eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Bieżące zaopatrywanie Urzędu Miejskiego w Strzelcach Op. w materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek oraz w artykuły papiernicze określonego asortymentu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-14

Strzelce Opolskie: Bieżące zaopatrywanie Urzędu Miejskiego w Strzelcach Op. w materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek oraz w artykuły papiernicze określonego asortymentu
Numer ogłoszenia: 221910 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Opolskie, pl. Myśliwca 1, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4049338, fax 077 4614422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelceopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące zaopatrywanie Urzędu Miejskiego w Strzelcach Op. w materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek oraz w artykuły papiernicze określonego asortymentu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polegać będzie na zaopatrywaniu w 2008 roku Urzędu Miejskiego w materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek jak również odbiór zużytych tuszy i tonerów (zadanie nr 1) oraz w artykuły papiernicze określonego asortymentu (zadanie nr 2) w ilościach zależnych od rzeczywistych potrzeb

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.33.00.00 - Tusz Kod CPV wg słownika 2008: 22.60.00.00 - Tusz Oryginalny kod CPV: 21.10.00.00 - Masa papiernicza, papier i tektura flokowane Kod CPV wg słownika 2008: 03.46.00.00 - Masa papiernicza Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający sprawdzi spełnienie warunków udziału na podstawie analizy przedłożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.strzelceopolskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 47-100 Strzelce Opolskie; pl. Myśliwca 1 (referat Zamówień Publicznych).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 08:30, miejsce: w siedziba Zamawiającego (pokój nr 1 - kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące zaopatrywanie Urzędu Miejskiego w Strzelcach Op. w materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polegać będzie na zaopatrywaniu w 2008 roku Urzędu Miejskiego w materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek w ilościach zależnych od rzeczywistych potrzeb oraz odbiór zużytych tuszy i tonerów. Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych (tuszy lub tonerów) do następujących urządzeń: drukarek typu HP 710, HP 870 Cxi, HP 890, HP 840, HP 930, HP d145, HP 2000, HP 5550, HP Laser Jet 6MP, HP Laser Jet 6L, HP Laser Jet 1200, HP DJ 1220, HP InkJet 2800; HP OfficeJet 6310, HP DJ 6940, HP Laser Jet P2015, HP Laser Jet 1010-1022, HP Desk Jet 5740; HP Laser Jet 1100-3200, HP 1700, HP tzw. 40, HP color Laser Jet 3700, Kyocera 9100 TK 70, Kyocera MITA FS 1020 D, HP Laser Jet 1320n, kserokopiarek typu: Nashuatec 3715, Toschiba 2570, Canon 1215, Mita 1560, Mita 1860, Mita 3530, Mita Vi 150/200, Mita KM 2030, Toschiba e- studio 351c, Toschiba e- studio 282, oraz odbiór zużytych pojemników po tuszach i tonerów. Całkowita wartość zamówienia w skali roku nie przekroczy kwoty 89980zł. (zadanie nr 1)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.33.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące zaopatrywanie Urzędu Miejskiego w Strzelcach Op. w artykuły papiernicze określonego asortymentu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polegać będzie na zaopatrywaniu w 2008 roku Urzędu Miejskiego w artykuły papiernicze w ilościach zależnych od rzeczywistych potrzeb. Zakres zamówienia obejmuje dostawę papieru kserograficznego A-4 i A-3, kopert białych samoprzylepnych C-6, B-5 i C-4, kopert białych samoprzylepnych DL, pudeł archiwizacyjnych, skoroszytów oczkowych A-4 pełne i ½, skoroszytów plastikowych zawieszanych oraz segregatorów A-4 75 mm i 50 mm Całkowita wartość zamówienia w skali roku nie przekroczy kwoty 14 500 zł (zadanie nr 2)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00-4, 21.20.00.00-5, 22.80.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.