eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › Remont budynku przy ulicy Sienkiewicza 13 A w P³ocku

Zobacz tre¶æ przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Og³oszenie z dnia 2015-08-27

Numer og³oszenia: 222232 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015

OG£OSZENIE O ZMIANIE OG£OSZENIA

Og³oszenie dotyczy: Og³oszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym og³oszeniu: 208962 - 2015 data 14.08.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, fax. 24 3640311.

SEKCJA II: ZMIANY W OG£OSZENIU

II.1) Tekst, który nale¿y zmieniæ:

  • Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst: II.1.4).
  • W og³oszeniu jest: I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku przy ul. Sienkiewicza 13A polegaj±cego miêdzy innymi na:remoncie klatki schodowej zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,remoncie korytarzy na wszystkich kondygnacjach zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,remoncie pomieszczeñ biurowych na wszystkich kondygnacjach zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,remoncie pomieszczeñ wc na wszystkich kondygnacjach zgodnie z za³±czonymi przedmiarami, remoncie o¶wietlenia ogólnego i awaryjnego, remoncie instalacji elektrycznej w zwi±zku z przesuwaniem i likwidowaniem ¶cianek dzia³owych zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,wykonaniu sieci logicznej komputerowej i telefonicznej wraz z wydzieleniem zasilania strukturalnego w kana³ach PCV wraz z osprzêtem i elementami rozdzia³u energii zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,wymianie instalacji wod-kan oraz remoncie instalacji c.o. zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,II. Opis stanu istniej±cego 1. Ogólna charakterystyka obiektu Przedmiotowy budynek po³o¿ony jest w P³ocku przy ul. Sienkiewicza 13A. W³a¶cicielem budynku jest Gmina Miasto P³ock, w imieniu którego dzia³a inwestor zastêpczy, tj. Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. z siedzib± w P³ocku przy ul. Polnej 7. Budynek przy ul. Sienkiewicza 13A pierwotnie by³ obiektem mieszkalnym, lecz kilkana¶cie lat temu zosta³ przystosowany na internat szkolny. Budynek sk³ada siê z trzech kondygnacji nadziemnych oraz z u¿ytkowej piwnicy. ¦ciany konstrukcyjne wykonane s± z ceg³y pe³nej grubo¶ci 28,42,50 i 52 cm, ¶cianki dzia³owe w budynku wykonane s± czê¶ciowo z ceg³y pe³nej grubo¶ci 12 i 14 cm, czê¶ciowo z p³yt gipsowo kartonowych na stela¿u metalowym. Strop nad piwnic± ¿elbetowy o grubo¶ci 50 cm, nad parterem i I piêtrem drewniany wsparty na belkach drewnianych wype³niony polep± glinian± o grubo¶ci 30 cm. Schody w czê¶ci nadziemnej drewniane. Od spodu strop zabezpieczono przed ogniem p³yt± gipsowo-kartonow± GKF grubo¶ci 12,5 mm. Od strony poddasza strop pokrywa polepa gliniana o grubo¶ci oko³o 20 cm . Konstrukcja dachu drewniana. Dach pokryty blach± dachówkow±. Posadzki w pokojach biurowych i korytarzach wykonane s± klepki drewnianej, w pozosta³ych pomieszczeniach z terakoty. Stolarka okienna na parterze i I piêtrze drewniana, za wyj±tkiem 2 szt dzwi balkonowych na I piêtrze. Stolarka okienna na poddaszu PCV. Stolarka drzwiowa wewnêtrzna drewniana systemowa. W budynku zamontowanych jest 8 sztuk drzwi metalowych przeciwpo¿arowych (po 2 sztuki na ka¿dej kondygnacji). Tynki wewnêtrzne i zewnêtrzne w przewa¿aj±cej czê¶ci cementowo-wapienne, w pozosta³ej czê¶ci gipsowe. W budynku w pomieszczeniach ³azienek i w pomieszczeniu socjalnym istnieje wentylacja grawitacyjna. Budynek wyposa¿ony jest w instalacjê: wodoci±gow±, kanalizacyjn±, centralnego ogrzewania, ciep³ej wody, hydrantow±, elektryczn±, telekomunikacyjn±, systemu sygnalizacji po¿arowej (SSP) ochrona ca³kowita oraz pod³±czenie jej do stacji monitoringu po¿arowego PSP, oddymiania