eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Oznakowanie pionowe sieci dróg powiatowych i wojewódzkich wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiecie bieruńsko-lędzińskim w 2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Bieruń: Oznakowanie pionowe sieci dróg powiatowych i wojewódzkich wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiecie bieruńsko-lędzińskim w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 222092 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu , ul. Warszawska 168, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2162173, 3289654, fax. 032 2162173.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpowiatbl.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oznakowanie pionowe sieci dróg powiatowych i wojewódzkich wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiecie bieruńsko-lędzińskim w 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu art. 2 ust. 8 ustawy p.z.p., polegających na wykonaniu oznakowania pionowego na sieci dróg powiatowych i wojewódzkich wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiecie bieruńsko-lędzińskim w 2008 r., w tym: - demontaż istniejącego oznakowania, - montaż znaków drogowych oraz nowych słupków, - montaż barier ochronnych stalowych oraz wymiana słupków w istniejącej barierze, - montaż progów zwalniających listwowych o szer. do 1.0 m. z tworzywa sztucznego, - dostawa: znaków według zestawienia, lustra oraz słupków stalowych ocynkowanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres (ilościowo - rzeczowy) zawierają następujące dokumenty: 1) Kosztorys cen jednostkowych zawierający m.in. rodzaj robót przewidzianych podczas realizacji niniejszego zamówienia oraz ich dokładną ilość (kosztorys ten zawiera przedmiar robót); 2) dokumentacja projektowa uproszczona; 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót). Na specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych składają się następujące opracowania: 1. Oznakowanie pionowe, 2. Progi zwalniające na jezdniach, 3. Bariery ochronne stalowe. Ponadto przedmiotowe zamówienie należy zrealizować (wykonać) zgodnie z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności: - ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych, - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach oraz zgodnie z normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Wszystkie zastosowane materiały muszą spełniać wymagania norm, posiadać aktualne atesty, aprobaty techniczne oraz certyfikaty bezpieczeństwa, które zostaną przedłożone Zamawiającemu po wykonaniu zamówienia i przy odbiorze końcowym. Na wykonane oznakowanie, bariery oraz progi objęte niniejszym zamówieniem wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w sposób następujący: - znaki I generacji - 60 miesięcy, - znaki II generacji - 84 miesiące, - progi i bariery - 24 miesiące. Udzielenie przez wykonawcę gwarancji na wykonane oznakowanie, bariery oraz progi zostanie potwierdzone przez wykonawcę w Formularzu ofertowym wykonawcy. Zdemontowane znaki zostaną przekazane przez wykonawcę do siedziby zamawiającego: Bieruń, ul. Warszawska 168. Przekazanie zdemontowanego oznakowania nastąpi protokołem zdawczo - odbiorczym. Protokół zdawczo - odbiorczy przygotowuje wykonawca, uwzględniając w nim w sposób szczegółowy ilość i rodzaj zdemontowanego oznakowania. Miejsce wykonania robót budowlanych: drogi powiatowe i wojewódzkie, Powiat Bieruńsko-Lędziński, województwo śląskie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.62.13 - Instalowanie sprzętu do kierowania ruchem drogowym Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 34.99.22.00 - 34.99.22.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 4 i 5 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń - wymienione w pkt. 3 niniejszego ogłoszenia (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wymaga się wówczas, aby każdy z wykonawców złożył odrębne oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p.. Każdy z wyżej wymienionych warunków będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie, zgodnie z wymogami określonymi w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu niniejszego ogłoszenia - doprecyzowujące powyższe warunki ogólne do specyfiki niniejszego zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie powyższych warunków przez wykonawcę będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia i odrzuceniem jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składa: 1) wypełniony formularz ofertowy (wraz z Kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie Kosztorysu cen jednostkowych), do którego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy: 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy p.z.p.; 3) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p.; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze albo ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatbl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu, ul. Warszawska 168, 43-155 Bieruń..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu, 43-155 Bieruń, ul. Warszawska 168, sekretariat - pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami 1. Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie w języku polskim. Zamawiający dopuszcza również przekazanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem (nr faks: (032) 216-21-73). Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub inne informacje za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Józef Piechula - Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Bieruniu Paweł Kłyk - Inspektor Patrycja Pamuła - Referent Telefon kontaktowy: (032) 216-21-73 Fax: (032) 216-21-73 3. Informacji dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia publicznego udziela się od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1530. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.