eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › leasing finansowy zwrotny na urządzenia energetyczne - Wyparka E-120 i Kanał spalin związany z IOS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-27

POZYCJA 22197

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Konin: leasing finansowy zwrotny na urządzenia energetyczne - Wyparka E-120 i Kanał spalin związany z IOS Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin Spółka Akcyjna, do kontaktów: Piechocki Zbigniew, ul. Kazimierska 45, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2473800, fax 063 2473810, e-mail: piechocki.zbigniew@zepak.com.pl, http://www.zepak.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin SA, Wiktorowska Danuta, ul. Kazimierska 45, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. +4863 247 31 31, fax +4863 247 30 89, e-mail: wiktorowska.danuta@zepak.com.pl, www.zepak.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin SA, Kloc-Wiatrowska Urszula, ul. Kazimierska 45, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. +4863 247 32 75, fax +4863 247 38 10, e-mail: wiatrowska.urszula@zepak.com.pl, www.zepak.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin SA Departament Umów i Koordynacji Zamówień budynek H, pok. nr 114, Kloc-Wiatrowska Urszula, ul. Kazimierska 45, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. +4863 247 32 75, fax +4863 247 38 10, e-mail: wiatrowska.urszula@zepak.com.pl, www.zepak.com.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: leasing finansowy zwrotny na urządzenia energetyczne - Wyparka E-120 i Kanał spalin związany z IOS. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem umowy leasingu finansowego zwrotnego na urządzenie energetyczne są: - Wyparka E-120 w El.Adamów - kanał spalin związany z IOS w El. Konin Wykonawca zakupi od Zamawiającego ww. środki trwałe za kwotę równą ich wartości księgowej wg stanu na koniec miesiąca, w którym podpisano protokół przekazania przedmiotu leasingu, a następnie przekaże do odpłatnego użytkowania zamawiającemu na okres 60 miesięcy w formie leasingu finansowego. Wartość księgowa (netto) przedmiotu zamówienia na dzień 31.07.2006 r. wynosi 12.230.593,68 PLN i wartość tą Wykonawca zastosuje do wyliczenia ceny oferty oraz rzeczywistej rocznej stopy procentowej. Wyparka E -120 pobiera ścieki ze składowiska popiołu, odsala je i produkuje czystą wodę, która jest wykorzystywana w układzie technologicznym elektrowni (woda kotłowa). Wyparka ma na celu zredukowanie ilości zasolonych ścieków poprodukcyjnych Elektrowni Adamów, obniża nadmiar zasolonych wód nadosadowych z kwater hydroodpopielania i przez to nie dopuszcza do zalewania przez elektrownię okolicznych pól uprawnych oraz zasalania rzeki Kiełbaski, posiadającej wody w II klasie czystości. Wyparka rozwiązuje problem nadmiaru ścieków kierowanych na mokre składowisko popiołu poprzez system hydroodpopielania kotłów pyłowych. KANAŁ SPALIN ZWIĄZANY Z IOS - Gorące, suche spaliny opuszczając filtry elektrostatyczne kotłów łączą się w jednym kanale i kierowane są do wentylatora wspomagającego. Wentylator ten jest źródłem dodatkowego sprężu wymaganego do przejścia spalin przez IOS. Po przejściu przez wentylator wspomagający, spaliny kierowane są do absorbera. Kanał spalin - łączy filtry elektrostatyczne z absorberem. W skład tej instalacji wchodzi również wentylator wspomagający, który ma za zadanie przetłaczać spaliny do absorbera. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin SA. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.14.00.00 - Usługi leasingu finansowego3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 400 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 20 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający wymaga, aby przekazanie do użytkowania środków trwałych określonych w przedmiocie zamówienia nastąpiło w formie leasingu finansowego zwrotnego zgodnie z zapisami ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o rachunkowości. Wykonawca zakupi przedmiot leasingu od Zamawiającego i odda go w odpłatne użytkowanie Zamawiającemu, który będzie płacił Wykonawcy miesięczne opłaty z tego tytułu. Wykonawca zapłaci za przedmiot leasingu w terminie najpóźniej 7 dni od wejścia w życie umowy leasingu. Cena netto sprzedaży przedmiotu leasingu będzie określona na podstawie wartości księgowej przedmiotu leasingu na koniec miesiąca, w którym podpisano protokół przekazania przedmiotu leasingu. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu cenę brutto, tj. cenę netto powiększoną o podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przekazanie przedmiotu leasingu potwierdzone zostanie protokołem przekazania. Czas trwania leasingu wynosić będzie 60 miesięcy. Zamawiający nie dopuszcza wkładu własnego ( udziału ) w umowie leasingu. Wszelkiego rodzaju koszty związane z zawarciem umowy leasingu (tj. np. czynsze leasingowe, prowizje, opłaty, itp.) Zamawiający poniesie nie wcześniej, niż nastąpi wpływ środków z tytułu sprzedaży przedmiotu leasingu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Odpisów amortyzacyjnych w czasie trwania umowy leasingu dokonuje Zamawiający. Zamawiający będzie spłacał swoje zobowiązania wynikające z umowy leasingu w okresach miesięcznych. Zamawiający będzie miał prawo do wcześniejszego rozwiązania umowy leasingu po przedstawieniu pisemnego wniosku do Wykonawcy. Dla obliczenia ceny oferty oraz rzeczywistej rocznej stopy procentowej Wykonawca jest zobowiązany zastosować wskaźnik WIBOR 1M w wysokości 4,12 % z dnia 14 kwietnia 2006 r. Opłaty leasingowe będą oparte na zmiennym