klatki schodowej (okno przeciwpo¿arowe), sygnalizatora d¼wiêkowego systemu sygnalizacji po¿aru. Budynek posiada nastêpuj±ce instalacje zewnêtrzne: przy³±cze wodoci±gowe, przy³±cze kanalizacyjne, przy³±cze cieplne, przy³±cze elektryczne oraz instalacjê odgromow±. III. Zakres robót W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewidziano wykonanie nastêpuj±cych prac: wymianê stolarki okiennej na PCV o wsp. U<1,3 W/m2K (tylko w pomieszczeniu serwerowni w piwnicy), remont o¶wietlenia ogólnego i awaryjnego zgodny z przedmiarem robót (oprawy o¶wietleniowe i osprzêt elektryczny musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego), remont instalacji elektrycznej w zwi±zku z przesuwaniem i likwidowaniem ¶cianek dzia³owych (oprawy o¶wietleniowe i osprzêt elektryczny musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego), wykonanie sieci logicznej komputerowej i telefonicznej wraz z wydzieleniem zasilania strukturalnego w kana³ach PCV wraz z osprzêtem i elementami rozdzia³u energii (kana³y PCV wraz z osprzêtem musz± zostaæ zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego)wykonanie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynku zgodnie z wymaganiami art. 62 Ustawy Prawo budowlane (nowo wykonanej jak i istniej±cej) i przed³o¿enie kompletu protoko³ów z badania, wymianê instalacji wod-kan i remont instalacji c.o. zgodny z przedmiarem robót (urz±dzenia sanitarne musz± zostaæ zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego), u³o¿enie na istniej±cym parkiecie we wszystkich pokojach biurowych paneli pod³ogowych w klasie min. AC5 o grubo¶ci min. 10 mm na podk³adzie o grubo¶ci min. 3 mm wraz z wykonaniem listew przypod³ogowych (materia³y musz± zostaæ zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego), wymianê parkietu na klatce schodowej oraz korytarzach na I i II piêtrze wraz z wykonaniem listew przypod³ogowych (materia³y musz± zostaæ zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego), wymianie parkietu na korytarzach na parterze na terakotê lub p³ytki gresowe z cokolikami wraz z przygotowaniem pod³o¿a (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego), wymianê terakoty w czê¶ci pomieszczeñ na now± (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego - p³ytki ceramiczne powinny odpowiadaæ nastêpuj±cym normom: Glazura 3-4 wg. skali MOSHA; nasi±kliwo¶æ 18; Terakota 5 wg. skali MOSHA; nasi±kliwo¶æ <3;¶cierano¶æ III-IV).demonta¿ ¶cianek dzia³owych zgodnie z przedmiarami robót, monta¿ nowych ¶cianek dzia³owych zgodnie z przedmiarami robót , poszerzenia istniej±cych otworów drzwiowych - zgodnie z przedmiarami robót, u³o¿enie miejscowe glazury na ¶cianach - zgodnie z przedmiarami robót (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego).wymiana drzwi wewnêtrznych wraz z wymian± o¶cie¿nic i poszerzeniem otworów - zgodnie z przedmiarami robót (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego).,przecierka istniej±cych tynków zgodnie z przedmiarami robót, wykonanie g³adzi gipsowej zgodnie z przedmiarami robót, malowanie ¶cian i sufitów farbami lateksowymi (na parterze,I i II piêtrze) oraz farbami emulsyjnymi (w piwnicy) zgodnie z przedmiarem robót (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego), malowanie lub lakierowanie drewnianej stolarki okienno - drzwiowej - zgodnie z przedmiarem robót, demonta¿ istniej±cej obudowy sufitów na klatce schodowej w celu uzyskania dostêpu do drewnianej konstrukcji schodów i podestów, impregnacja pow³okami malarskimi konstrukcji drewnianej schodów do stopnia trudno zapalnego, zabezpieczenie biegów schodowych od spodu p³yt± GKF 12,5 ognioochronn±, demonta¿ istniej±cych tralek, belek i pochwytu drewnianych na schodach, monta¿ nowych (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego) tralek, belek