eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Międzychód.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-04

Ogłoszenie nr 2221 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.

Międzychód: Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Międzychód.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzychód, krajowy numer identyfikacyjny 52459400000, ul. ul. Piłsudskiego  2, 64400   Międzychód, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 957 488 100, faks 957 488 134, e-mail urzad@miedzychod.pl Adres strony internetowej (URL): www.miedzychod.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Międzychód.
Numer referencyjny RII.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Międzychód. 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do zaproszenia 2.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania polegającego na świadczeniu usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Międzychód. Zagospodarowanie odpadów ma zapewnić osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie ich do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3)W trakcie realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa, w tym prawa miejscowego. 4)Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za szkody spowodowane z jego winy np. uszkodzenie majątku Zamawiającego lub osób trzecich, spowodowane w trakcie odbioru odpadów. 5)Wykonawca otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy wykaz wszystkich nieruchomości zamieszkałych, z których odbierane będą odpady komunalne. Wykaz w/w nieruchomości będzie aktualizowany przez Zamawiającego stosownie do zachodzących zmian. 6)Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów oraz do jego wydrukowania i dystrybucji wśród właścicieli w/w nieruchomości na swój koszt, również w przypadku ewentualnych jego zmian. Harmonogram musi uwzględniać minimalne częstotliwości pozbywania się odpadów komunalnych oraz wymaga każdorazowego uprzedniego zatwierdzenia przez Zamawiającego. 7)Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zgodnie ze złożoną przez właściciela deklaracją oraz obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa miejscowego. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości tj. niesegregowania odpadów mimo zadeklarowanej przez właściciela nieruchomości segregacji, Wykonawca jest zobowiązany udokumentować w formie protokołu i dokumentacji zdjęciowej każdy przypadek naruszenia zasad, o których mowa wyżej. Niniejszą dokumentację Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty odbioru odpadów z wskazanego w dokumentacji adresu nieruchomości. Wzór protokołu określi Zamawiający. 8)Zamawiający nie dopuszcza odbierania odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych wspólnie z odpadami pochodzącymi z nieruchomości niezamieszkałych lub odpadami pochodzącymi z innej gminy. 9)Wykonawca ponosi całkowite koszty związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów oraz wszystkie pozostałe koszty zamówienia, w tym: koszty wyposażenia w pojemniki do odpadów zmieszanych i segregowanych na czas trwania umowy oraz worków do selektywnej zbiórki , koszty odbioru, transportu składowania mebli oraz odpadów wielkogabarytowych, koszty zorganizowania i prowadzenia Pszok-u , koszty wydruków harmonogramów odbioru odpadów oraz ewentualnych zmian, jak również koszty ich dostarczenia właścicielom nieruchomości. Ponadto, w kosztach uwzględnia się również opłatę za umieszczenie odpadów na składowisku, tzw. opłatę marszałkowską - dla masy odpadów, których unieszkodliwienie przez składowanie będzie konieczne w ramach ich zagospodarowania przez Wykonawcę. 10)Wykonawca wyznaczy osobę jako koordynatora w zakresie wykonywania obowiązków umowy, leżących po stronie Wykonawcy. 11)Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12)Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne w zabudowie jednorodzinnej indywidualnej oraz zbierane będą z pojemników wystawionych przed nieruchomość, w zabudowie wielorodzinnej zbierane będą z pojemników ustawionych w miejscach wskazanych przez właściciela (zarządcę) nieruchomości (np. altanki śmietnikowe). Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdą ilość niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych. 13)Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru "u źródła" każdej ilości 3 frakcji odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny: papieru i tektury, szkła i opakowań ze szkła, plastiku (tworzywa sztucznego), natomiast odpady zielone będą odbierane w ilościach nie większych niż 3 worki o poj. do 120 l w trakcie jednego wywozu. 14)Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 15)Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji dot. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeśli w trakcie realizacji umowy na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. 16)Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu raportów wagowych oraz kart przekazania odpadów zgodnie z obowiązującymi wzorami. 17)W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów należy zapewnić, aby były one utrzymywane we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, zgodnym z obowiązującymi przepisami. 18)Pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. 19)Wykonawca jest zobowiązany do posiadania bazy magazynowo-transportowej z zapleczem techniczno-biurowym oraz socjalnym spełniającymi wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska usytuowanej w Gminie Międzychód, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy do którego terenu posiada tytuł prawny. 20)Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania , prowadzenia i obsługi gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych zlokalizowanego na terenie Międzychodu zwanego dalej PSZOK-iem. Przewidywana ilość odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych w okresie 3 lat wynosi łącznie około 14094,0 ton, z tego: - odpady zmieszane około 10800,0 ton - odpady segregowane około 2130,0 ton - odpady wielkogabarytowe około 1209,0 ton - odpady w PSZOK-u 135,0 ton Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.02.2017 r. do 31.01.2020 r.


II.5) Główny kod CPV): 90500000-2,
Dodatkowe kody CPV: 90000000-7, 90512000-9, 90513100-7, 90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt. 12 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki osobie prawnej jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego; Zamówienie zostanie zlecone Miejskiej Spółce Komunalnej AQUALIFT Sp. z o.o. ul. Bolesława Chrobrego 24A, 64-400 Międzychód, która spełnia wszystkie w/w przesłanki oraz jest w stanie wykonać osobiście kluczowe części zamówienia. Dotychczasowe usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych na terenie Gminy Międzychód wykonywane w oparciu o przeprowadzane postępowania przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego, realizowane były przez w/w Spółkę należycie oraz zgodnie z zawartą umową. Wobec powyższego Gmina Międzychód, zleci realizację w/w zadania MSK AQUALIFT Sp. z o.o. z siedzibą w Międzychodzie.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Miejska Spółka Komunalna AQUALIFT Sp. z o.o.,  ,  ul. Bolesława Chrobrego 24A,  64-400,  Międzychód,  kraj/woj. wielkopolskie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.