eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Usługi ochroniarskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-15

Giżycko: Usługi ochroniarskie
Numer ogłoszenia: 222256 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2744, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 429-46-31, fax 0-87 429-46-41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jw2744.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochroniarskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług w zakresie ochrony osób i mienia świadczone przez specjalstyczne uzbrojone formacje ochrone ( SUFO ) na rzecz Jednostki Wojskowej 2744 Giżycko

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.(art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p.) 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a. Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów. b. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. c. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Oferta musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli, takowy występuje. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia. Cena może być tylko jedna i nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania). Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z zapisami ustawy prawo zamówień publicznych. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Lp. Kryterium znaczenie w pkt 1. Cena usługi - C 80 pkt 2. potencjał techniczny - P 20 pkt CO = C+P 100 pkt Kryterium CENA CENA (wartość usługi ogółem z VAT): 80 PUNKTÓW MAKSYMALNA OCENA Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość pkt oferta z wyższą ceną proporcjonalnie niższą ilość punktów Kryterium wyboru ofert będzie oceniane w skali 0-80 pkt Sposób dokonywania oceny ofert: CENA = (CN : CB) x 80% (max 80 punktów) gdzie: CN - cena najniższa spośród złożonych ofert, CB - cena oferty badanej Kryterium POTENCJAŁ TECHNICZNY tj. POSIADANIE WŁASNEJ GRUPY INTERWENCYJNEJ ORAZ CZAS REAGOWANIA GRUPY INTERWENCYJENEJ ( w minutach ) POTENCJAŁ TECHNICZNY = P(Punkty przyznawane wprost maksymalna ilość 20 pkt) INTERWENCJA Czas interwencji Punktacja powyżej 60 0 pkt. 40-60 5 pkt 30-40 10 pkt poniżej 30 20 pkt Sposób przyznawania punktów: Ocena ofert zgodnie z powyższymi formułami zostanie przeprowadzona oddzielnie przez każdego oceniającego członka Komisji. O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje największa ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę, stanowiącą sumę punktów przyznanych przez poszczególnych członków komisji przetargowej liczona wg zasad : CO 100 pkt = C (80 pkt) + P(20 pkt ) Gdzie CO - oznacza całkowitą ocenę i jest sumą punktacji uzyskanej z kryterium ceny i punktacji uzyskanej z kryterium potencjału technicznego Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z niższą ceną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył warunki udziału w postępowaniu dla potwierdzenia ich spełnienia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następującej dokumentacji poprzez które Wykonawca potwierdza spełnienie tychże warunków: Lp Nazwa dokumentu (jego rodzaj) i jego cechy 1. Aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi ( tj. Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz zgodność profilu działalności gospodarczej z przedmiotem zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenia z właściwych dla Wykonawcy, Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z uiszczaniem opłat podatku, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub potwierdzające uzyskaną przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (art. 24 ust. 1-9 ustawy p.z.p.). 4. Ważną Koncesję wydaną przez MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia. 5. Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE, dla każdej z osób uprawnionych do reprezentowania i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, wymienionych w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Ewidencji Działalności Gospodarczej. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( suma ubezpieczenia nie niższa niż 600.000 zł ) 7. Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p ( załącznik nr. 2 ) 8. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 ustawy p.z.p (załącznik nr. 3 ) 9. Formularz ofertowy ( załącznik nr.1 ). 10. Formularz cenowy usługi ( załącznik nr. 4 ). 11. Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych, przeszkolonego przez SKW (WSI), UOP lub ABW, wraz z załączonym do niego dokumentem imiennym potwierdzającym posiadane przeszkolenie ( załącznik nr. 7 ). 12. Oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu planowanych do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników ochrony w jednolite umundurowanie. 13. Oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu w środki przymusu bezpośredniego (paralizator, gaz, kajdanki, pałki wielofunkcyjne), środki łączności bezprzewodowej, oraz wymaganą przez Zamawiającego broń(załącznik nr.6). 14. Oświadczenie o posiadaniu Grupy Interwencyjnej, która w czasie nie więcej niż 60 minut od wezwania, jest w stanie podjąć działania w celu wsparcia posterunków ochronnych w przypadku ich zagrożenia ( załącznik nr.8). 15. Wykaz ilościowy broni palnej, sprzętu (pojazdy) i środków przymusu bezpośredniego wymaganych przez Zamawiającego, które Wykonawca winien posiadać (wydzielić) w celu realizacji przedmiotu zamówienia ( załącznik nr. 9 ). 16. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług w zakresie ochrony osób i mienia, podobnych, przedmiotowo zbieżnych z przedmiotem zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca w wykazie może dodatkowo zamieścić usługi aktualnie realizowane. ( Zamawiający nie wymaga bezwzględnego wykazania się realizacją usług realizowanych w ramach SUFO na rzecz terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej). 17. Protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej obiektów i terenu podlegającego ochronie oraz zapoznanie się z opracowaną w JW2744 Giżycko Instrukcją Ochrony ( załącznik nr. 5 ). 18. Parafowany projekt umowy ( załącznik nr. 10 ). 19. Imienny wykaz pracowników ochrony planowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy wraz z załączonymi do niego imiennymi: poświadczeniami bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE, licencjami i pozwoleniami na posiadanie broni palnej lub dopuszczenia do broni obiektowej, (*) 20. Wykaz numerowy i ilościowy wydzielonej broni obiektowej, przeznaczonej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia (*) 21. Wykaz typów , rodzajów oraz numery rejestracyjne pojazdów będących w posiadaniu Wykonawcy, przeznaczonych do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia (*) (*) - Dokumenty, które Wykonawca winien przedstawić do wglądu Zamawiającemu, po rozstrzygnięciu postępowania jednak nie później niż przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Potencjał techniczny - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jw2744.com/przetargi.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2744, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko- budynek sztabu pok.nr.7 od godz. 8.00 do godz.11.00 -faksem-087-429-46-31 -strona internetowa - http://jw2744.com/przetargi.html.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 13:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2744 ul. Nowowiejska 20,11-500 Giżycko budynek sztabu, kancelaria jawna pok.109.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.