Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-27
Białystok: Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Hotelu MOSiR przy ul. Wołodyjowskiego 5 w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 222238 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Włókiennicza 4, 15-465 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6652870, faks 085 6652871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Hotelu MOSiR przy ul. Wołodyjowskiego 5 w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Hotelu MOSiR przy ul. Wołodyjowskiego 5 w Białymstoku. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) dostawa dźwigu osobowego, jego montaż i uruchomienie, 2) demontaż i utylizacja elementów istniejących dźwigu osobowego, 3) przygotowanie dokumentacji technicznej dźwigu do odbioru, badania i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie z Urzędu Dozoru Technicznego, 4) roboty budowlane niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, 5) wymagane prawem konserwacje i przeglądy dźwigu w okresie gwarancji 3. Szczegółowy opis zamówienia 1) Wymagania techniczne dźwigu osobowego: - Udźwig: co najmniej 450kg lub 6 osób - Typ linowy cierny - Prędkość jazdy do 1,0 metra na sekundę - Wysokość podnoszenia : około 17,7m, - Wysokość nadszybia: około 3400mm - Głębokość podszybia około 1100mm - Wykonawca dokona obmiaru w trakcie sporządzenia oględzin - Ilość przystanków: 7 - Ilość drzwi 7 - Drzwi kabinowe i przystankowe: ze stali nierdzewnej satyna, automatyczne otwierane teleskopowo, próg, szerokość drzwi kabiny w świetle 800 mm. - Kabina dźwigu: nieprzelotowa, podłoga: płytki kamienne granitowe (kolor i wzór do uzgodnienia), sufit z stali nierdzewnej wzory laserowo wycinane, mleczna plexi z oświetleniem energooszczędnym (do uzgodnienia), ściany kabiny: laminat HPL (w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym), listwy odbojowe, poręcz ze stali nierdzewnej na 2 ścianach, lustro nad poręczą przyciemniane, wentylator, panel dyspozycji w kabinie wykonany z blachy nierdzewnej satyna wyposażony w przyciski dyspozycji w wykonaniu (antywandal), dostosowane do osób niepełnosprawnych, opisane w języku Braillea, przyciski otwierania i zamykania drzwi, przycisk alarmu, wyświetlacz LED, gong. - Zabezpieczenie dźwigu osobowego: kurtyna świetlna, system łączności oparty na telefonii GSM, funkcja automatycznego zjazdu po zaniku zasilania, świetlna i dźwiękowa sygnalizacja przeciążenia kabiny, zjazd specjalny na wypadek pożaru. - Kasety wezwań na przystankach: pokrywy kaset wykonane z blachy nierdzewnej satyna, przyciski (antywandal) podświetlne, opisane w języku Braillea. - Piętrowskazywacze na wszystkich przystankach, elektroniczne, pokazujące położenie oraz kierunek jazdy kabiny dźwigu, duże czytelne znaki. - Napęd dźwigu: wciągarka bezreduktorowa - Zasilanie: elektryczne - Sterowanie mikroprocesorowe zbiorczość dwukierunkowa. 2) Roboty budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: -demontaż i utylizacja istniejących elementów dźwigu osobowego, -adaptacja istniejącego szybu dźwigowego do potrzeb nowego dźwigu osobowego w zakresie robót budowlanych, elektrycznych, teletechnicznych, dostosowanie istniejących otworów do szerokości nowych drzwi kabiny, -likwidacja zewnętrznych starych piętrowskazywaczy w ścianach, -wymiana bądź likwidacja skrzynki wyłącznika głównego dźwigu osobowego, -naprawa posadzek i cokolików z płytek w strefie progowej, -uzupełnienie tynków wewnętrznych typu marmolit w kolorze zgodnym z istniejącym, -malowanie ścian wokół wnęk drzwi farbą emulsyjną w kolorze zbliżonym do istniejącego, malowanie szybu dźwigu osobowego farbą emulsyjną na kolor biały, -wykonanie instalacji elektrycznej potrzebnej do funkcjonowania dźwigu osobowego. 3) Wykonawca przewidzi w ofercie koszty utylizacji elementów starego dźwigu osobowego. 4) Przed zamówieniem Wykonawca przedstawi do akceptacji wizualizację kabiny dźwigu osobowego. 5) W ramach umowy Wykonawca przygotuje urządzenia do odbioru i badania przez Urząd Dozoru Technicznego, w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 6) Gwarancja i rękojmia na przedmiot zamówienia 2 lata. Podczas gwarancji i rękojmi bezpłatne przeglądy techniczne i gwarancyjne. Koszt dojazdu serwisanta i materiał potrzebny do w/w przeglądów w cenie Wykonawcy. 7) Dźwig osobowy powinien być fabrycznie nowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie, z należytą starannością - co najmniej dwie dostawy których przedmiotem była dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku co najmniej 7-kondygnacyjnym, w tym jedno zamówienie o wartości co najmniej 150 000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdz. VII ust.2 pkt 2 SIWZ, 2) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej badane będą łącznie dokumenty określone w rozdz. VII ust. 1, pkt 2 - 5 SIWZ winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdz. VII ust. 1 pkt 1 SIWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określone w rozdz. VII ust. 2 pkt 1 SIWZ składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Białymstoku, ul. Włókiennicza 4, 15-465 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Białymstoku, ul. Włókiennicza 4, 15-465 Białystok, pok. 2 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Roboty budowlane polegające na remoncie ogrodzenia, schodów i oświetlenia na terenie zewnętrznym i innych pracach towarzyszących w PT KRUS w Augustowie
- Dostawa dwóch samochodów na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa systemu napadowego w pomieszczeniach kuchni, magazynów, warsztatów, apteki, służby zdrowia oraz innych lokalizacjach w Areszcie Śledczym w Białymstoku oraz Oddziale Zewnętrznym w Białystoku
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów"
- Przeprowadzenie w formie stacjonarnej pięciu 2-dniowych szkoleń z zakresu stosowania metody Dialogu Motywującego w pracy z klientem dla członków GKRPA oraz kuratorów sądowych.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku biurowego wraz z budową windy i rozbiórką wiaty przy ul. Wysokiej 6 we Wrocławiu
- Demontaż, zakup, dostawa oraz montaż urządzeń dźwigowych w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce w ramach zadania pod nazwą "Wymiana urządzeń dźwigowych(...)
- Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego 5 przystankowego wraz z naprawą szybu dźwigowego w budynku I Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu.
- Budowa windy zewnętrznej w Przedszkolu nr 376 z przystosowaniem wejść do budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych w Warszawie przy ul. Admiralskiej 17
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi.
- "Dostosowanie budynku Zespołu Szkół nr 2 w Ciechanowie do potrzeb osób niepełnosprawnych -Etap II -winda zewnętrzna"
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.