eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przetarg nieograniczony na asystenta powiatowego do wykonywania zadań w ramach projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Opole: Przetarg nieograniczony na asystenta powiatowego do wykonywania zadań w ramach projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 222118 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186744 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na asystenta powiatowego do wykonywania zadań w ramach projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji asystenta powiatowego województwa opolskiego do wykonywania zadań w ramach projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy zakres czynności asystenta powiatowego: 1) zakres czynności wynikający z zadania 1 Badania diagnozujące potrzeby uczniów a) rekrutacja szkół do projektu -zadania, w szczególności: zrekrutowanie szkół i wszystkich uczniów ze szkół podstawowych klas I-VI z podległego terenu działania, przekazanie i zebranie deklaracji uczestnictwa w projekcie - 240 h, b) współpraca w gromadzeniu i weryfikowaniu informacji ze szkół oraz od uczniów w tym wprowadzenie informacji w formacie zatwierdzonych przez Zamawiającego do systemu PEFS, weryfikacja otrzymanych danych WALIDATOR PEFS - 160 h, c) wsparcie merytoryczne i utrzymanie Ostatecznego Beneficjenta w projekcie - zadaniu (szkoły uczniowie) w tym uczestnictwo podczas spotkań informacyjnych dotyczących metodyki badań, osobista i teleinformatyczna dostępność merytoryczna dla rodziców, nauczycieli i szkół (spotkania z rodzicami w razie potrzeby, w tym realizacja usługi na platformie projektowej) - 40 h, d) realizacja harmonogramu badań we wszystkich szkołach z podległego terenu i ich monitorowanie, w tym osobista merytoryczna obserwacja realizacji badań we wskazanych szkołach - 40 h, e) prowadzenie ewaluacji badań realizowanych w szkołach tj. weryfikacja raportów szkolnych - 20 h, f) współudział merytoryczny w tworzeniu programów konferencji na podstawie informacji uzyskanych w szkołach (przekazywanie informacji pozyskanej w trakcie rekrutacji, współpraca z rodzicami w zakresie merytorycznej realizacji zadania i zbieranie opinii o projekcie - zadaniu, w tym realizacja usługi na platformie projektowej) - 10 h, g) uczestnictwo w warsztatach i Konferencjach projektowych - 10 h, h) wsparcie merytoryczne nauczycieli podczas realizacji badań (w tym aktywny udział na platformie projektowej) - 40 h, i) spotkania organizacyjne w siedzibie Zamawiającego (współpraca z organizatorami badań i koordynatorem zadania, przekazywanie dokumentacji projektowej) - 72 h, j) sprawdzenie poprawności oznakowania miejsca realizacji projektu - 20 h, k) przygotowanie danych merytorycznych w zakresie prowadzonego zlecenia do wniosku o płatność (w tym realizacja usługi na platformie projektowej) - 18 h, l) sporządzanie raportów miesięcznych i końcowych z działań wykonanych w ramach zlecenia (w tym realizacja usługi na platformie projektowej) - 20h. 2) zakres czynności wynikający z zadania 3 Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne a) merytoryczne obserwacje realizacji zadań związanych z zajęciami pozalekcyjnymi w szkołach tzn. przygotowanie harmonogramów zajęć dodatkowych we wszystkich szkołach z podległego terenu i ich monitorowanie, w tym osobista merytoryczna obserwacja zajęć we wskazanych szkołach - 120 h, b) wsparcie merytoryczne i utrzymanie Ostatecznego Beneficjenta w projekcie - zadaniu (szkoły, uczniowie) w tym współpraca z rodzicami w zakresie merytorycznej realizacji zadania i zbieranie opinii o projekcie - zadaniu tzn. osobista i teleinformatyczna dostępność merytoryczna dla rodziców, nauczycieli i szkół (spotkania z rodzicami w razie potrzeby) - 40 h, c) pomoc merytoryczna dla nauczycieli w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w szkołach zgodnie z założeniami projektowymi (w tym aktywny udział na platformie projektowej) - 40 h, d) prowadzenie ewaluacji zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych prowadzonych w szkole poprzez weryfikacje merytoryczną raportów szkolnych z zajęć (odbiór scenariuszy i ich weryfikacja, w tym realizacja usługi na platformie projektowej) - 120 h, e) współdziałanie z koordynatorem zadania w zakresie działań merytorycznych i współdziałanie w zakresie merytorycznym organizacji zajęć pozalekcyjnych w szkołach z liderami szkolnymi poprzez uczestnictwo w spotkaniach organizacyjnych w siedzibie Zamawiającego - 50 h, f) wsparcie i współudział w trakcie kontaktów ze szkołami w ustalaniu indywidualnych ścieżek dla uczniów przy wyjazdach grup szkolnych do pracowni eksperymentalnych, gospodarstw edukacyjnych, ośrodków kultury oraz ośrodków akademickich w korelacji z zajęciami dodatkowymi - 100 h, g) pomoc w merytorycznym opracowaniu i redagowaniu materiałów na platformie projektowej, przygotowywanie materiałów, sprawozdań z zajęć i informacji zebranych od rodziców na stronę projektową - 40 h, h) zbieranie, ewidencjonowanie dokumentacji projektowej i jej kompletowanie merytoryczne wraz z przekazywaniem jej do wskazanych osób (miejsc) - 40 h, i) ewidencja i potwierdzanie na protokołach odbioru przekazanych do szkół urządzeń i środków dydaktycznych - 40 h, j) monitorowanie i ewidencja wykorzystania przekazanych szkołom urządzeń i środków dydaktycznych - 40 h, k) prowadzenie ewaluacji zajęć dodatkowych realizowanych w szkołach tj. weryfikacja raportów szkolnych (w tym realizacja usługi na platformie projektowej) - 20 h, l) przygotowanie danych merytorycznych w zakresie prowadzonego zlecenia do wniosku o płatność (w tym realizacja usługi na platformie projektowej) - 20h, m) sporządzanie raportów miesięcznych i końcowych z działań wykonanych w ramach zlecenia (w tym na platformie projektowej)- 20 h.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne 75.12.10.00 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt systemowy nr POKL.09.01.02-16-001/13 pn. Fascynujący świat nauki i technologii, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 3514/2013 z dnia 28 marca 2013 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zofia Gawdyn, ul. Polna 17, 46-045 Kotórz Mały, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Świsulska, ul. Norwida 6/7, 45-348 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Danuta Giereś, ul. Batalionu Zośka 3/605, 45-283 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.