i pochwytu drewnianych na schodach, malowaniu balustrad metalowych na balkonach i drabin zewnêtrznych, remont schodów wej¶ciowych od strony ulicy Gradowskiego zgodnie z przedmiarem robót, zakup i dostawa schodo³azu krocz±cego (Zamawiaj±cy dopuszcza zakup schodo³azu krocz±cego u¿ywanego sprawnego technicznie, na który Wykonawca udzieli minimum 3 letniej gwarancji. Koszt naprawy i ewentualnej wymiany urz±dzenia w tym okresie obci±¿a Wykonawcê). Powy¿szy opis techniczny i wytyczne dotycz±ce realizacji obejmuj± najwa¿niejsze elementy budowlane wykonywanego obiektu. Wykonawstwo robót remontowych realizowane byæ musi zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa budowlanego oraz BHP, przy czym stosowaæ siê nale¿y do wszystkich uznanych regu³ sztuki budowlanej, a ca³o¶æ realizacji odpowiadaæ musi najnowszemu poziomowi techniki budowlanej. IV. Wymagania i uwagi a)Wykonawca udzieli minimum 3 letniej gwarancji dla wykonanego przedmiotu zamówienia i dostarczone urz±dzenia licz±c od dnia podpisania koñcowego protoko³u odbioru przedmiotu zamówienia.b)Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. c) Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.d) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wszêdzie tam, gdzie w tre¶ci wszelkiej dokumentacji na rysunkach czy w przekazanych przedmiarach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±cych opis przedmiotu zamówienia, zosta³y w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiaj±cy dopuszcza metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie, itp. równowa¿ne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza siê, wiêc stosowanie wszelkich równowa¿nych odpowiedników rynkowych o w³a¶ciwo¶ciach nie gorszych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego. Parametry wskazanego standardu okre¶laj± minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, jako¶ciowe i funkcjonalne, jakie ma spe³niaæ przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazuj±ce na pochodzenie okre¶laj± jedynie klasê produktu, metody, materia³ów, urz±dzeñ, systemów, technologii, itp. W ofercie mo¿na przyj±æ metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie, itp. innych marek producentów, jednak o parametrach technicznych, jako¶ciowych i w³a¶ciwo¶ciach u¿ytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadaj±cych metodom, materia³om, urz±dzeniom, systemom, technologiom, itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiaj±cy podkre¶la, i¿ równowa¿ne metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie, itp. nie mog± stanowiæ zamienników w stosunku do metod, materia³ów, urz±dzeñ, systemów, technologii, itp. opisanych za pomoc± znaków towarowych, patentów, pochodzenia na rysunkach czy w przekazanych przedmiarach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Zgodnie z art. 30 ust.4 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych opisuj±c przedmiot zamówienia za pomoc± norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w ar. 30 ust. 3 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Szczegó³owy zakres robót okre¶laj± za³±czniki do SIWZ stanowi±ce integraln± czê¶æ opisu przedmiotu zamówienia: Za³±cznik Nr 6 Przedmiar robót remont budynku u¿ytkowego przy ul. Sienkiewicza 13 A, Za³±cznik Nr 7 Przedmiar robót Wymiana instalacji wod-kan, remont instalacji c.o. Za³±cznik Nr 8 Przedmiar robót Remont o¶wietlenia ogólnego i awaryjnego. Remont instalacji w zwi±zku z przesuwaniem i likwidowaniem ¶cianek dzia³owych. Budowa sieci logicznej komputerowej i telefonicznej oraz wydzielonego zasilania sieci strukturalnej w kana³ach PVC wraz z osprzêtem i elementami rozdzia³u energii, Za³±cznik Nr 9 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Za³±cznik Nr 12 Wzór umowy..
