eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Adaptacja pomieszczeń hali przy Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych (NKJO) w Kaliszu na potrzeby magazynu Publicznej Biblioteki Pedagogicznej (PBP) oraz dostosowanie budynku NKJO na wspólną siedzibę NKJO i PBP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-02

Kalisz: Adaptacja pomieszczeń hali przy Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych (NKJO) w Kaliszu na potrzeby magazynu Publicznej Biblioteki Pedagogicznej (PBP) oraz dostosowanie budynku NKJO na wspólną siedzibę NKJO i PBP
Numer ogłoszenia: 222138 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120111 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna Książnica Pedagogiczna im. A. Parczewskiego w Kaliszu, ul. Nowy Świat 13, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 757 13 21, faks 62 757 13 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: biblioteka publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń hali przy Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych (NKJO) w Kaliszu na potrzeby magazynu Publicznej Biblioteki Pedagogicznej (PBP) oraz dostosowanie budynku NKJO na wspólną siedzibę NKJO i PBP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej oraz przewidywanego kosztorysu inwestorskiego oraz STW i ORB na adaptację pomieszczeń hali przy Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych (NKJO) w Kaliszu na potrzeby magazynu Publicznej Biblioteki Pedagogicznej (PBP) oraz dostosowanie budynku NKJO na wspólną siedzibę NKJO i PBP, na podstawie której można będzie przystąpić do wykonania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym. 1. Ocena stanu konstrukcji Hala (dawna szkolna hala warsztatowa przy ul. Południowej w Kaliszu) jest obiektem parterowym, o wysokości 6-7,0 m, niepodpiwniczonym o konstrukcji uprzemysłowionej. Obiekt wykonany w technologii lekkiego szkieletu stalowego. Całość konstrukcji zabezpieczona antykorozyjnie. Nie wykazuje istotnych zniszczeń i korozji. Projektowana przebudowa może zwiększyć obciążenia na elementy konstrukcyjne oraz ławy fundamentowe ze względu na przeznaczenie hali oraz częściową dwukondygnacyjność założenia. Konstrukcja dwuspadowego dachu - na dźwigarach stalowych, ułożonych poprzecznie na konstrukcji ramowej. Do dźwigarów dokręcone płyty warstwowe, stalowe. Na płytach ułożona warstwowo papa asfaltowa na lepiku. Ściany osłonowe - płyta obornicka jednowarstwowa, izolowana pianką poliuretanową i stolarka aluminiowa z lat 70-tych, szkło zdewastowane. Zarówno dach, ściany osłonowe jak i stolarka nie spełniają współczesnych norm izolacyjności termicznej, ponieważ były dostosowane do poprzedniej funkcji warsztatu samochodowego. Istniejące instalacje wewnętrzne projektowane dla potrzeb hali warsztatowej przeznaczone do usunięcia. 2. Inwentaryzacja Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia stanowią: Projekt zagospodarowania terenu (załącznik nr 10 do SIWZ). Rzut przyziemia (załącznik nr 11 do SIWZ) Przekrój poprzeczny (załącznik nr 12 do SIWZ) Elewacje (załącznik nr 13 do SIWZ) 3. Wymagania Zamawiającego W ramach niniejszego zamówienia, tj. przygotowanej dokumentacji Wykonawca winien uwzględnić: 3.1. Odnośnie magazynów oraz konserwacji zbiorów 3.1.1. Magazyny książek nowych (ok. 240 tys. woluminów) a) 140 tys. system regałów wysokiego składowania - 700 m2, b 80 tys. wolny dostęp do półek - 1000 m2 3.1.2. Magazyn narodowego zasobu bibliotecznego (około 20 tys. woluminów) - 100 m2 3.1.3. Magazyny czasopism (około 20 tys. woluminów) - 150 m2 3.1.4. Stanowisko przyjmowania zamówień (4 stanowiska bibliotekarskie, instalacja komputerowa) 3.1.5. Pomieszczenie konserwatorsko-introligatorskie, komora próżniowa - 20 m2 3.1.6. Pomieszczenia socjalne dla pracowników magazynów (m.in. pomieszczenia sanitarne - łazienka) - 20 m2 3.1.7. Pomieszczenie kierownika działu - 10 m2 3.2. Odnośnie łącznika pomiędzy istniejącym budynkiem NKJO a halą jako dostosowanie budynku na wspólną siedzibę NKJO i PBP 3.2.1. Połączenie funkcjonalne budynku magazynu PBP oraz wspólnego budynku NKJO i PBP 3.2.2. Zaprojektowanie i organizacja wejścia głównego 3.2.3. Szatnia dla czytelników (ewentualnie szafki ubraniowe dla czytelników) - 30 m2 3.2.4. Hall wystawowy - 60 m2 3.2.5. Biblioteczny system typu RFID z wrzutnią wbudowany w projektowane pomieszczenia 3.2.6. Bufet kawowy w atrium - około 30 m2 3.2.7. Trzykondygnacyjna winda osobowa dla osób niepełnosprawnych umożliwiająca dostęp do wszystkich części kompleksu budynków (przewidziana jako odrębna inwestycja, finansowana ze źródeł PFRON) 3.2.8. Mała architektura przestrzeni między halą przy NKJO a bliźniaczą halą stanowiącą własność właściwego Urzędu Marszałkowskiego. 3.4. Odnośnie rozwiązań techniczno - materiałowych Co do zasady Zamawiający zakłada utrzymanie dotychczasowej konstrukcji hali oraz zmodernizowanego pokrycia dachowego, chyba że z kosztorysu będzie wynikać, że modernizacja jest droższa aniżeli odtworzenie hali (wraz z kosztami rozbiórki) w zbliżonych wymiarach. Konstrukcja dla przeniesienia obciążenia użytkowego od funkcji wewnętrznych niezależna, realizowana w systemie tradycyjnym, ze względu na przechowywany materiał - zwarte bloki magazynowania książek. Ściany osłonowe - konstrukcja mieszana. W części tradycyjna wielowarstwowa ściana osłonowa, we fragmentach prefabrykowana płyta osłonowa. Stolarka okienna i drzwiowa aluminiowa w kolorach dostosowanych do ogólnej kolorystyki obiektu Pokrycie dachu - papa termozgrzewalna Rynny i spusty blacha cynkowo-tytanowa Część powierzchni elewacji osłonięta trejażami z zielenią pnącą, zimozieloną 4. Analiza możliwości wykorzystania istniejących instalacji. Stan istniejących i planowanych przyłączy. Obiekt i teren posiada następujące instalacje: 4.1. Elektroenergetyczną - z istniejącej transformacji położonej na terenie NKJO. W chwili obecnej przyłącze pokrywa bieżące zapotrzebowanie na energię elektryczną. Przewidywane zapotrzebowanie na energię nowych obiektów przewiduje się na co najmniej 70 KW. Jak wynika z informacji Rejonu Energetycznego w Kaliszu istnieje możliwość techniczna zwiększenia mocy na potrzeby planowanej inwestycji. 