eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nielisz › Pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie zadania pn. Budowa przyszkolnej Sali gimnastycznej hali sportowej w Nieliszu wraz z urządzeniami budowlanymi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-02

Nielisz: Pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie zadania pn. Budowa przyszkolnej Sali gimnastycznej hali sportowej w Nieliszu wraz z urządzeniami budowlanymi
Numer ogłoszenia: 222012 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nielisz , Nielisz 279, 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 84 63 12 727, faks 84 63 12 715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/nielisz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie zadania pn. Budowa przyszkolnej Sali gimnastycznej hali sportowej w Nieliszu wraz z urządzeniami budowlanymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Zamówienie polega na pełnieniu wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie zadania pn. Budowa przyszkolnej Sali gimnastycznej hali sportowej w Nieliszu wraz z urządzeniami budowlanymi według poniższego opisu oraz zgodnie z zakresem rzeczowym projektu- (szczegółowo opisanym w załączniku nr 1 do SIWZ - dokumentacja projektowa: projekty wykonawcze , przedmiary robót, harmonogram rzeczowo-finansowy robót, zestawienie ilości i asortymentu wyposażenia Sali/hali), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych /dostępnych na stronie BIP Urzędu Gminy Nielisz, adres strony http ugnielisz.bip.lubelskie.pl w zamieszczonym przetargu na Budowa przyszkolnej Sali gimnastycznejhali sportowej w Nieliszu wraz z urządzeniami budowlanymi który obejmuje 1.1.1. I etap 2014r. - roboty ziemne, ławy fundamentowe, ściany fundamentowe- termin realizacji 2014.09.30, ściany nadziemia, kanały wewnątrz budynku, stropy i schody, dach, stolarka okienna i drzwiowa- termin realizacji 2014.12.15 1.1.2. II etap 2015r. - ścianki działowe , tynki i okładziny wewnętrzne, podłoża i posadzki, elementy ślusarsko-kowalskie, dostawa i montaż dźwigów, instalacje elektryczne wnętrzowe, instalacje wod-kanalizacyjne, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja co, technologia kotłowni - termin realizacji 2015.12.15. 1.1.3.III etap -ukształtowanie terenu i komunikacja, wyposażenie Sali sportowej, elewacja i elementy zewnętrzne, przyłącza wod-kanalizacyjne - termin realizacji 2016.06.30. 1.2. Zamawiający wymaga w szczególności zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót zgodnie z art. 25, 26 i 27 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r, nr 243, poz. 1623 ze zm.) w specjalnościach: 1.1.1 konstrukcyjno-budowlanej 1.1.2 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych,wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;- 1.1.3 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 1.1.4 drogowej 1.3. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Nadzór należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia określonymi dla wykonawców robót w oparciu o dokumenty: -Dokumentację projektową -Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Umowy z wykonawcami robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składaniaofert wnieść wadium w wysokości: 1.000.00 zł słownie tysiąc złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Nieliszu z.s w Stawie Noakowskim Nr 37 9628 0007 2001 0000 0013 3001 Z dopiskiem WADIUM Pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie zadania pn.: Budowa przyszkolnej Sali gimnastycznej hali sportowej w Nieliszu wraz z urządzeniami budowlanymi. 4. Dowód wniesienia wadium musi być dołączony do oferty kopia przelewu bankowego, oryginały dokumentu gwarancji lub poręczenia, itp. 5. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinno ono zabezpieczać wspólnie składaną ofertę. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 6.1. upłynął termin związania ofertą, 6.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 6.3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie lub z naruszeniem terminu, miejsca i sposobu jego wniesienia, zostanie wykluczony.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj 1. Posiadają , dysponują lub będą dysponować uprawnieniami do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami branży konstrukcyjno budowlanej inwestycji o wartości minimum 3000 000,00 złotych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Posiadają odpowiedni potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, ze posiadają, dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: 3.1 Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej - Kierownik Zespołu Nadzoru posiadający: 3.1.1 co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru przy realizacji obiektów kubaturowych, w tym nadzorowanie co najmniej jednej zakończonej inwestycji o wartości minimum 3 000 000,00 złotych 3.1.2 uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane 3.1.3 na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji inspektora nadzoru dla robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem 3.2 Inspektor nadzoru branży sanitarnej posiadający: 3.2.1 co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego 3.2.2 doświadczenie w nadzorowaniu i zarządzaniu przynajmniej jednym zadaniem (doprowadzenie inwestycji co najmniej do wystawienia Protokółu końcowego odbioru robót ) . 3.2.3 co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lat doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru, w tym nadzorowanie co najmniej jednej zakończonej inwestycji . 3.2.4 uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji inspektora nadzoru dla robót sanitarnych objętych niniejszym zamówieniem 3.3 Inspektor nadzoru branży elektrycznej posiadający: 3.3.1 co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru przy robotach dotyczących wykonania sieci elektroenergetycznych w budownictwie kubaturowym 3.3.2 uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji inspektora nadzoru dla robót elektrycznych objętych niniejszym zamówieniem 3.4 Inspektor branży drogowej posiadający: 3.4.1 co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 Lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru przy robotach dotyczących wykonania dróg, ulic w budownictwie drogowym 3.4.2 uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg, ulic wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji inspektora nadzoru dla robót drogowych objętych niniejszym zamówieniem 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie żadnej z poniższych przesłanek. Do realizacji zamówienia jedna osoba może posiadać kilka uprawnień, co zamawiający potraktuje jako spełnienie wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

. Do składanej oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 3.1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3.2 Jeżeli ofertę w imieniu Wykonawcy składa pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów dołączonych do oferty. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. konsorcja, lub spółki cywilne 4.1 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem liderem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie przez pozostałych członków np. konsorcjum. 4.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz.VI. pkt 1-2 niniejszej SIWZ 4.3 Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem liderem 4.4 Zamawiający przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia może zażądać od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedłożenia porozumienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich Wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, oraz zawierać: 4.4.1 określenie Pełnomocnika lidera 4.4.2 zapis o solidarnej odpowiedzialności Wykonawców względem Zamawiającego, 4.4.3 wykluczenia możliwości wypowiedzenia porozumienia umowy współpracy przez któregokolwiek z Wykonawców, 4.4.4 zakaz zmian w porozumieniu umowie bez zgody Zamawiającego 4.5 Niespełnienie wymagań określonych w pkt 4.4 potraktowane będzie jako uchylenie się od podpisania umowy. 4.6 W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wynagrodzenie należne za zrealizowanie zamówienia wpłacane będzie na konto podmiotu dalej Pełnomocnik lider, wskazanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w umowie regulującej współpracę tych podmiotów. 4.7 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wyrażają zgodę na dokonanie przez Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia lub jego części zgodnie z wystawioną przez Pełnomocnika lidera fakturą, na rachunek w niej wskazany oraz oświadcza, iż zapłata dokonana w powyższy sposób zwalnia Zamawiającego z długu wobec Wykonawców j.w.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 9.1 Wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wykonania Robót, pociągających za sobą konieczność zmiany Umowy, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach i standardach lub zmianami w wiedzy technicznej, 9.2 Konieczności wprowadzenia zmian w sposobie realizacji Umowy spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej; 9.3 Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowanej koniecznością zmiany terminu realizacji Robót Budowlanych - z zastrzeżeniem uzyskania zgody od Ministerstwa Sportu i Turystyki na zmianę terminu realizacji Robót Budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugnielisz.bip.lubelskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nieliszu Nielisz 279 22-413 Nielisz, pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nieliszu Nielisz 279 22-413 Nielisz sekretariat, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.