
- 134.2024 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie mikroskopu stereoskopowego z wyposażeniem i płytą grzejną na potrzeby Instytut Zoologii i Badań Biomedycznych UJ
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO PRZEZSKÓRNEJ WERTEBROPLASTYKI TRZONU KRĘGOWEGO - MAŁOINWAZYJNY ZESTAW DO PLASTYKI TRZONÓW KRĘGOSŁUPA
- ZP.36.2024 Świadczenie usług pralniczych dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa w dn. 04-06/06/2024 r. podczas konferencji odbywającej się na terenie Uczelni (Budynek A-0, U-2, D-17) - DE-dzp.272-236/24
- Organizacja wyjazdów integracyjno - krajoznawczych dla uczestników projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" - CZĘŚĆ I
- Organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji i partycypacji społecznej
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i usługi gastronomicznej na potrzeby szkoleniowe dla ROPS w Poznaniu
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- "Organizacja wyjazdowego posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym wyjazdy studyjne w ramach operacji/działań PROW 2014-2020".
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.