eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Miechów: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 222146 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie , ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 41 38 211 60, faks 41 38 211 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsmiechow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych gdzie część stanowi każdy rodzaj kursu oddzielnie. REALIZACJA KURSÓW ZAWODOWYCH - WYMAGANIA OGÓLNE: 1. Określone kursy należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu, jaki obejmuje dany kurs zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności zrealizowania wymaganych ilości godzin tam gdzie jest to wymagane w celu umożliwienia przystąpienia do egzaminu lub uzyskania pełnych uprawnień po ukończeniu danego kursu. 2. Programy kursów muszą być opracowane zgodnie z przepisami Rozporządzenia MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U z 2006 r., Nr 31 poz. 216), a także muszą być sporządzone zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) oraz obowiązującymi wytycznymi w ww. zakresie i obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający podaje minimalny zakres programów wskazując tym samym na zagadnienia, które winny zostać podjęte podczas kursu. Wykonawca w załączeniu do oferty przedstawi program kursu mogąc rozszerzyć dowolnie zakres poszczególnych zagadnień. Konspekt stanowić będzie załącznik do umowy. 3. Kadra dydaktyczna powinna posiadać kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu kursów objętych przedmiotem zamówienia. 4. Pożądane jest, aby zajęcia były przeprowadzane w Miechowie z każdą grupą odrębnie stosownie do rodzaju kursu. W przypadku braku takiej możliwości dojazd do miejsca gdzie prowadzone będą zajęcia nie może przekraczać 100km wliczając tym samym w cenę oferty koszty dojazdu z Miechowa do miejsca realizacji kursu i z powrotem (koszty PKP, PKS, BUS, komunikacji miejskiej itp.). 5. Zajęcia powinny być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu i nie mniej niż 150 godzin zegarowych miesięcznie. Zajęcia powinny odbywać się w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych. Zajęcia powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 7.30 i kończyć nie później niż o godzinie 17.30. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 6. Wykonawca powinien dostosować ilość i jakość pomieszczeń do zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych. 7. Wykonawca powinien wyposażyć uczestników kursu w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia danego kursu, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. 8. Wykonawca ubezpieczy od następstw nieszczęśliwych wypadków - powstałych w związku ze kursem, oraz w drodze do miejsca prowadzenia kursu i z powrotem - na podstawie listy przekazanej przez Zamawiającego na dwa dni przed rozpoczęciem kursów. 9. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne szkoleniowe, które z chwilą przekazania będą stanowiły jego własność: -podręcznik skrypt - literaturę wspomagającą przygotowanie do egzaminu końcowego -zeszyt (notatnik) -zestaw piśmienniczy (ołówek oraz długopis) 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu, a w szczególności: -koszt wynagrodzenia wykładowcy - instruktora, -koszt wynajmu sali, -koszt materiałów dydaktycznych, szkoleniowych, materiałów do ćwiczeń, materiałów przeznaczonych na zajęcia praktyczne wykorzystywane do celów szkoleniowych. -koszt badań lekarskich - wykonanych minimum na 1 tydzień przed pierwszymi zajęciami, -koszt odzieży ochronnej - roboczej, -koszt egzaminów teoretycznych i praktycznych, po zaliczeniu których uczestnik otrzyma wymagane certyfikaty lub uprawnienia, w cenę oferty nie należy wliczać egzaminów powtórkowych jeśli uczestnik nie zda egzaminu w pierwszym terminie. -opłat za dojazd i powrót uczestników kursów do miejsca, w którym przeprowadzone będą kursy, w przypadku gdy wystąpi konieczność dojazdu uczestnika kursu na zajęcia z Miechowa -opłat za dojazd i powrót uczestników kursów do miejsca, w którym przeprowadzone będą egzaminy, w przypadku gdy wystąpi konieczność dojazdu uczestnika kursu na egzamin z Miechowa -materiały dydaktyczne/szkoleniowe przekazane uczestnikom 11. Wykonawca ma obowiązek prowadzić ewidencję obecności uczestników kursu i zobowiązany jest do pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% absencji. 12. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dzienników zajęć oraz przeprowadzić ankiety ewaluacyjne na początku i na końcu kursu. 13. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu informuje uczestników o tym, że kurs jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 14. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dzienniki zajęć oznaczone (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki), w których powinny zostać wpisane: a) Nazwa i termin kursu b) Ewidencja obecności c) Dane uczestników kursu w formie listy obecności d) Wpisywana na bieżąco tematyka kursów oraz ilość godzin e) Informacje o odbytych kontrolach itp. f) Jeżeli kurs zakończy się egzaminem to również wyniki egzaminu 15. Wykonawca może skreślić osobę z listy uczestników, z powodu nie uczęszczania na zajęcia, tylko i wyłącznie na wniosek Zamawiającego. W przypadku rezygnacji lub skreślenia z listy uczestników projektu, Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość osób, która przystąpi do realizacji kursu, tj. weźmie udział w minimum 1 dniu szkoleniowym. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. O zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie wykonawcę. 17. Ponadto zamawiający zastrzega, że jeśli którykolwiek z uczestników projektu z różnych przyczyn nie będzie mógł wziąć udziału kursie zawodowym w terminie ustalonym z zamawiającym wówczas Kurs zostanie przeprowadzony w późniejszym terminie, po uzgodnieniu z koordynatorem lokalnym GOPS w Miechowie. 18. Wszelkie rozliczenia końcowe między zamawiającym a wykonawcą zrealizowanych usług a szczególności w rozliczenia w sytuacjach powodujących zmiany liczby uczestników zajęć dokonane zostaną na podstawie cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym przez wykonawcę. 19. W przypadku stwierdzenia przeciwwskazań lekarskich do uczestnictwa w danym kursie zawodowym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a. wykreślenia uczestnika z listy uczestników w przedmiotowym kursie, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia. b. zmiany kursu dla danego uczestnika. Zamiana kursu może dotyczyć tylko zmiany kursu na inny przedstawiony w SIWZ. 20. Na uzasadniony wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić dotychczasowego nauczyciela lub instruktora innym nauczycielem lub instruktorem gwarantującym należyte i terminowe prowadzenie kursów. 21. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca prowadził nadzór wewnętrzny nad kursem służący podnoszeniu jakości organizowanego kursu. 22. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca sprawdzał efekty dokształcania między innymi poprzez: aktywność kursantów, frekwencję na zajęciach, pracę końcową, zaliczenie całego programu, egzamin. 23. Termin realizacji kursów musi być dopasowany do harmonogramu Zamawiającego i uzgodniony z koordynatorem lokalnym GOPS w Miechowie. 24. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowej promocji kursów z określeniem nazwy kursu, nazwy zamawiającego oraz nazwy projektu w uzgodnieniu z koordynatorem lokalnym GOPS w Miechowie. Wszystkie materiały, uzyskane zaświadczenia, certyfikaty itp. muszą być opatrzone właściwym logo flagi Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z odniesieniem i Kapitału Ludzkiego. 25. Rodzaj zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu i uzyskania kwalifikacji: Wykonawca wystawi odpowiednio certyfikat / świadectwo egzaminu świadectwo ukończenia kursu / uprawnienia lub inne dokumenty w zależności od rodzaju ukończonego kursu i wymaganych w tym zakresie przepisów prawa uznawane w Unii Europejskiej oraz dodatkowo zaświadczenie, zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej( Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz.216), które musi być opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt: Aktywizacja Twoją szansą. Program aktywizacji społeczno - zawodowej osób i rodzin wieloproblemowych z gminy Miechów w Gminie Miechów. Projekt realizowany w ramach Działania 7.