eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa samochodu osobowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Poznań: Dostawa samochodu osobowego.
Numer ogłoszenia: 222082 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 250B, 60-166 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8605911, fax 061 8685884.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/poznan

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego o niżej wymienionych parametrach: 1. Rok produkcji: 2007; 2. Nadwozie typu sedan: 4 drzwi; 3. Skrzynia biegów: mechaniczna o 5 przełożeniach przód + 1 wsteczny; 4. Pojemność silnika min. 1990 cm 3 - benzyna; 5. Moc minimalna 140 KM; 6. Rozstaw osi (przód - tył) min. 2720 mm; 7. Wspomaganie kierownicy; 8. ABS oraz system wspomagania hamowania awaryjnego; 9. ESP; 10. 9 poduszek powietrznych; 11. Centralny zamek z pilotem; 12. Szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie i sekwencyjne; 13. Elektrycznie składane i regulowane lusterka boczne; 14. Radioodtwarzacz CD MP3 (antena zewnętrzna zintegrowana z szybą tylną); 15. Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa; 16. Automatyczne włączanie świateł; 17. Automatyczna włączanie wycieraczek szyby przedniej; 18. Komputer pokładowy; 19. Czujnik parkowania; 20. Reflektory ksenony; 21. Spryskiwacze reflektorów; 22. Immobilizer; 23. Alarm; 24. Światła przeciwmgielne z przodu; 25. Podświetlane progi drzwi przednich i tylnych; 26. Regulowane i podgrzewane fotele przednie; 27. Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach; 28. Tylna kanapa składana i dzielona; 29. Schowek kierowcy z lewej strony; 30. Podłokietnik ze schowkiem w oparciu tylnej kanapy; 31. Felgi aluminiowe; 32. Koło zapasowe pełne; 33. Lakier metalizowany: szary albo grafitowy; 34. Gwarancja - min. 24 miesięcy; 35. Rejestracja.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 4. zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz zapewnią realizację zamówienia we wskazanym w punkcie IV.) SIWZ terminie; 5. podpiszą oraz wypełnią formularz oferty wraz z załącznikami, bądź złożą ofertę odpowiadającą ich treści, jak i podpiszą wzór umowy, stanowiące integralne części SIWZ; 6. dołączą do oferty wszystkie oświadczenia oraz załączniki wymagane SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy, którzy nie spełniają powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: a. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich; b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich; c. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; d. Wypełniony i podpisany formularz oferty oraz podpisany wzór umowy zgodnie z załącznikami niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/poznan

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.piorin.gov.pl/poznan.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 13:45, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 250B, 60-166 Poznań - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.