eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa materiałów promocyjnych na potrzebyPO Kapitał Ludzki, PO RYBY 2007-2013, realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013-2015, realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, a także realizacji projektu pn. Przedsiębiorcze Łódzkie - promocja marki regionalnej ŁÓDZKIE poprzez zastosowanie narzędzi promocyjnychMiędzynarodowego Sympozjum Ecohydrology, Biotechnology and Engineering, Międzynarodowego Kongresu Bioekonomii...

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-02

Łódź: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby: PO Kapitał Ludzki, PO RYBY 2007-2013, realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013-2015, realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, a także realizacji projektu pn. Przedsiębiorcze Łódzkie - promocja marki regionalnej ŁÓDZKIE poprzez zastosowanie narzędzi promocyjnych: Międzynarodowego Sympozjum Ecohydrology, Biotechnology and Engineering, Międzynarodowego Kongresu Bioekonomii...
Numer ogłoszenia: 221960 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby: PO Kapitał Ludzki, PO RYBY 2007-2013, realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013-2015, realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, a także realizacji projektu pn. Przedsiębiorcze Łódzkie - promocja marki regionalnej ŁÓDZKIE poprzez zastosowanie narzędzi promocyjnych: Międzynarodowego Sympozjum Ecohydrology, Biotechnology and Engineering, Międzynarodowego Kongresu Bioekonomii....

