Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-20
Nowa Wieś Ełcka: Dostawa i montaż dźwigu osobowego elektrycznego linowego oraz demontaż obecnego.
Numer ogłoszenia: 222067 - 2014; data zamieszczenia: 20.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej , ul. Lipowa 1, 19-321 Nowa Wieś Ełcka, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6197770, 6197779, faks 087 6197490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnwe.fantex.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dźwigu osobowego elektrycznego linowego oraz demontaż obecnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - demontaż istniejącego dźwigu - dostawa dźwigu do Domu Pomocy Społecznej - montaż dźwigu w gotowym szybie wraz z wykonanie dokumentacji technicznej oraz certyfikacja dźwigu przez UDT. Dane techniczne dźwigu. - dźwig: osobowy, elektryczny linowy - udźwig; 1000 kg lub większy - ilość przystanków: 4 - ilość dojść: 4 - prędkość dźwigu: do 1 ,0 m/s regulowany - wysokość podnoszenia: 9,3 m - drzwi kabiny; automatyczne teleskopowe 2 AT, o wymiarze: 1200X2000mm wykonanie: wykładane laminatem niepalnym wyposażone w kortynę świetlną - drzwi szybowe: automatyczne teleskopowe 2 AT, o wymiarach: 1200X2000mm wykonanie: malowane proszkowo na RAL 7001 - kabina dźwigu: metalowa, nieprzelotowa, o powierzchni jak wyjdzie wykonanie: ściany kabiny wykonane laminatem niepalnym ( wzór do uzgodnienia) wyposażenie: kaseta dyspozycji - (anty wandal) z piętrowskazywaczem cyfrowym, oświetlenie kasetonowe, oświetlenie awaryjne (min. 2 h), lustro, wentylator, poręcz ze stali chromowanej, interkom ( kabina maszynownia), system łączności GSM - kasety wezwań: zintegrowane z piętrowskazywaczem cyfrowym - napęd: silnik elektryczny jednobiegowy, regulowany falownikowo (płynna regulacja prędkości) - dźwig musi być wyposażony w sterowanie z pełną edycją parametrów umożliwiające pełny dostęp i programowanie funkcji bez potrzeby stosowania dodatkowych urządzeń, sterowanie musi posiadać zintegrowany wyświetlacz z edycją usterek. - możliwość wzrokowej kontroli stanu lin bez potrzeby stosowania dodatkowych urządzeń - oprogramowanie sterownika dźwigu musi być integralną częścią urządzenia i nie może stanowić odrębnej części obciążonej prawami do własności intelektualnej. - producent dźwigu musi zapewnić autoryzowany serwis konserwacyjny posiadający odpowiednie uprawnienia do konserwacji dźwigów wydane przez Urząd Dozoru Technicznego oraz Uprawnienia do napraw dźwigów. - czas przyjazdu konserwatora (reakcji) na zgłoszoną awarię to max 30 minut. - dźwig musi być wyposażony w system umożliwiający dojazd do najbliższego przystanku i otwarcie drzwi. - zbiorczość góra dół - dźwig musi być wyposażony w system ograniczonego dostępu PROX NET i 100 kart dostępowych. - dźwig musi być wyposażony w system informacji głosowej. - dźwig powinien spełniać wymagania dostępności dla osób niepełnosprawnych. - po wstępnej weryfikacji konstrukcji dźwigów stwierdzono bardzo dobry stan wsporników oraz prowadnic i nie ma potrzeby ich wymiany. Oferent powinien określić potrzebę lub jej brak - renowacja malowania szybu i maszynowni. - dźwig powinien być przystosowany do zainstalowania systemu monitoringu kabiny. - dostawca dźwigu opracuje kompletną dokumentację zawierającą również weryfikację konstrukcji szybu dźwigowego i maszynowni oraz protokół części budowlanej dźwigu ( poświadczenie wytrzymałości szybu i maszynowni). - szyb: wymiary wewnętrzne (istniejący) - podszybia: głębokość 1200 mm - nadszybie:wysokość 3200 mm - maszynownia: górna- (istniejąca) - wentylacja: grawitacyjna nawiewno- wywiewna maszynowni i wywiewna szybu ( istniejąca) - wymiary kabiny istniejącej 150 cmx250 cm.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 2) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 3) z powodu zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych m.in. związanych ze zmianą podatku VAT 4) Zmiany wykonania umowy na skutek okoliczności, niezależnych i obiektywnych, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie sporządzenia SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnwe.fantex.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
ul. Lipowa 1
19-300 Ełk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej ul. Lipowa 1 19-300 Ełk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI NOWA WIEŚ EŁCKA
- Dostawa środków czystości do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa chemii profesjonalnej do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa artykułów higienicznych do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
więcej: przetargi NOWA WIEŚ EŁCKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczutowie w zakresie budowy szybu windowego i montażu windy zewnętrznej oraz remont łazienek dla potrzeb niepełnosprawnych mieszkańców
- Remont pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych, ul. Wolności 1 w Pniewach oraz montaż zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych
- Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku biurowo-administracyjnym przy ul. Bieszczadzkiej 5 w Krośnie
- "ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU "UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA."
- Wymiana (remont) urządzeń dźwigowych w Szpitalu Specjalistycznym dla Dzieci i Dorosłych przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 - ETAP I.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.