oprocentowaniu w wysokości wskaźnika WIBOR 1M plus stała marża, jasno określona przez Wykonawcę w ofercie. Do umowy leasingu Wykonawca dołączy aktualny na dzień podpisania umowy leasingu harmonogram spłat rat leasingowych. Harmonogram spłat rat leasingowych będzie dostarczany Zamawiającemu każdorazowo w chwili zmiany stawki oprocentowania. Stawka oprocentowania będzie dostosowywana w okresach 1 miesięcznych, zgodnie ze zmianami wskaźnika WIBOR 1M. Konwencja liczenia odsetek wyrażona będzie w postaci ilorazu 365/365 (366/365 - w roku przestępnym), co oznacza przyjęcie faktycznej ilości dni w okresie obrachunkowym w stosunku do 365 dni w roku. Wykonawca wyraża zgodę na ustanowienie zabezpieczenia wykonania zobowiązań z umowy leasingu wyłącznie w formie : a)weksla in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wystawcy do weksla in blanco b)przelewu wierzytelności Zamawiający dokona cesji praw z polisy ubezpieczeniowej na rzecz Wykonawcy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki zawarte w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Złożą w terminie wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu w trybie negocjacji z ogłoszeniem wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami. 4.Złożą dowód wniesienia wadium (tylko w momencie składania ofert ostatecznych) w terminie wskazanym w zaproszeniu do składania ofert. 5.W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną o udzielenie zamówienia wymaga się, aby żaden z nich nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu określając spełnia/nie spełnia. Jeżeli liczba Wykonawców będzie większa, niż 5, Zamawiający zaprosi do negocjacji Wykonawców o największym kapitale (funduszu) własnym, wykazanym w pozycji A pasywów bilansu z ostatniego zaudytowanego sprawozdania finansowego załączonego do Wniosku. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis właściwego rejestru (wypis z Krajowego Rejestru Sądowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem. 2.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem 4.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem 5.W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy, niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.Opinię bankową wystawioną przez bank, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą terminowość regulowania zobowiązań Wykonawcy wobec banku oraz wysokość przeprowadzanych obrotów na rachunku, wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 2.1.4) Inne informacje: 1.Dokumenty wymienione w pkt. III 2 muszą być przekazane w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby każdy z wykonawców złożył dokumenty opisane w pkt. III 2.1.1. Dokument opisany w pkt. III 2.1.1. - pkt 5 powinien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III 2.1.1. -pkt. 2,4,5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a)nie otworzono jego likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w niniejszym punkcie powyżej oraz opisanych w pkt. III 2.1.1 - pkt.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.W postępowaniu obowiązuje język polski. 5.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien zawierać: datę jego sporządzenia, nazwę i adres Wykonawcy, wykaz składanych oświadczeń i dokumentów, określenie ilości stron kompletnego wniosku, podpisy osób upoważnionych. 6.Wszystkie dokumenty i oświadczenia składane z wnioskiem muszą być sporządzone w języku polskim, bądź przetłumaczone na język polski. Tłumaczenie musi być podpisane przez osobę/osoby podpisujące wniosek tzn. upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy zgodnie z odpowiednim rejestrem, bądź przez stosownie umocowanych pełnomocników. 7.Dokumenty wymagane z wnioskiem mogą być składane w formie oryginału bądź kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, przy czym takie potwierdzenie za zgodność z oryginałem jest wymagane na każdej stronie kserokopii. Potwierdzenie musi być podpisane przez: osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji zapisaną w odpowiednim rejestrze, przy czym Zamawiający dopuszcza potwierdzenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy lub osobę upoważnioną, dla której załączono stosowne pełnomocnictwo lub osobę zaufania publicznego, tj. notariusza, radcę prawnego, adwokata. 8.Oryginał wniosku musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy zgodnie z odpowiednim rejestrem, bądź przez stosownie umocowanych pełnomocników, dla których należy załączyć pełnomocnictwo. Jeżeli wniosek jest składany wspólnie, musi być podpisany przez wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego. 9.Wniosek musi być przygotowany w trzech egzemplarzach: oryginał i dwie kopie (sporządzone z oryginału wniosku). Wniosek musi być złożony w zamkniętym, opisanym opakowaniu zawierającym nazwę nadaną zamówieniu przez Zamawiającego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena netto z wagą 10 % rzeczywista roczna stopa procentowa z wagą 85 % proponowane przez wykonawcę zabezpieczenie spłaty przez zamawiajacego zobowiązań z tytułu umowy leasingu finansowego z wagą 5 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZU/237/NO/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.05.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 29.05.2006 godzina 14:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 14.06.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.06.2006, godzina 13:00, Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin SA, ul. Kazimierska 45, 62-510 Konin, budynek A, pok. nr 113.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.