  • W og³oszeniu powinno byæ: I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku przy ul. Sienkiewicza 13A polegaj±cego miêdzy innymi na:- remoncie klatki schodowej zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,- remoncie korytarzy na wszystkich kondygnacjach zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,- remoncie pomieszczeñ biurowych na wszystkich kondygnacjach zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,- remoncie pomieszczeñ wc na wszystkich kondygnacjach zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,- remoncie o¶wietlenia ogólnego i awaryjnego, - remoncie instalacji elektrycznej w zwi±zku z przesuwaniem i likwidowaniem ¶cianek dzia³owych zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,- wykonaniu sieci logicznej komputerowej i telefonicznej wraz z wydzieleniem zasilania strukturalnego w kana³ach PCV wraz z osprzêtem i elementami rozdzia³u energii zgodnie z za³±czonymi przedmiarami,- monta¿ urz±dzeñ sanitarnych.II. Opis stanu istniej±cego 1. Ogólna charakterystyka obiektu Przedmiotowy budynek po³o¿ony jest w P³ocku przy ul. Sienkiewicza 13A. W³a¶cicielem budynku jest Gmina Miasto P³ock, w imieniu którego dzia³a inwestor zastêpczy, tj. Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. z siedzib± w P³ocku przy ul. Polnej 7. Budynek przy ul. Sienkiewicza 13A pierwotnie by³ obiektem mieszkalnym, lecz kilkana¶cie lat temu zosta³ przystosowany na internat szkolny. Budynek sk³ada siê z trzech kondygnacji nadziemnych oraz z u¿ytkowej piwnicy. ¦ciany konstrukcyjne wykonane s± z ceg³y pe³nej grubo¶ci 28,42,50 i 52 cm, ¶cianki dzia³owe w budynku wykonane s± czê¶ciowo z ceg³y pe³nej grubo¶ci 12 i 14 cm, czê¶ciowo z p³yt gipsowo - kartonowych na stela¿u metalowym. Strop nad piwnic± ¿elbetowy o grubo¶ci 50 cm, nad parterem i I piêtrem drewniany wsparty na belkach drewnianych wype³niony polep± glinian± o grubo¶ci 30 cm. Schody w czê¶ci nadziemnej drewniane. Od spodu strop zabezpieczono przed ogniem p³yt± gipsowo-kartonow± GKF grubo¶ci 12,5 mm. Od strony poddasza strop pokrywa polepa gliniana o grubo¶ci oko³o 20 cm . Konstrukcja dachu drewniana. Dach pokryty blach± dachówkow±. Posadzki w pokojach biurowych i korytarzach wykonane s± klepki drewnianej, w pozosta³ych pomieszczeniach z terakoty. Stolarka okienna na parterze i I piêtrze drewniana, za wyj±tkiem 2 szt dzwi balkonowych na I piêtrze. Stolarka okienna na poddaszu PCV. Stolarka drzwiowa wewnêtrzna drewniana systemowa. W budynku zamontowanych jest 8 sztuk drzwi metalowych przeciwpo¿arowych (po 2 sztuki na ka¿dej kondygnacji). Tynki wewnêtrzne i zewnêtrzne w przewa¿aj±cej czê¶ci cementowo-wapienne, w pozosta³ej czê¶ci gipsowe. W budynku w pomieszczeniach ³azienek i w pomieszczeniu socjalnym istnieje wentylacja grawitacyjna. Budynek wyposa¿ony jest w instalacjê: wodoci±gow±, kanalizacyjn±, centralnego ogrzewania, ciep³ej wody, hydrantow±, elektryczn±, telekomunikacyjn±, systemu sygnalizacji po¿arowej (SSP) - ochrona ca³kowita oraz pod³±czenie jej do stacji monitoringu po¿arowego PSP, oddymiania klatki schodowej (okno przeciwpo¿arowe), sygnalizatora d¼wiêkowego systemu sygnalizacji po¿aru. Budynek posiada nastêpuj±ce instalacje zewnêtrzne: przy³±cze wodoci±gowe, przy³±cze kanalizacyjne, przy³±cze cieplne, przy³±cze elektryczne oraz instalacjê odgromow±. III. Zakres robót W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewidziano wykonanie nastêpuj±cych prac:- wymianê stolarki okiennej na PCV o wsp. U<1,3 W/m2K (tylko w pomieszczeniu serwerowni w piwnicy), remont o¶wietlenia ogólnego i awaryjnego zgodny z przedmiarem robót (oprawy o¶wietleniowe i osprzêt elektryczny musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego), remont instalacji elektrycznej w zwi±zku z przesuwaniem i likwidowaniem ¶cianek dzia³owych (oprawy o¶wietleniowe i osprzêt elektryczny musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego) - wykonanie sieci logicznej komputerowej i telefonicznej wraz z wydzieleniem zasilania strukturalnego w kana³ach PCV wraz z osprzêtem i elementami rozdzia³u energii (kana³y PCV wraz z osprzêtem musz± zostaæ zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego), wykonanie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynku zgodnie z wymaganiami art. 62 Ustawy Prawo budowlane (nowo wykonanej jak i istniej±cej) i przed³o¿enie kompletu protoko³ów z badania,monta¿ urz±dzeñ sanitarnych zgodny z przedmiarem robót (urz±dzenia sanitarne musz± zostaæ zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego),u³o¿enie na istniej±cym parkiecie we wszystkich pokojach biurowych paneli pod³ogowych w klasie min. AC5 o grubo¶ci min. 10 mm na podk³adzie o grubo¶ci min. 3 mm wraz z wykonaniem listew przypod³ogowych (materia³y musz± zostaæ zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego). wymianê parkietu na klatce schodowej oraz korytarzach na I i II piêtrze wraz z wykonaniem listew przypod³ogowych (materia³y musz± zostaæ zaakceptowane przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego). wymianie parkietu na korytarzach na parterze na terakotê lub p³ytki gresowe z cokolikami wraz z przygotowaniem pod³o¿a (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego).- wymianê terakoty w czê¶ci pomieszczeñ na now± (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego - p³ytki ceramiczne powinny odpowiadaæ nastêpuj±cym normom: Glazura 3-4 wg. skali MOSHA; nasi±kliwo¶æ 18; Terakota 5 wg. skali MOSHA; nasi±kliwo¶æ <3;¶cierano¶æ III-IV).demonta¿ ¶cianek dzia³owych zgodnie z przedmiarami robót, monta¿ nowych ¶cianek dzia³owych zgodnie z przedmiarami robót, poszerzenia istniej±cych otworów drzwiowych - zgodnie z przedmiarami robót, u³o¿enie miejscowe glazury na ¶cianach - zgodnie z przedmiarami robót (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego). wymiana drzwi wewnêtrznych wraz z wymian± o¶cie¿nic i poszerzeniem otworów - zgodnie z przedmiarami robót (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego).,przecierka istniej±cych tynków zgodnie z przedmiarami robót, wykonanie g³adzi gipsowej zgodnie z przedmiarami robót, malowanie ¶cian i sufitów farbami lateksowymi (na parterze,I i II piêtrze) oraz farbami emulsyjnymi (w piwnicy) zgodnie z przedmiarem robót (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego),lakierowanie drewnianej stolarki drzwiowej - zgodnie z przedmiarem robót, demonta¿ istniej±cej obudowy sufitów na klatce schodowej w celu uzyskania dostêpu do drewnianej konstrukcji schodów i podestów,impregnacja pow³okami malarskimi konstrukcji drewnianej schodów do stopnia trudno zapalnego, zabezpieczenie biegów schodowych od spodu p³yt± GKF 12,5 ognioochronn±,demonta¿ istniej±cych tralek, belek i pochwytu drewnianych na schodach, monta¿ nowych (materia³ musi zostaæ zaakceptowany przed wbudowaniem przez Zamawiaj±cego) tralek, belek i pochwytu drewnianych na schodach, malowaniu balustrad metalowych na balkonach i drabin zewnêtrznych, remont schodów wej¶ciowych od strony ulicy Gradowskiego zgodnie z przedmiarem robót, zakup i dostawa schodo³azu krocz±cego (Zamawiaj±cy dopuszcza zakup schodo³azu krocz±cego u¿ywanego sprawnego technicznie, na który Wykonawca udzieli minimum 3 letniej gwarancji. Koszt naprawy i ewentualnej wymiany urz±dzenia w tym okresie obci±¿a Wykonawcê). Powy¿szy opis techniczny i wytyczne dotycz±ce realizacji obejmuj± najwa¿niejsze elementy budowlane wykonywanego obiektu. Wykonawstwo robót remontowych realizowane byæ musi zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa budowlanego oraz BHP, przy czym stosowaæ siê nale¿y do wszystkich uznanych regu³ sztuki budowlanej, a ca³o¶æ realizacji odpowiadaæ musi najnowszemu poziomowi techniki budowlanej.IV. Wymagania i uwagi a) Wykonawca udzieli minimum 3 letniej gwarancji dla wykonanego przedmiotu zamówienia i dostarczone urz±dzenia licz±c od dnia podpisania koñcowego protoko³u odbioru przedmiotu zamówienia. b) Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. c) Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.d)Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wszêdzie tam, gdzie w tre¶ci wszelkiej dokumentacji na rysunkach czy w przekazanych przedmiarach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±cych opis przedmiotu zamówienia, zosta³y w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiaj±cy dopuszcza metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie, itp. równowa¿ne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza siê, wiêc stosowanie wszelkich równowa¿nych odpowiedników rynkowych o w³a¶ciwo¶ciach nie gorszych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego. Parametry wskazanego standardu okre¶laj± minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, jako¶ciowe i funkcjonalne, jakie ma spe³niaæ przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazuj±ce na pochodzenie okre¶laj± jedynie klasê produktu, metody, materia³ów, urz±dzeñ, systemów, technologii, itp. W ofercie mo¿na przyj±æ metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie, itp. innych marek producentów, jednak o parametrach technicznych, jako¶ciowych i w³a¶ciwo¶ciach u¿ytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadaj±cych metodom, materia³om, urz±dzeniom, systemom, technologiom, itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiaj±cy podkre¶la, i¿ równowa¿ne metody, materia³y, urz±dzenia, systemy, technologie, itp. nie