eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa artykułów instalacyjno-sanitarno-grzewczych dla Instytutu CZMP - ZP/53/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Łódź: Dostawa artykułów instalacyjno-sanitarno-grzewczych dla Instytutu CZMP - ZP/53/2013
Numer ogłoszenia: 222166 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów instalacyjno-sanitarno-grzewczych dla Instytutu CZMP - ZP/53/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1 - Armatura sanitarna i ceramika
1. Syfon umywalkowy - 400 szt.
2. Wpust syfonu umywalkowego - 400 szt.
3. Śruba syfonu umywalkowego - 100 kpl
4. Śruba syfonu zlewozmywakowego - 100 kpl
5. Zawór kątowy 1/2 cala x 1/2 cala do WC - 100 szt.
6. Wężyk elastyczny 1/2 cala x 1/2 cala 50 cm - 100 szt.
7. Wężyk elastyczny 1/2 cala x 3/8 cala 50 cm - 100 szt.
8. Zawór napełn.dolnopłuka 1/2 cala - 250 szt.
9. Zawór napełn.dolnopłuka 3/8 cala - 100 szt.
10. Pociągacz dolnopłuka - 100 szt.
11. Pokrętło baterii - 400 szt.
12. Oring wylewki baterii 1/ 2 cala - 400 szt.
13. Pierścień wylewki baterii - 250 szt.
14. Wąż natryskowy 120-150cm - 250 szt.
15. Słuchawka natryskowa - 150 szt.
16. Śruba mocująca do WC - 100 kpl
17. Śruba mocująca do umywalki fi 12 - 70 kpl
18. Śruba mocująca do umywalki fi 14 - 70 kpl
19. Wylewka baterii C 150-160 mm, 1/2 cala - 100 szt.
20. Wylewka baterii S 150-160 mm, 1/2 cala - 100 szt.
21. Wylewka baterii C 200-210 mm, 1/2 cala - 100 szt.
22. Wylewka baterii S 200-210 mm, 1/2 cala - 100 szt.
23. Zawór kątowy 1/2 cala x 3/8 cala - 80 szt.
24. Zawór kątowy 1/2 cala x 3/4 cala - 40 szt.
25. Kompakt uniwersalny kompletny z deską - 50 szt.
26. Umywalka 60 bez otworu na baterię - 50 szt.
27. Zlewozmywak 2-komorowy blaszany - 10 szt.
28. Bateria łokciowa ścienna - 40 szt.
29. Bateria łokciowa sztorcowa - 40 szt.
30. Deska sedesowa do kompaktu uniwersalna - 50 szt.
31. Brodzik 80 x 80 cm met. kompl.+syfon+wspornik - 20 szt.
32. Kabina prysznicowa narożna, półokrągła 90 cm - 10 szt.
33. Bateria umywal.ścienna zwykła - 30 szt.
34. Bateria umywal.sztorcowa zwykła - 20 szt.
35. Bateria zlewozmywak.ścienna zwykła - 10 szt.
36. Bateria zlewozmywak.sztorcowa zwykła - 10 szt.
Pakiet 2 - Kanalizacja PVC
1. Kolano PCV fi 50 kąty 18°, 30°, 45°, 67°, 90° zamawiane według potrzeb - 150 szt.
2. Rury PCV fi 50 dług. 0,5 mb - 20 szt.
3. Rury PCV fi 50 dług. 1 mb - 20 szt.
4. Trójnik PCV fi 50, kąty 45° i 67° - 30 szt.
5. Zaślepka PCV fi 50 mm - 20 szt.
6. Kolana PCV fi 32 kąty 18°, 30°, 45°, 67°, 90° zamawiane według potrzeb - 150 szt.
7. Rury PCV fi 32 dług. 0,5 mb - 20 szt.
8. Rury PCV fi 32 dług. 1 mb - 20 szt.
9. Trójnik PCV fi 32, kąty 45° i 67° - 30 szt.
10. Zaślepka PCV fi 32 mm - 20 szt.
11. Nasuwka naprawcza PCV fi 50mm - 20 szt.
12. Rura odpływ. harmonij.110 do WC - 70 szt.
13. Traper PCV fi 50 mm - 15 szt.
14. Traper PCV fi 110 mm - 15 szt.
15. Kolano PCV fi 110 kąty 18°, 30°, 45°, 67°, 90° zamawiane według potrzeb - 80 szt.
16. Trójnik PCV fi 110 kąty 45° i 67° - 40 szt.
17. Rura PCV fi 110 dług. 0,5 mb - 20 szt.
18. Rura PCV fi 110 dług. 1 mb - 20 szt.
19. Zaślepka PCV fi 110 - 20 szt.
20. Nasuwka naprawcza PCV fi 110 mm - 50 szt.
Pakiet 3 - Armatura hydrauliczna
1. Zawór przelotowy 1/2 cala (WW) - 100 szt.
2. Zawór czerpalny 1/2 cala 1/2 x 3/4 - 40 szt.
3. Zawór przelotowy 1/2 cala (NW) - 60 szt.
4. Głowica suwakowa baterii 1/2 - 400 szt.
5. Głowica zaworu przelotowego 1/2 cala - 80 szt.
6. Głowica zaworu przelotowego 3/4 cala - 60 szt.
7. Głowica zaworu przelotowego 5/4 cala - 30 szt.
8. Kolano 1/2 cala oc. - 70 szt.
9. Kolano 1/2 cala oc. Nyplowe - 70 szt.
10. Korek 1/2 cala oc. - 200 szt.
11. Mufka 1/2 cala oc. - 70 szt.
12. Trójnik 1/2 cala oc. - 50 szt.
13. Nypel 1/2 cala oc. - 70 szt.
14. Śrubunek 1/2 cala grzejnik.wzmocn. - 70 szt.
15. Przedłużka 1/2 cala oc. - 70 szt.
16. Kolano 3/4 cala oc. - 70 szt.
17. Kolano 3/4 cala oc. nyplowe - 70 szt.
18. Korek 3/4 cala oc. - 35 kpl
19. Mufka 3/4 cala oc. - 35 szt.
20. Trójnik 3/4 cala oc. - 35 szt.
21. Nypel 3/4 cala oc. - 35 szt.
22. Redukcja 3/4 x 1/2 cala - 35 szt.
23. Śrubunek 3/4 cala mos. - 35 szt.
24. Uszczelka 1/2 cala zimna woda - 1 000 szt.
25. Uszczelka 3/4 cala pod konik (gumowa) - 500 szt.
26. Uszczelka 3/4 cala pod głowicę baterii - 300 szt.
Pakiet 4 - Materiały uszczelniające i naprawcze.
1. Silikon sanitarny biały w kartuszach o poj. 310 ml - 40 szt.
2. Silikon sanitarny bezbarwny w kartuszach o poj. 310 ml - 10 szt.
3. Silikon poliuretan.TYTAN PU-50 (kiełbaski) - 20 szt.
4. Taśma teflonowa 12mm - 200 szt.
5. Konopie - 5 kg
6. Pasta do smarowania konopii op. 300 - 400 g. - 3,60 kg
7. Opaska naprawcza fi 15 mm - 5 szt.
8. Opaska naprawcza fi 20 mm - 5 szt.
9. Opaska naprawcza fi 25 mm - 5 szt.
10. Opaska naprawcza fi 32 mm - 5 szt.
11. Tarcza do cięcia metalu fi 125 mm x 1,2 mm - 50 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 44.83.10.00 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda dołączenia do oferty wypełnionego oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy;
2. zmiany nazwy handlowej / numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów;
3. przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
4. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.