4.2. Wodnokanalizacyjną - obiekt podłączony jest do miejskiej instalacji wodno-kanalizacyjnej biegnącej w ul. Kordeckiego. Instalacje te mogą zapewnić planowaną ilość wody i odbiór ścieków sanitarnych i deszczowych. Do wykorzystania jest istniejąca kanalizacja sanitarna (kanał ¤ 200), istniejąca obwodowa kanalizacja deszczowa ¤ 200 i ¤ 300 do której można odprowadzić ścieki deszczowe z powierzchni dachów, dróg i parkingów. Przed podłączeniem system kanalizacji należało będzie oczyścić i udrożnić. 4. 3. Instalację ciepłowniczą - Zapotrzebowanie ciepła na potrzeby adaptacji ocenia się na około 300 KW. Istniejący obiekt NKJO posiada podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej. Istniejący węzeł cieplny nie posiada rezerw mocy dla zasilenia projektowanej kubatury i wymaga rozbudowy dla podania cieplika do celów grzewczych i sanitarnych. 4. 4. Instalację telekomunikacyjną - Obiekt podłączony do zewnętrznej sieci telekomunikacyjnej. Konieczne rozprowadzenie sieci wewnętrznej telekomunikacyjnej oraz alarmowej w ramach opracowania dokumentacji projektowej. 5. Informacje końcowe 5.1. Zamawiający oczekuje złożenia pełnej dokumentacji projektowej (tj. dokumentacji umożliwiającej kompletne i prawidłowe wykonanie robót budowlanych, łącznie z uzyskaniem przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa przez wykonawcę robót budowlanych wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień oraz opinii), w skład której wchodzą w szczególności następujące elementy: a) audyt energetyczny - w ilości 3 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz w formie elektronicznej w formacie PDF - wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego; b) koncepcję w/w adaptowanej hali w zakresie zagospodarowania terenu wokół niej, a także jej funkcji oraz wizualizację w w/w zakresie c) projekt budowlany - w ilości 4 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz w formie elektronicznej w formacie PDF - wykonany zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do w/w ustawy, d) projekt wykonawczy - w ilości 4 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz w formie elektronicznej w formacie PDF- wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz wymaganiami z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego e) kosztorys inwestorski dla całości prac - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz w formie elektronicznej w formacie PDF - wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, f) przedmiar robót dla całości prac - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz w formie elektronicznej w formacie PDF - wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, g) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału oraz w formie elektronicznej w formacie PDF - wykonana zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego 5.2. Wykonawca opracuje komplet w/w dokumentacji z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w oparciu o założenia wstępne, niezbędne uzgodnienia, zezwolenia i warunki wydane przez stosowne instytucje, wizję lokalną oraz bieżące konsultacje z Zamawiającym. 5.3. W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów, wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych. Wykonana dokumentacja musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 5.4. Do obowiązków wykonawcy należy zlecenie wykonania stosownie od potrzeb: map do celów projektowych oraz uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, decyzji, zezwoleń i sprawdzeń zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, niezbędnych do prawidłowego wykonania prac projektowych. Koszty uzyskania w/w dokumentów ponosi wykonawca. 5.5. Opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub stosownie od wymagań dokonanie skutecznego zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, oraz przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sprawie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej wykonawcy wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 5.6. Dokumentację projektową należy opracować w formie tradycyjnej (papierowej) zgodnie z wcześniejszym wyszczególnieniem w pkt 5.1. oraz na nośniku elektronicznym z zapisem na CD/DVD w formacie ogólnodostępnym - opracowania tekstowe w formacie *.pdf z możliwością wyszukiwania, opracowania graficzne w formacie *.jpg wysokiej rozdzielczości, dodatkowo kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót w formacie *.ath. 5.7.Przedmiot zamówienia obejmuje również: - przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań na zamawiającego; - sprawowanie nadzoru autorskiego; - udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na ewentualne zapytania skierowane przez oferentów w prowadzonym postępowaniu przetargowym w sprawie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej wykonawcy. 5.8. Na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji jakości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LOCUM M.Paszyn Spółka Komandytowa, ul. Lipowa 33, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148830,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 148830,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.