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 26. Wykonawca wyznaczy osobę, która będzie koordynatorem kursu, w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć. Koordynator kursu jest zobowiązany do ścisłej współpracy z koordynatorami lokalnym w GOPS Miechów. 27. Zamawiający zastrzega prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu. Rozliczenie i termin płatności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy zgodnie z projektem umowy. Do faktury Zamawiający zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty (oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki): -oryginały imiennych list obecności, potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników kursów -terminy realizacji zajęć i ilość godzin (harmonogramy) -kserokopie dzienników zajęć (osobny dziennik dla każdej jednostki, w której przeprowadzane są kursy) -kserokopie zaświadczeń o udziale w kursach, wraz z zakresem tematycznym i godzinowym -imienne listy osób wraz z ich podpisami, potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych i pomocniczych -kopia dokumentów poświadczających zdanie egzaminu, -ankiety ewaluacyjne wypełnione przez uczestników na początku i na końcu kursu Kserokopie przekazywanych dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 28. W związku z możliwymi opóźnieniami w przekazywaniu funduszy z Europejskiego Funduszu Społecznego, płatność może zostać dokonana w terminie późniejszym, nie dłuższym jednak niż 30 dni od daty przekazania środków do dyspozycji Zamawiającego. 29. Wykonawca musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do organizowania i przeprowadzania kursów/kursów objętych niniejszym zamówieniem, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że: jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: a. co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu kursu szkolenia odpowiednio do rodzaju kursu szkolenia na które składa ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ). (Wykonawca, wraz z ofertą, przedstawi program kursu (szkolenia) odpowiednio dla kursu zawodowego na który składa ofertę.) b) kosztorys ofertowy (zał. nr 1a do SIWZ). g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia publicznego zawarto w jej wzorze, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający na podstawie art.144 ust.1 ustawy Pzp- zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy: 1) na wskutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 2) w zakresie terminów realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 3) w zakresie zmian liczby uczestników (odbiorców usług) w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. choroba uczestnika itp. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian (stosownie do potrzeb oraz na wskutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy opisanych w SIWZ) w szczególności zmiany usługobiorców oraz ilości uczestników. 5) W przypadku, określonym w ust. 4, cena jednostkowa usług określonych w kosztorysie ofertowym nie ulegną zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsmiechow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, pok. Nr 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, pok. Nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs kadrowo-płacowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program kursu musi obejmować co najmniej wymagane minimum programowe zamieszczone poniżej: MODUŁ I - KADRY 1. Podstawowe zasady nawiązania i rozwiązywania stosunku pracy. 2. Rodzaje umów o pracę. 3. Świadczenia pracy w ramach stosunku pracy oraz na podstawie umów cywilnoprawnych. 4. Obowiązki pracodawców w zakresie rozwiązywania umów o pracę. 5. Rozliczenia z pracownikiem po ustaniu stosunku pracy. 6. Zasady udzielania urlopów pracowniczych. 7. Czas pracy i jego ewidencjonowanie. 8. Obowiązek prowadzenie dokumentacji pracowniczej. MODUŁ II - OBOWIĄZKI PRACODAWCY WOBEC ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH 1. Świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa. 2. Zasady rozliczania i opłacania składek na ubezpieczenia społeczne i na ubezpieczenie zdrowotne oraz na Fundusz Pracy i na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych,. 