eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Przebudowa drogi powiatowej Nr 1572B, ulic Binduga i Kilińskiego w Brańsku w km 0+089,48 - 1+458,27 dł. 1,369 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Bielsk Podlaski: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1572B, ulic Binduga i Kilińskiego w Brańsku w km 0+089,48 - 1+458,27 dł. 1,369 km
Numer ogłoszenia: 222096 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Sportowa 4, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332684, faks 085 8332685.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbielski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie drogami powiatowymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1572B, ulic Binduga i Kilińskiego w Brańsku w km 0+089,48 - 1+458,27 dł. 1,369 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Uwaga! Z materiałami pochodzącymi z rozbiórki i urobkiem z wykopów należy postąpić tak jak stanowią opisy odpowiednich pozycji kosztorysu ofertowego. Roboty pomiarowe 1,369 km; rozebranie nawierzchni z trylinki 757,75 m2; rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm 3063,20 m2; rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm 1072,73 m2; rozebranie nawierzchni z brukowej kostki betonowej gr. 6 cm 105,73 m2; rozebranie krawężników betonowych 20x30 cm 2778 m; rozebranie obrzeży 6x20 cm 825 m; rozbiórka nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm - frezowanie - 3128,17 m2; rozebranie nawierzchni z brukowca 62,63 m2; rozebranie przepustu rurowego o średnicy 2x80 cm z rur betonowych 12 m; rozebranie ścianki czołowej i ławy betonowej 6,68 m3; demontaż rurociągu betonowego kielichowego o średnicy 500 mm uszczelnionego zaprawą cementową 89 m; demontaż przykanalików o średnicy 200 mm 18 m; demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm 5 szt.; demontaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu 10 szt.; rozbiórka znaków drogowych 4 szt.; roboty ziemne poprzeczne z formowaniem i zagęszczaniem 24,1 m3; wykopy z odwiezieniem na odkład 2661,12 m3; podłoże grubości 10 cm z materiałów sypkich pod kanały rurowe 189,2 m2; rurociąg z rur PVC średnicy 300 mm 109,5 m; rurociąg z rur PVC średnicy 400 mm 30 m; rurociąg z rur PVC średnicy 500 mm 97 m; studnie rewizyjna z kręgów betonowych średnicy 1000 mm szt. 9; studnie rewizyjna z kręgów betonowych średnicy 1500 mm szt. 3; studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem i wpustem ulicznym typu ciężkiego 22 szt.; przykanaliki z rur PVC o średnicy 160 mm 67 m; wylot kolektora o średnicy 300 mm wraz z obrukowaniem skarpy 1 szt.; wylot kolektora o średnicy 500 mm wraz z obrukowaniem skarpy 1 szt.; zasypanie wykopów i zagęszczenie dowiezionego gruntu kat. I-II 272,71 m3; wykonanie skrzynkowego prefabrykowanego przepustu pod koroną drogi o przekroju zamkniętym o wymiarach 1,5x1,5 m z obudową wlotu i wylotu oraz obrukowaniem skarp 12 m; wykonanie sączków podłużnych z kruszywa w gruncie III kat. wraz z ułożeniem rurki drenarskiej o średnicy 125 mm z PCV w otulinie z geowłókniny 456 m; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 2965,59 m2; warstwa odsączająca grubości 20 cm 2901,24 m2; oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych 6835,99 m2; skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych bitumicznych 16573,22 m2; warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego grubości 25 cm 2965,59 m2; wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym AC16 W 50/70 dla ruchu KR-2 1066,23 t; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 dla ruchu KR-2 o grubości 5 cm 2965,59 m2; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 70/100 dla ruchu KR-2 o grubości 4 cm 9737,23 m2; ułożenie geosiatki 6835,99m2; oznakowanie poziome 91,68 m2; słupki z rur stalowych do znaków drogowych 17 szt.; tablice znaków drogowych 18 szt.; krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie betonowej 2771,58 m; profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 4320,96 m2; podbudowa grubości 10 cm z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 4320,96 m2; chodnik z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem 4287,36 m2; nawierzchnia z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 z wypustkami koloru żółtego - azyle dla pieszych 33,60 m2; obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej 2330,90 m; wjazdy do bram z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie grubości 15 cm z kruszyw łamanych 1164,5m2; humusowanie skarp z obsianiem 198,75 m2; regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 47 szt.; regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych 49 szt.; regulacja pionowa studzienek telefonicznych z wymianą istniejących nakryw wraz z ramą typu lekkiego 23 szt.; regulacja pionowa studzienek telefonicznych z wymianą istniejących nakryw wraz z ramą typu ciężkiego 1 szt. Wykaz załączników do opisu przedmiotu zamówienia: Kosztorys ofertowy - załącznik Nr 2 Przedmiar robót - załącznik Nr 3 STWIOR - załącznik Nr 4 Projekt wykonawczy - załącznik Nr 12.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na przedmiot zamówienia w wysokości: 15.000,00 zł; słownie: piętnaście tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie jego uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. Nr 6.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych polegających na przebudowie lub budowie drogi o wartości minimum 2.000.000,00 zł brutto każda (wykaz robót budowlanych - zał. Nr 9). Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie jego uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zał. Nr 6.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. Nr 10). Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (kwota ubezpieczenia min. 1.000.000,00 zł słownie: jeden milion złotych). Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik Nr 1. 2) Kosztorys ofertowy, wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik Nr 2. 3) Formularz Istotne Postanowienia Umowy, parafowany przez wykonawcę - Załącznik Nr 5. 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 6. 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w zakresie zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót, przy czym zmiana taka może być spowodowana: 1) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonanie przedmiotu umowy, 2) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.bielsk.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIELSKU PODLASKIM 17 - 100 BIELSK PODLASKI UL. SPORTOWA 4 POKÓJ NR 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W BIELSKU PODLASKIM 17 - 100 BIELSK PODLASKI UL. SPORTOWA 4 POKÓJ NR 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy T.343.11.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.