eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › PN -19/10 MODERNIZACJA MAMMOBUSU WRAZ Z DOSTAWĄ APARATU MAMMOGRAFICZNEGO I NASTOLNEJ CIEMNI, Z KOMPLETEM KASET RTG DO BADAŃ MAMOGRAFICZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-17

Szczecin: PN -19/10 MODERNIZACJA MAMMOBUSU WRAZ Z DOSTAWĄ APARATU MAMMOGRAFICZNEGO I NASTOLNEJ CIEMNI, Z KOMPLETEM KASET RTG DO BADAŃ MAMOGRAFICZNYCH
Numer ogłoszenia: 222279 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii , ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251410, faks 091 4251406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.szczecin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.onkologia.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN -19/10 MODERNIZACJA MAMMOBUSU WRAZ Z DOSTAWĄ APARATU MAMMOGRAFICZNEGO I NASTOLNEJ CIEMNI, Z KOMPLETEM KASET RTG DO BADAŃ MAMOGRAFICZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja mammobusu wraz z dostawą aparatu mammograficznego i nastolnej ciemni, z kompletem kaset RTG do badań mammograficznych. 1. Dostawa mobilnego analogowego aparatu mammograficznego wraz z montażem i demontażem starego urządzenia, oraz jego unieszkodliwieniem. Dostawa i montaż nastolnej ciemni automatycznej dedykowanej do mammografii z kompletem kaset RTG do badań mammograficznych. 2. Modernizacja wnętrza użytkowanego dotychczas przez ZCO mammobusu marki JELCZ 120 M - wymiana elementów wyeksploatowanych oraz dostosowanie do obowiązujących obecnie przepisów w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi, w sposób pozwalający na jego dalszą eksploatację w charakterze pracowni radiodiagnostycznej . Modernizacja polegać ma na między innymi na: - wymianie aparatu mammograficznego, - dostawie i montażu nastolnej ciemni automatycznej, - modernizacji pojazdu zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do niniejszej specyfikacji, w tym modernizacji pracowni z wymianą osłon stałych według projektu osłon stałych, opracowanego przez Wykonawcę prowadzącej do osiągnięcia powierzchni pracowni 15 m2 i spełnienia przez mammobus obowiązujących przepisów dopuszczających mobilną pracownię do użytkowania, oraz modernizacji pomieszczenia ciemni RTG i wymianie części wyeksploatowanych mebli w mammobusie. DODATKOWE WYMAGANIA. 1. Mobilny analogowy aparat mammograficzny, który po zakończeniu sezonu badań w okresie jesienno-zimowym będzie przechowywany w pomieszczeniach szpitala. Aparat o mocy min. 3,2 kW ze sterowaniem mikroprocesorowym, nastawy napięcia anodowego w zakresie 20 - 35 kV ze skokiem co 1 kV. Lampa RTG z dwoma ogniskami 0,1 :0,3 o pojemności cieplnej min. 300KHU i czujnikiem zabezpieczającym lampę przed przegrzaniem. Filtracja molibdenowo/rodowa. W pełni automatyczna 0 - punktowa technika pracy AEC i AAEC {przedbłysk ekspozycji dla automatycznej korekcji kV}. 15 poziomów zaczernienia filmów, 9 poziomów czułości filmu. stolik do powiększeń 1,6x i 1,8x z wyświetlaniem krotności powiększenia. Ustawianie siły ucisku, sterowanie ekspozycją zza szyby. Możliwość przemieszczania zestawu po ustawieniu go w pozycji transportowej. Waga zestawu nie więcej jak 300 kg. Zasilanie zestawu jednofazowe 187 - 264 VAC / 15 A. Nastolna ciemnia automatyczna dedykowana do badań mammograficznych z kompletem kaset tego samego producenta w ilości 4 szt 24 x 30 cm i 4 szt. 18 x 24 cm..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii 50.11.31.00 - Usługi w zakresie napraw autobusów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 14.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferowane ceny winny być wyrażone w złotych polskich. 2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 3. Wszystkie strony oferty a także miejsca, w których oferent naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 4. Zawarte w ofercie kopie dokumentów muszą posiadać poświadczenie zgodności z oryginałem. Poświadczenia takiego może dokonać pełnomocny przedstawiciel Wykonawcy. 5. Każda strona oferty winna być ponumerowana. 6. Oferta powinna zawierać: 6.1. Ofertę cenową w formie wypełnionego, lub wykonanego przez Wykonawcę formularza. 6.2. Dokumenty potwierdzające wiarygodność Wykonawcy: 6.2.1.Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego wyciągu z odpowiedniego rejestru potwierdzającego status prawny składającego ofertę. Uwaga: dokument wskazany w pkt. 6.2.1 musi być wystawiony w terminie nie wcześniejszym niż 6 miesięcy przed datą otwarcia ofert. 6.3. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie (zawarte w treści formularza ofertowego) potwierdzające, że Wykonawca: 6.3.1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.3.2. Posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie do wykonania zamówienia; 6.3.3 Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 6.3.4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6.3.5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 Prawa zamówień publicznych; 6.3.6. Zapoznał się z warunkami postępowania, w tym umową i przyjmuje je bez zastrzeżeń. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wskazany w pkt 6.2.1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w powyższym dokumencie i oświadczeniu. 6.4. Upoważnienie lub pełnomocnictwo, dla osoby reprezentującej Wykonawcę (o ile uprawnienie to nie wynika z treści dokumentu określonego w pkt. 6.2.1.). 6.5. Posiadaną dokumentację stanowiącą podstawę potwierdzenia jakości towaru. 7. Dokumenty składające się na ofertę powinny być ułożone w kolejności wymienionej w niniejszej specyfikacji. 8. Brak jakiegokolwiek z wymienionych wyżej dokumentów oferty mimo wezwania do ich uzupełnienie w trybie określonym w art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz nie zachowanie innych wymogów określonych w specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania. 9. Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 10. Wykonawca może wprowadzić zmiany, lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem otrzymania, przez Zamawiającego, pisemnego powiadomienia o zmianach lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert. Wycofanie lub zmiana oferty po upływie terminu składania ofert jest niedopuszczalne. 11. Wykonawca jest związany treścią składanej oferty przez okres trzydziestu dni, liczony od terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość urządzenia - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22, budynek administracyjny I piętro, pokój nr 101 w terminie do dnia 25.08.2010 r. godz. 11:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22, budynek administracyjny I piętro, pokój nr 101 w.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.