3. Ustalanie obowiązku ubezpieczeń oraz zasady ustalania podstawy wymiaru składek. 4. Zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym oraz ubezpieczeniu zdrowotnemu. 5. Rozstrzyganie zbiegów tytułów do ubezpieczeń. 6. Zasady ustalania podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. 7. Zasady rozliczania i opłacania składek. MODUŁ III 1. Świadczenia w razie choroby i macierzyństwa. 2. Świadczenia z ubezpieczenia chorobowego. 3. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego. MODUŁ IV - WYNAGRODZENIA 1. Pojęcie wynagrodzenia za pracę. 2. Składniki wynagrodzenia za pracę. 3. Wypłaty z ZFŚS. 4. Prawo do wynagrodzenia za czas niewykonywania pracy. 5. Zasady naliczania wynagrodzeń. 7. Deklaracje podatkowe oraz zusowskie sporządzane w trakcie roku i za dany rok. MODUŁ V - PŁATNIK Łączna liczba godzin szkolenia przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić nie mniej niż 220 godzin, z czego część teoretyczna powinna obejmować ok. 60 godzin, natomiast praktyczna ok. 160 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs Terapii Manualnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program kursu musi obejmować co najmniej wymagane minimum programowe zamieszczone poniżej: 1. podstawy terapii manualnej, 2. wybrane zagadnienia anatomii i biomechaniki, 3. przyczyny powstawania zaburzeń czynności narządu ruchu, 4. proces degeneracyjno-zwyrodnieniowy, 5. ćwiczenia lecznicze i profilaktyczne, 6. wywiad chorobowy, 7. diagnostyka palpacyjna i testowa, 8. diagnostyka RTG i inne, 9. doskonalenie PIR, 10. mobilizacje stawów obwodowych i kręgosłupa, 11. doskonalenie mobilizacji i technik diagnostycznych, 12. manipulacje kręgosłupa i stawów obwodowych, 13. techniki celowane, 14. przyczyny powstawania i leczenie skolioz, 15. wskazania i przeciwwskazania do terapii manualnej. Liczba godzin szkoleniowych: minimum 140 praktycznych, 20 teoretycznych + egzamin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs spawania metodą MAG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program kursu musi obejmować co najmniej wymagane minimum programowe zamieszczone poniżej: 1. Bezpieczeństwo i higiena pracy przy spawaniu elektrycznym 2. Ochrona przeciwpożarowa prac spawalniczych 3. Czytanie i sporządzanie rysunku technicznego 4. Ulepszanie cieplne złączy spawanych 5. Dobór materiałów do spawania metodą MAG 6. Eksploatacja butli do gazów technicznych 7. Pomiary ciśnienia w zbiornikach 8. Obsługa reduktorów 9. Przygotowanie brzegów elementów do spawania 10. Wady połączeń spawalniczych 11. Kontrola złączy spawanych 12. Uruchomienie i obsługa stanowiska do spawania łukowego elektrodą topliwą w osłonie aktywnych chemicznie gazów lub mieszanek gazowych - metodą MIG/MAG 13. Wykonanie złączy narożnych spoiną pachwinową metodą MAG 14. Wykonannie złączy doczołowych spoiną czołową bez ukosowania w pozycji podolnej A1 metodą MAG 15. Wykonanie złączy teowych spoiną pachwinową jedno- i dwustronną w pozycji nabocznej B1 metodą MAG. 16. Wykonanie złączy doczołowych z ukosowaniem na Y w pozycji podolnej A1 metodą MAG 17. Wykonanie złączy doczołowych z ukosowaniem na Y w pozycji pionowj A4 metodą MAG 18. Wykonanie złączy doczołowych z ukosowaniem na 1/2 V w pozycji naściennej A2 metodą MAG 19. Wykonanie złączy teowych spoiną pachwinową jedno- i dwustronną w pozycji pionowej B4 metodą MAG. Instytucja szkoleniowa powinna posiadać atest w zakresie prowadzenia kursów spawalniczych zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub nadzór kursów dla spawaczy przez instytucje nadzorowane przez ministra właściwego do spraw gospodarki oraz licencję lub jednorazową zgodę lub inne uprawnienia do egzaminowania spawaczy. Uczestnik kursu otrzyma dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji: certyfikat / świadectwo egzaminu spawacza uznawane w Unii Europejskiej oraz Książeczkę Spawacza. Łączna liczba godzin kursu przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić: minimum 296 godzin, z czego część teoretyczna powinna obejmować minimum 56 godzin, natomiast praktyczna: minimum 240 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.