mog± stanowiæ zamienników w stosunku do metod, materia³ów, urz±dzeñ, systemów, technologii, itp. opisanych za pomoc± znaków towarowych, patentów, pochodzenia na rysunkach czy w przekazanych przedmiarach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Zgodnie z art. 30 ust.4 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych opisuj±c przedmiot zamówienia za pomoc± norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w ar. 30 ust. 3 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Szczegó³owy zakres robót okre¶laj± za³±czniki do SIWZ stanowi±ce integraln± czê¶æ opisu przedmiotu zamówienia: Za³±cznik Nr 6 Przedmiar robót remont budynku u¿ytkowego przy ul. Sienkiewicza 13 A, Za³±cznik Nr 7 Przedmiar robót Monta¿ urz±dzeñ sanitarnych, Za³±cznik Nr 8 Przedmiar robót Remont o¶wietlenia ogólnego i awaryjnego. Remont instalacji w zwi±zku z przesuwaniem i likwidowaniem ¶cianek dzia³owych. Budowa sieci logicznej komputerowej i telefonicznej oraz wydzielonego zasilania sieci strukturalnej w kana³ach PVC wraz z osprzêtem i elementami rozdzia³u energii, Za³±cznik Nr 9 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Za³±cznik Nr 12 Wzór umowy..
  • Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst: III.3.2).
  • W og³oszeniu jest: Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w ci±gu ostatnich piêciu lat (przed up³ywem terminu sk³adania ofert ), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej: a) jedn± robotê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia w zakresie robót wykoñczeniowych budynku w bran¿y budowlanej o warto¶ci co najmniej 100.000,00 PLN brutto. b) jedn± robotê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia w zakresie bran¿y sanitarnej instalacji wodno - kanalizacyjnej oraz o warto¶ci 40.000,00 PLN brutto c) jedn± robotê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia w zakresie bran¿y elektrycznej oraz o warto¶ci 80.000,00 PLN brutto wraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Uwaga: 1)W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych kwoty wyra¿one w innych walutach ni¿ PLN, dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, Zamawiaj±cy, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu na portalu Urzêdu Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu na portalu Urzêdu Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu na portalu Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 2)Oddanie do dyspozycji przez inny podmiot zasobów wiedzy i do¶wiadczenia musi ³±czyæ siê z konieczno¶ci± udzia³u tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia, nie spe³nia) na podstawie o¶wiadczeñ lub dokumentów jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
  • W og³oszeniu powinno byæ: Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w ci±gu ostatnich piêciu lat (przed up³ywem terminu sk³adania ofert ), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej: a) jedn± robotê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia w zakresie robót wykoñczeniowych budynku w bran¿y budowlanej o warto¶ci co najmniej 100.000,00 PLN brutto. b) jedn± robotê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia w zakresie bran¿y sanitarnej instalacji wodno - kanalizacyjnej oraz o warto¶ci 10.000,00 PLN brutto c) jedn± robotê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia w zakresie bran¿y elektrycznej oraz o warto¶ci 80.000,00 PLN brutto wraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Uwaga: 1)W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych kwoty wyra¿one w innych walutach ni¿ PLN, dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, Zamawiaj±cy, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu na portalu Urzêdu Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu na portalu Urzêdu Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu na portalu Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 2)Oddanie do dyspozycji przez inny podmiot zasobów wiedzy i do¶wiadczenia musi ³±czyæ siê z konieczno¶ci± udzia³u tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spe³nia, nie spe³nia) na podstawie o¶wiadczeñ lub dokumentów jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
  • Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W og³oszeniu jest: 07.09.2015 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 P³ock, Kancelaria p.1..
  • W og³oszeniu powinno byæ: 11.09.2015 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 P³ock, Kancelaria p.1..
  • Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst: II.2.
  • W og³oszeniu jest: Zakoñczenie: 07.12.2015.
  • W og³oszeniu powinno byæ: Zakoñczenie: 31.12.2015.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.