eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś Ełcka › Dostawa i montaż dźwigu osobowego elektrycznego linowego oraz demontaż obecnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-20

Nowa Wieś Ełcka: Dostawa i montaż dźwigu osobowego elektrycznego linowego oraz demontaż obecnego.
Numer ogłoszenia: 222067 - 2014; data zamieszczenia: 20.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej , ul. Lipowa 1, 19-321 Nowa Wieś Ełcka, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6197770, 6197779, faks 087 6197490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnwe.fantex.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dźwigu osobowego elektrycznego linowego oraz demontaż obecnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: - demontaż istniejącego dźwigu - dostawa dźwigu do Domu Pomocy Społecznej - montaż dźwigu w gotowym szybie wraz z wykonanie dokumentacji technicznej oraz certyfikacja dźwigu przez UDT. Dane techniczne dźwigu. - dźwig: osobowy, elektryczny linowy - udźwig; 1000 kg lub większy - ilość przystanków: 4 - ilość dojść: 4 - prędkość dźwigu: do 1 ,0 m/s regulowany - wysokość podnoszenia: 9,3 m - drzwi kabiny; automatyczne teleskopowe 2 AT, o wymiarze: 1200X2000mm wykonanie: wykładane laminatem niepalnym wyposażone w kortynę świetlną - drzwi szybowe: automatyczne teleskopowe 2 AT, o wymiarach: 1200X2000mm wykonanie: malowane proszkowo na RAL 7001 - kabina dźwigu: metalowa, nieprzelotowa, o powierzchni jak wyjdzie wykonanie: ściany kabiny wykonane laminatem niepalnym ( wzór do uzgodnienia) wyposażenie: kaseta dyspozycji - (anty wandal) z piętrowskazywaczem cyfrowym, oświetlenie kasetonowe, oświetlenie awaryjne (min. 2 h), lustro, wentylator, poręcz ze stali chromowanej, interkom ( kabina maszynownia), system łączności GSM - kasety wezwań: zintegrowane z piętrowskazywaczem cyfrowym - napęd: silnik elektryczny jednobiegowy, regulowany falownikowo (płynna regulacja prędkości) - dźwig musi być wyposażony w sterowanie z pełną edycją parametrów umożliwiające pełny dostęp i programowanie funkcji bez potrzeby stosowania dodatkowych urządzeń, sterowanie musi posiadać zintegrowany wyświetlacz z edycją usterek. - możliwość wzrokowej kontroli stanu lin bez potrzeby stosowania dodatkowych urządzeń - oprogramowanie sterownika dźwigu musi być integralną częścią urządzenia i nie może stanowić odrębnej części obciążonej prawami do własności intelektualnej. - producent dźwigu musi zapewnić autoryzowany serwis konserwacyjny posiadający odpowiednie uprawnienia do konserwacji dźwigów wydane przez Urząd Dozoru Technicznego oraz Uprawnienia do napraw dźwigów. - czas przyjazdu konserwatora (reakcji) na zgłoszoną awarię to max 30 minut. - dźwig musi być wyposażony w system umożliwiający dojazd do najbliższego przystanku i otwarcie drzwi. - zbiorczość góra dół - dźwig musi być wyposażony w system ograniczonego dostępu PROX NET i 100 kart dostępowych. - dźwig musi być wyposażony w system informacji głosowej. - dźwig powinien spełniać wymagania dostępności dla osób niepełnosprawnych. - po wstępnej weryfikacji konstrukcji dźwigów stwierdzono bardzo dobry stan wsporników oraz prowadnic i nie ma potrzeby ich wymiany. Oferent powinien określić potrzebę lub jej brak - renowacja malowania szybu i maszynowni. - dźwig powinien być przystosowany do zainstalowania systemu monitoringu kabiny. - dostawca dźwigu opracuje kompletną dokumentację zawierającą również weryfikację konstrukcji szybu dźwigowego i maszynowni oraz protokół części budowlanej dźwigu ( poświadczenie wytrzymałości szybu i maszynowni). - szyb: wymiary wewnętrzne (istniejący) - podszybia: głębokość 1200 mm - nadszybie:wysokość 3200 mm - maszynownia: górna- (istniejąca) - wentylacja: grawitacyjna nawiewno- wywiewna maszynowni i wywiewna szybu ( istniejąca) - wymiary kabiny istniejącej 150 cmx250 cm.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 2) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 3) z powodu zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych m.in. związanych ze zmianą podatku VAT 4) Zmiany wykonania umowy na skutek okoliczności, niezależnych i obiektywnych, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie sporządzenia SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnwe.fantex.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej ul. Lipowa 1 19-300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej ul. Lipowa 1 19-300 Ełk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.