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, na potrzeby: PO Kapitał Ludzki, PO RYBY 2007-2013, realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013-2015, realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, a także realizacji projektu pn. Przedsiębiorcze Łódzkie - promocja marki regionalnej ŁÓDZKIE poprzez zastosowanie narzędzi promocyjnych: Międzynarodowego Sympozjum Ecohydrology, Biotechnology and Engineering, Międzynarodowego Kongresu Bioekonomii oraz Łódzkiej Platformy Transferu Wiedzy, z podziałem na 17 Części-Zadań.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 18.33.10.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W CZĘŚCI NR 12 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dotyczy CZĘŚCI Nr 1 opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (zakończyli), co najmniej jedną dostawę materiałów promocyjnych o wartości minimum 40.000,00 zł brutto. b) dotyczy CZĘŚCI Nr 2 opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (zakończyli), co najmniej jedną dostawę materiałów promocyjnych o wartości min. 40.000,00 zł brutto. c) dotyczy CZĘŚCI od Nr 3 do Nr 11 opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. d) dotyczy CZĘŚCI Nr 12 opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (zakończyli), co najmniej trzy dostawy, z których każda zawierała jednorazowo co najmniej 4 produkty z produktów będących przedmiotem zamówienia dla tej części (tj. wskazanych w tabeli znajdującej się w punkcie 4.1. SIWZ - CZĘŚĆ 12). e) dotyczy CZĘŚCI Nr 13 opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (zakończyli), co najmniej trzy dostawy koszulek z nadrukami. f) dotyczy CZĘŚCI od Nr 14 do Nr 15 opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. g) dotyczy CZĘŚCI Nr 16 opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (zakończyli), co najmniej trzy dostawy teczek wykonanych z banerów. h) dotyczy CZĘŚCI Nr 17 opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, w którym zostanie on opublikowany.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne dostawy Zamawiający przyjmuje dostawy materiałów promocyjnych. Zamawiający wymaga, aby w wykazie głównych dostaw znalazły się również dostawy potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt III.3.2) niniejszego ogłoszenia (w zależności od CZĘŚCI, na które składana jest oferta). Zamawiający wymaga załączenia dowodów, o których mowa poniżej tylko odnośnie dostaw potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: a) poświadczenie; b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie a). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu lub podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim lub nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu lub podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Uwaga: Powołanie się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu (podmiotów) jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot (podmioty) będzie brał udział w wykonaniu niniejszego zamówienia. Treść zobowiązania lub innego dokumentu podmiotu trzeciego musi określać: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lodzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Biuro Zamówień Publicznych, al. Piłsudskiego 8 90-051 Łódź, piętro IV, pok. 407..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, parter - Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dot. punktu II.1.1) ogłoszenia: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby: PO Kapitał Ludzki, PO RYBY 2007-2013, realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013-2015, realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, a także realizacji projektu pn. Przedsiębiorcze Łódzkie - promocja marki regionalnej ŁÓDZKIE poprzez zastosowanie narzędzi promocyjnych: Międzynarodowego Sympozjum Ecohydrology, Biotechnology and Engineering, Międzynarodowego Kongresu Bioekonomii oraz Łódzkiej Platformy Transferu Wiedzy. 2. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską: - W Części Nr 1 - w ramach z Pomocy Technicznej PO KL, w ramach Rocznego Planu Działań Pomocy Technicznej na lata 2014-2015; - W Części Nr 2 - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, w ramach projektu pn. Przedsiębiorcze Łódzkie - promocja marki regionalnej ŁÓDZKIE poprzez zastosowanie narzędzi promocyjnych: Międzynarodowego Sympozjum Ecohydrology, Biotechnology and Engineering, Międzynarodowego Kongresu Bioekonomii oraz Łódzkiej Platformy Transferu Wiedzy; - W Częściach od Nr 3 do Nr 11 - w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013); - W Częściach od Nr 12 do Nr 17 - z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013 - 2015 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość. Marketing i promocja produktów i marek regionalnych i lokalnych. 3. Oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III ogłoszenia do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): - (w przypadku składania oferty w CZĘŚCI Nr 12) - dowód wniesienia wadium; - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna tj. wspólnicy spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wspólników spółek cywilnych nie jest wymagane składanie pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie, dla wspólnika podpisującego ofertę i załączone do niej dokumenty, do reprezentowania spółki cywilnej), - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze - odpowiednie pełnomocnictwo.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych związanych z działalnością informacyjną i promocyjną Departamentu ds. PO Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych związanych z działalnością informacyjną i promocyjną Departamentu ds. PO Kapitał Ludzki: poz. 1. długopis z bambusa - 750 szt.; poz. 2. notes z korka - 750 szt.; poz. 3. torba papierowa - 500 szt.; poz. 4. pendrive w formie spinacza biurowego -500 szt.; poz. 5. smycz z korka - 500 szt.; poz. 6. słodycze promocyjne - krówki - 50 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projekt, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Przedsiębiorcze Łódzkie - promocja marki regionalnej ŁÓDZKIE poprzez zastosowanie narzędzi promocyjnych: Międzynarodowego Sympozjum Ecohydrology, Biotechnology and Engineering, Międzynarodowego Kongresu Bioekonomii oraz Łódzkiej Platformy Transferu Wiedzy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Przedsiębiorcze Łódzkie - promocja marki regionalnej ŁÓDZKIE poprzez zastosowanie narzędzi promocyjnych: Międzynarodowego Sympozjum Ecohydrology, Biotechnology and Engineering, Międzynarodowego Kongresu Bioekonomii oraz Łódzkiej Platformy Transferu Wiedzy: poz. 1. długopis - 600 szt; poz. 2. torba papierowa - 300 szt.; poz. 3. pamięć USB - 300 szt.; poz. 4. krówki - 100 kg; poz. 5. notes - 600 szt.; poz. 6. ładowarka bezprzewodowa - 50 szt.; poz. 7. radio - 50 szt.; poz. 8. koszulka - 600 szt.; poz. 9. kubek - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. długopisów, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. długopisów, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013) - 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. karteczek w pudełku, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. karteczek w pudełku, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013) - 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. toreb papierowych, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. toreb papierowych, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013) - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. pendriveów 8 GB, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. pendriveów 8 GB, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013) - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. krówek i lizaków, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. krówek i lizaków, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013): poz. 1. krówki - 30 kg poz. 2. lizaki - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. koszulek, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. koszulek, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013) - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. mini zestawów narzędzi, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. mini zestawów narzędzi, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013) - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. smyczy korkowych, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. smyczy korkowych, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013) - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. zestawów pióro z długopisem, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych, tj. zestawów pióro z długopisem, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013) - 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013 - 2015 oraz realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej - Gadżety biurowe i eventowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013 - 2015 oraz realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej - Gadżety biurowe i eventowe: poz. 1.1. długopis - 2.000 szt.; poz. 1.2 ołówek trójkątny 1 - 10.000 szt.; poz. 1.3 ołówek trójkątny 2 - 1.000 szt.; poz. 1.4. kredki świecowe 1 - 1.000 szt.; poz. 1.5. kredki świecowe 2 - 200 szt.; poz. 1.6. zestaw karteczek samoprzylepnych - 1.000 szt.; poz. 1.7. karteczki w pojemniku - 500 szt.; poz. 1.8. pamięć USB 1 - 400 szt.; poz. 1.9. pamięć USB 2 - 40 szt.; poz. 1.10. antystresowy wyciskacz 1 - 1.000 szt.; poz. 1.11. antystresowy wyciskacz 2 - 200 szt.; poz. 1.12. smycz reklamowa - 2.000 szt.; poz. 1.13. balony 1 - 10.000 szt.; poz. 1.14. balony 2 - 500 szt.; poz. 1.15. torba papierowa 1 - 5.000 szt.; poz. 1.16. torba papierowa 2 - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013 - 2015 oraz realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej - Tekstylia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013 - 2015 oraz realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej - Tekstylia: poz. 2.1. koszulka bawełniana męska typu t-shirt 1 - 1.000 szt.; poz. 2.2. koszulka bawełniana męska typu t-shirt 2 - 20 szt.; poz. 2.3. koszulka bawełniana damska typu oversize 1 - 1.000 szt.; poz. 2.4. koszulka bawełniana damska typu oversize 2 - 80 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 18.33.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013 - 2015 oraz realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej - Słodycze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013 - 2015 oraz realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej - Słodycze: poz. 3.1. Lizaki 1 - 5.000 szt.; poz. 3.2. Lizaki 2 - 200 szt.; poz. 3.3. Krówki - 300 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013 - 2015 oraz realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej - Ceramika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013 - 2015 oraz realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej - Ceramika: poz. 4.1. Kubek 1 - 1.000 szt.; poz. 4.2. Kubek 2 - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013 - 2015 oraz realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej - Teczki z recyklingu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013 - 2015 oraz realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej - Teczki z recyklingu: poz. 5.1. Teczka z banera - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013 - 2015 oraz realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej - Teczki konferencyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu Marka Łódzkie promuje - budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013 - 2015 oraz realizacji zadań promocyjnych Departamentu Polityki Zdrowotnej - Teczki konferencyjne: poz. 6.1. Teczka konferencyjna - 1.080 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.