Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Płock: Rozbudowa ze zmiana sposobu użytkowania budynku Stary Rynek 9 w Płocku.
Numer ogłoszenia: 221979 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Spółka z o.o., ul. Stary Rynek 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3666150, fax 024 3666150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ars.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ze zmiana sposobu użytkowania budynku Stary Rynek 9 w Płocku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zmiana sposobu użytkowania parteru budynku mieszkalnego z funkcji mieszkaniowej na funkcję usługową i rozbudowa budynku mieszkalno-usługowego z wewnętrznymi instalacjami: elektryczną, c.o., wody, kanalizacji sanitarnej, gazu oraz remontem przyłącza kanalizacji deszczowej w Płocku, na działce o nr ew. gruntu 699, 700, 701 (obiekt istniejacy wpisany do rejestru zabytków). Pow. zabudowy - 160 m2 Kubatura - 1580 m3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 20000.00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1.1kierownik budowy z udokumentowaną 2 - letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, 1.2 w ciągu lat 2003-2007 co najmniej jedna robota budowlana o wartości nie niższej niż oferowana cena za roboty budowlane objęte zamówieniem wykonywana na obiekcie objętym ochroną konserwatorską, 1.3 średnioroczny przychód netto w branży budowlano-montażowej w latach 2004-2006 nie mniejszy niż 3000000.00zł, 1.4 dysponowanie środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej brutto, 2. wykonanie przedmiotu zamówienia najpóźniej do 30.11.2008, 3. udzielenie gwarancji na okres minimum 36 m-cy. Zamawiajacy dokona oceny spełniania warunków wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów złożónych przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonwcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy na załaczniku nr 2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualna informacja z KRK w zkresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (powyższa informacja dotyczy osób fizycznych), 4. aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 Prawa zamówiń publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych), 5.aktualne zaświadczenia US i ZUS lubKRUS potwierdzajace, że wykonawca nie zalega z opłatami lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 6. wykaz wykonanych robót budowlanych objętych ochronąkonserwatorską w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wsczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające rodzajem i wartościa robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych, że roboty zostały wykonane należycie - załacznik nr 3 do SIWZ, 7. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zmówienia a takze zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do SIWZ.Nalezy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia oraz są wpisane na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 8.Informacja, że wykonawca osiągnął w cięgu ostatnich trzech lat obrotowych średnioroczny przychód netto w branży budowlano-montażowej w wysokości nie mniejszej niż 3000000.00 zł (w przypadku podmiotów występujących wspólnie przychody powinny zostać zsumowane), 10. bilans oraz rachunek zysków i strat za lata 2004, 2005, 2006, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacja określajaca obroty, zysk albo straty oraz zobowiazania i należności. Jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres), 11. informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzajaca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokosci nie niejszej niż 50% ceny ofertowej brutto, wystawiona nie wcześniej n iż3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ars.plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Spółka z o.o. 09-400 Płock Stary Rynek 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Spółka z o.o. 09-400 Płock Stary Rynek 19 I piętro - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Remont loggii i balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Płocku przy Al. Jana Pawła II 33, 41, 41A, 49, 51 oraz przy ul. Czwartaków 20 i przy ul. Szarych Szeregów 4.
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Zakup wyposażenia w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - etap II".
- ,,Aleja Platanowa dla Płocka - budżet obywatelski''
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Wiata magazynowa na sól dla obwodu drogowo - mostowego Nr 1 w Bełżycach
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.